Ben net terug van mijn controle. beebje wordt geschat op 3200 gram.. baarmoeder is nog hoog, beebje niet ingedaald.. Over 2 weken moet ik weer gaan op controle..
Ahhh ikke wil ook een nieuwe Nokia. Nu een Nokia N96 maar internet kan wel maar blijft lastig, ook een www op hyves plaatsen lukt me niet goed. Moet zo maar eens aanstalten maken richting zkh. Weet ook niet waar ik mij om 14 uur moet melden. Dacht op de afdeling waar ik kom te liggen. Daarna meteen door naar gyn voor controle. Zal proberen te onthouden om te vragen hoeveel gewicht de baby wordt geschat. Beetje misselijk, net twee donuts gegeten
hihi hier ben ik weer via de laptop... nah kan iig fatsoenlijk forummen als ik weer in het zh kom.. had hiervoor de HTC smart... wat een onding.. is niet mijn merk.. sensee: dank je! ben er ook erg trots op.. zit alleen te bedenken of ik de voegen toch nog ga kleuren..en hoe dan... wil het wel heel graag... tja.. hij heeft het in augustus al aangegeven dat hij vanaf oktober niet meer naar kleine sluisjes gaat... was geen probleem. en sinds het oktober is hebben ze hem al 5 x zonder pardon ingeroosterd op een klein sluisje... en vandaag was net ff de druppel. en terecht. lang leve het rijk!
Kan je de voegen niet met een stift ofzo kleuren een speciale dan. Zeg maar net zoals je de voegen van de badkamer wit kan maken?
Ja afspraak met verpleegkundige die gaat vertellen waar ik kom te liggen en hoe of wat de operatie gaat en met katheter etc. Had dat bij Jaime ook. Hoop echt dat ik weer in zo'n kraamsuite mag zeg... Intake met anesthesist heb ik al gehad...
ohhh succes! die met anesthesist heb ik ook al gehad trouwens... nu nog afwachten hoe het verder gaat verlopen succes op het zh !!!
Nokia blijft toch altijd de beste vind ik. Heb ook eens een samsung gehad maar wat wennen zeg! Ik kies hier ook bijna altijd een nokia..
@wendy, ook lekker...net op het laatst willen ze iets veranderen....was hier een tijdje geleden ook, of ik niet de telefoondienst wilde nemen...nee dus, had aangegeven te moeten rusten, en dan kan ik geen bereikbare draaien, want die tel gaat van 7 uur 's ochtends tot 18 uur....duhhhh....was dan eerder gekomen, maar niet met 32-34 weken..... @sens, succes in het ziekenhuis.... wat betreft het inleiden, als het niet meteen lukt, kan het zijn dat ik de dag erna terug moet komen....ze gaan niet zo maar een KS doen, wil ik trouwens ook niet...mits het echt nodig is dan... en wat een mooie set heb je gekocht!! heb zelf veel van Koeka maar dat kost ook een klein fortuin.... wat betreft kinderkleding, Luka heeft veel Mexx, Oilily, Vingino, Gaastra en Jottum....heel divers dus, netjes en stoer, maar ook zo gaaf...en ook niet goedkoop....gelukkig heb ik nog een hoop bewaard, want het is super kwaliteit, en dus nog heel mooi voor Jaapie!
hey meiden herkend iemand buikpijn... heb het al een paar dagen vooral als ik ga liggen manlief hier zegt, dan ga maar niet liggen (Lolbroek)
Miza succes! Ik heb wel meegelezen maar geen puf om te reageren... Ik word met de dag chagrijniger, bah!