Ik ga naar boven, ik zal er vannacht nog wel een keer uit moeten dus dan lees ik nog wel even! Succes Fem, ben benieuwd!
Phoe spannend avondje hier, Moontje? al nieuws? Fem? sterkte!! Bedankt voor de leuke reacties op ons wiegje het is op zich wel druk maar de muren en de meubeltjes verder zijn wit. Zal morgen een foto van de commode maken
Even andere vraag, zijn er ook mensen hier die nog helemaal niet willen bevallen? ik kan me niet voorstellen dat ik met 37 zou moeten bevallen, volgens mij ben ik dan in shock. Ben het nog niet zat ook nog niet klaar en wil zo graag nog heel lang genieten van de buik en getrappel. Maar misschien komt het ook wel omdat het onze derde is? Bij de eerste zat ik met 37 weken vol ongeduld al te wachten
Joehoee Fem, de vk al terug gebeld? Ik ben mijn bed weer even uit want het maagzuur zat alweer tot mijn oren. Heeeerlijk!
Pfffff net of ZP eruit ligt....ik ben continue aan het F5-en..... Moooooontjeeee???????????? Waar ben jij????? Fem....ik neem mijn gsm mee naar bed hoor....als je nieuws hebt dan hoor ik het wel!!
ben ik weer VK is geweest, heb wel wat ontsluiting maar niet veel, nu afwachten wat er gaat gebeuren, het kan stoppen of doorzetten, aangezien ik me gewoon prima voel maakt ze zich geen zorgen, ze vond het goed dat ik had gebeld omdat het 1) bij onze dochter heel hard ging en 2) omdat ik nog geen 37 weken ben. Bellen bij herkenbare weeën en anders morgen gewoon afspraak voor controle. Hartje klonk goed iig. Zodadelijk lekker slapen en maar eens kijken wat de nacht brengt...... we shall see, misschien blijft ie lekker tot 40 weken zitten, weet ik het
Ik ook, anders ga ik jou gewoon wakker houden met mn smsjes; "niks aan de hand' "Nope, nog niks hoor" "Voel me k*t maar verder nog geen beeb" Grapje
Ik ga lekker slapen meiden! Hoop dat met Moontjee alles goed is... En Fem: een Goede nacht meid!!!! Alvast welterusten voor iedereen!!
Nou hier gaat het lekker, net naar beneden moeten rennen omdat ik moest overgeven, scheelde niet zoveel of ik had de wc niet gehaald..... Ik denk dat het komt omdat we vet hebben gegeten. Nu even een kauwgompje en dan zo weer naar boven. Fem, ik ben benieuwd wat het wordt vannacht
moedertjeB dat is niet zo lekker voor je.. en wederom hetzelfde hier.. : ook vet gegeten.. en behoorlijk beroerd... durf nog niet te gaan liggen.. man heeft nog pak melk bij buren gescoord en nu maar hopen dat dat helpt.. moontje... hoe is het ??? fem.... fijne nacht! de rest ook trouwens!!
Ik ga ook maar eens slapen. Moontjee: je hebt meldplicht! Fem: ik hoop dat je goed slaapt vandaag, zodat je morgen fit bent mocht het doorzetten
hey lieve meiden, ik had dus gebeld en ben net terug uit het ziekenhuis. aan de ctg-scan gelegen, bloed geprikt en aan bloeddrukmeter gelegen. op het begin was het allemaal vrij hoog maar het is weer afgezakt en mocht weer naar huis. moet nu vrijdag terugkomen. liefs simone en hartstikke bedankt voor jullie reactie's!!!
Fijn dat alles goed was Moontjee... heb speciaal ff zitten wachten, ik ga zo lekker mn bedje in !! XXX voor jullie meiden en bedankt voor het meeleven.......
wat lief van je fem! slaap lekker en ik zag dat je krampen had.. dus ik hou jou ook in de gaten als ik morgen wakker wor'd
sjong, even een dagje niet wezen kijken en gelijk allemaal spannende vorderingen hier!!! Fem pannenddddddd..ben benieuwd of het gaat doorzetten. Succes voor eerst! Moontje: weer thuis lees ik..geen rare dingen dus gelukkig. Rustig aan meis! Tjilpje: je vroeg of er ook iemand was die nog niet wilde bevallen, IK!!! ik wil nog niet hoor. Vind het veel te gezellig met mijn buik én wil toch zeker eerst die 37 weken voorbij zijn (kan ik iig thuis bevallen)