November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    uhm..ik zit hier ook nog hoor ;):D

2. Doobie

Doobie Actief lid

17 sep 2008
    422
    110
    43
    Vrouw
    Leerkracht
    Betuwe
    Zo, weer een hoop bijgekletst! Gezellig!
    @miza: Succes!!! Doe je best meid!
    @slapen: heb zowaar een goeie nacht gehad, maar 1x eruit om te plassen en gewoon doorgeslapen tot 09.45uur. Ik was helemaal gelukkig..
    @steken: Wat heerlijk om te lezen dat er mensen zijn die ook steken hebben van onder.. Ik word er af en toe echt niet goed van! Maar ja, hoort erbij he..
    @tas: erg blij met de reacties! Ik had echt een lullig tasje ingepakt..alles in 1 tas gepropt. Maar heb nu dankzij jullie twee tassen ingepakt, met alles erop en eraan! Thanks you all!!
    @hier: BLEGGGHHHH, wil zoveel doen, maar lukt gewoon niet.. Heb daarstraks boodschappen gedaan, was ik een uur mee zoet, terwijl ik niet veel nodig had en normaal binnen een kwartier thuis zou zijn. Daarna total loss, dus effe op de bank met een kop thee. Ach ja, morgen weer een dag, toch???

3. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Goedemiddag dames. Ik was er vanochtend niet, heb opgepast op baby van een vriendin, 8 maanden oud. Het is een heel makkelijk mannetje, maar ben er nu moe van. Dus nu lekker op de bank met een kopje koffie en een reep chocolade.

@ Kitty: Er staan inderdaad een hoop namen op de lijst met mensen die niet meer meeschrijven. Zelfs mensen die me helemaal niks zeggen...
    Ik denk dat we uiteindelijk maar van de helft ofzo te weten krijgen wanneer de babies geboren zijn.

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ineke: lekker gaan genieten van je verlof hoor! na die tijd kun je nog genoeg werken :)
    en 7 maanden!! jeetje das niet zuinig zeg.

Liesje: Vanacht hoop ik voor jou eens op een nacht doorslapen! Ik zou allang chaggie en emo zijn als ik zo weinig slaap kreeg als jou!
    Heb laatst ook een paar nachten achtereen k*t geslapen, maar was
    daarna niet echt gezellig zeg maar..

Marleen: hoe gaat het nu met de kraamtranen? Niks aan hé, heb er met Denise ook zo erg last van gehad. Heb wel 3 weken geen radio aan gehad omdat ik emo werd van alle liedjes. Vooral die van Marco Borsato-->dochters
    Maar laat lekker gaan die tranen!

Wendy: mooie echo foto's en avator! Hoe gaat het met je buik?

Moedertje: fijn dat Mas zijn koorts is gezakt en weer wat aan de beterende hand is.

Irene: *knufff*

Marleen: wat is Luuk een Poepie :) En wat zijn de foto's onwijs mooi!

MrsMiami: succes vanavond!

Babyproject/liesje: ben er nog hoor! :) meldplicht? zal er om denken! ;)

5. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    zoowww en nu geef ik mezelf weer even een schop onder me kont, en ga even stofzuigen en boodschappenlijstje maken voor Denise weer wakker word.

6. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik zou eigenlijk wat huishouden betreft ook mezelf een schop onder mn kont moeten geven, want na vanochtend is het hier een bende. Maar ik ben gewoon een beetje moe van het oppassen en moet vanavond weer tot laat werken, dus ik gun mezelf eerst nog even een uurtje rust op de bank. Zoontje is nu gelukkig heel lief zelf aan het spelen.

Heb ook nog steeds die verrekte vluchtkoffer nog niet gepakt en daar baal ik van.

7. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    tja dat zou ik ook wel willen ;) maar ja elke nacht is de laatste tijd ruk..
    gelukkig ben ik niet gauw chaggie, wel wordt mijn lontje iets korter..scheelt dat mannetje gewoon overdag moet werken en ik gewoon lekker mijn eigen ding kan doen

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik heb gisteren een gedeelte ingepakt, alles wat er nu nog in moet heb ik hier thuis nog nodig ;)

9. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hier ook maar de gedeelte ingepakt.. morgen ga ik de rest maar doen..

10. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @lila, het gaat dit weekend echt niet vanzelf gebeuren....beeb is nog niet echt goed ingedaald, en ik zit nog potdicht...bmm was wel een beetje verstreken....

@wie gebruikt er hier een lodger shelter in de maxi cosi?
    heb zo'n ding hier liggen, maar is het wel handig? heb de orginele zak van maxi cosi er gewoon inzitten, maar gezien het weer is een extra ter verschoning niet verkeerd....

11. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik niet sorry...

maar het betekent toch niet als de beeb niet ingedaald is dat de weeen niet kunnen beginnen?

12. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    luukske: ik heb een voetenzak en een lodger shelter.....van mn schoonzusje en die gebruikte hem alleen maar en is er erg over te spreken...ik moet m nog gebruiken......en idd als extra als die ander in de was zit is t niet verkeerd natuurlijk!

13. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    er is er ineens eentje heel druk in mijn buik
    zo voel ik de beeb de hele morgen niet en nu ineens heel overdreven veel

raar?

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Heb ik hier ook hoor Liesje. Zo voel ik de beeb uren niet, en dan opeens heb ik weer een circusvoorstelling binnenin mijn buik.

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    ik maakte me al een beetje zorgen omdat ik de beeb de hele dag nog niet gevoeld had...ondanks de posi echo van gisteren

16. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zo ik ga mijn dochter eens uit bed halen want die is wakker en dan ga ik ook echt het bed verschonen

doeiiii

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ben benieuwd hoe het met Miza is......

weet iemand waarom ze nu al wordt ingeleid eigenlijk? zag dat ze pas 36.4 wkn is?????

18. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

:D:D Ik moest hier erg om lachen!

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja mooi heh ik ben er ook heel blij mee. Had bij Jaime eigenlijk zoiets niet.
    Die kleertjes die je noemt blijven ook heel lang goed heh, dat is heel fijn. Anders dan van hema of zeeman (die haal ik ook ). Maar goed hier natuurlijk toen roze en nu blauw...........dat is voor ons een beetje een nadeel.

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik koop veel in uitverkoop hoor! Bij Mexx hebben ze ook altijd enorm uitverkoop, straks weer in januari. En zelf haal ik ook wel kleertjes weg van E-bay.

Deel Deze Pagina