Haha, ben je voor geweest Liesje! Beddengoed zit in de wasmachine! Heb zelfs hier de stofzuiger er nog even doorheen gehaald! Ben zo trots op mezelf! Heb zonet een broekje binnen gekregen. Van Vingino, had ik via MP gekocht. Ziet er nog super uit. Ik vind de Vingino spijkerbroekjes altijd goed zitten. In andere spijkerbroekjes krijgt ze altijd zo'n dikke kont vind ik..
Ja zo noemen we de baby. Of tenminste ik vroeg eens aan Jaime weet jij een naam voor de baby en toen zei ze umi zoomi..haha. Toen Jaime nog in de buik zat noemden we haar muppet, doen we nog steeds trouwens Hoe gaat het bij jou? En met Tess alles goed?
Umi Zoomi. Had het al vaker gelezen. Begreep wel steeds dat het over beebje ging maar vindt het echt een grappige bijnaam...
Ik ken die lodger niet, ja zag hem net bij Bobbies zag er wel lekker uit. Ik ga die snoozebaby voor in de maxi cosi gebruiken, die heeft ook van die riem'gaatjes' en de beentejs kunnen in zo'n 'zakje' en dan vouw je het zo om m heen. Hier ook zo'n zak van maxi cosi erin had die bij Jaime niet...Die lodger kan je ook gebruiken voor in de wagen toch?
Zo ik was er weer maar dat zagen jullie al. Ben weer goedgekeurd gelukkig. Bloeddruk 115/75 en geen eiwit in urine. Erg fijn moet ik zeggen. Ze willen wel dat ik voor de ks nog bloed laat prikken op de hb en thrombocyten om echt hellp uit te sluiten. Ik vind dat wel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden. Baby wordt geschat op 7 pond en hij ligt wel ietsjes ingedaald dus hoef niet te gaan liggen als de vliezen breken. Ik krijg heel fijn weer een kraamsuite. Moet zeggen dat ook al weet ik hoe het gaat ik nu na dat gesprek van net toch wat nerveuzer begin te worden. Heb het met verpleegkundige ook nog over bv gehad. Ze zei al doe aub waar jij je goed bij voelt. Als jij je niet goed voelt merkt de baby dat ook en dat doet ook geen goed. Bovendien de pijnstilling van de eerste 48 uur kan dus maar 48 uur als ik bv ga geven. Anders komt het bij de baby en wordt hij suf. Nou ik heb zo'n beetje alle gynaecologen gezien daar..haha. Iedere keer weer een ander en voor de ks ook weer een ander. Volgende week dinsdag word ik gebeld hoe laat de ks is. Ik moet mij dan 1,5 uur tevoren melden daar en dan dus eerst bloed laten prikken. De gyn ging buik voelen en umi zoomi gaf gelijk een flinke schop..haha Dat was wel grappig. Jammergenoeg geen echo dit keer, wel hartje luisteren, was ook prima
Oh en hoe druk het de vorige keren was...alles ging op tijd alleen was ik te laat...haha. Maar volgens mij zijn dus alle baby's met de volle maan geboren...hahaha
Lees nu ook het berchtje van Miza op de belangrijke berichten pagina. Inderdaad haar leverwaardes. Succes Miza met de bevalling!
Oh en ik mag dus pas echt de zaterdag daarna naar huis (als het goed gaat zei de verpleegkundige)...Helaas had gehoopt op vrijdag..
Wij gaan even een taartje bakken. Kom morgen weer! Hopelijk hebben we dan weer wat babynieuws! Zwaai! Oh en dames met krampjes; niet vergeten dat jullie morgen meldplicht hebben he?? Melden vóór half 10! Daaaaag!
Even ego: Ben ik ook weer... Afspraak met een andere gyn gehad en besproken dat ik vorige keer best geschrokken was dat ze me rustig weer tot 42,5 wk laten doorlopen. Zij zei nu dat ze wel eerder wat willen doen voor me. Over 2 wkn, ben dan 39.5, even verder kijken. Deed me wel goed. Verder heeft ze me "even" getoucheerd om te kijken hoe het er nu voorstaat. Bmm al wel aan het verweken (heb ik bij Mathijn nooit gehad) ,nog geen ontsluiting. Het was wel erg pijnlijk en ik heb ook aardig wat bloedverlies. Maar ja, alles voor het goede doel hè. Heb afspraak met vriendinnetjes maar even afgezegd. Voel me nog steeds niet top vandaag. En ik wil wel genieten van een etentje en filmpje. Dus we schuiven het nu even een weekje op!
Sensee wat fijn dat je een goed gesprek gehad hebt en weer een kraamsuite krijgt. Kom wel dichtbij zo he. Heerlijk dat alles goed is met de kleine. Wendy lekker een beetje afleiding met shoppen? Mmmmm Kitty taart!