ahhh iksmelt helemaal hierzo.. onze hond ligt de hele ochtend al lekker te slapen op de bank, ik zit aan de eethoek aan de laptop... ineens staat ze op en loopt naar me toe.. zet d'r pootjes op mn schoot en geeft me een 'kusje' ... vervolgens loopt ze weer naar de bank om te gaan liggen.. ze keek er ook nog superschattig bij! zo lieffffffffffffffffff
@miza, hartelijk gefeliciteerd met jullie Thijs....het was even spannend, maar nu gelukkig wel alles ok!! @kitty, gefeliciteerd met de kleine meid! @wendy, je zult wel bijna door alle meiden gePBt zijn, haha.... @lila, fijn dat je zo lekker hebt geshopt! @coco, succes met je laatste werkdag! @frambozenbladthee, heb het ook gehoord, maar niet gebruikt! je schijnt ook zo'n olie te kunnen krijgen dat je smeert om inscheuring te voorkomen bij de bevalling.... @zuurbranden, had het gisteravond net zoals Fem....het kwam gewoon omhoog tot in mijn keel, werd er gewoon ziek van...bleh....heb vannacht mijn hoofdsteun helemaal omhoog gezet, en bijna rechtop geslapen...dit is wel goed gegaan.... @sens, hier was het ook zo dat ik de KS op donderdag had, en maandag naar huis mocht, maar ben de zondagochtend gegaan, want heb toen ruzie gehad met een VPK op de afdeling, die mijn had verboden te bellen tijdens het rustuurtje....ik lag alleen, en ik betaalde de rekening, stomme troel...haha.... wat ik wel weet is dat het ziekenhuis het hele weekend kan declareren op jouw rekening, bij een ontslag op zaterdag(ochtend), en dan gewoon dubbel declareren door er al een nieuwe patient in te leggen.....weet het vanuit mijn eigen werk...we noemden dit dubbele bed patienten.... @all, sorry als ik mensen niet persoonlijk noem, maar door al dat lezen, ben ik weer wat dingen vergeten, en ik ga vandaag beginnen met de laatste dingetjes in huis klaar te maken voor maandag....zodat we zondag kunnen genieten van ons laatste dagje met zijn 3tjes!
nee dat bedoelde ik niet met deze post....over wat gisteravond allemaal ge-pb-ed is.....dat heb ik natuurlijk gemist
Ik zat eens te kijken op de lijst maar heeft mrs nuske geen buddy? Het wordt nu wel spannend, hebben al een tijdje niks van haar gehoord...
Over die frambozenblad thee, ik heb (nou ja mijn moeder) heeft het bij het Care Center in Hoorn gekocht... Maar het is ook bij Tuinen te krijgen.
Vanacht slecht geslapen.. moest tig keer opstaan om te plassen en ik heb ook last van mijn keel gehad, dus gelijk wat drinken.. het ging zo maar door.. En kon ook door mijn rug niet slapen... en ik moet nog een maand volhouden..
met Framblozenbladthee heb ik geen ervaring mee, maar 1 dag voor de bevalling van Isa had ik pizza van Lidl gegeten en de volgende ochtend had ik weeen..
Goedemorgen!! Oh Miza wat een hel van een bevalling meid Maar gelukkig doet Thijs het nu goed. Hoop dat de napijnen wat meevallen. Nu lekker genieten! Ik heb het idee dat mijn buik een halve meter gezakt is pfff. Zal mijn moeder straks even vragen of ze frambozenbladthee voor me kan nemen Iedereen fijne dag!!
Miza, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thijs, wat een heftig verhaal zeg, jeetje mina... hopelijk gaat het snel goed met jullie en mogen jullie snel naar huis!!!
Ik ben ff aan het bijlezen, heb geen puf om uitgebreid te reageren, sorry meiden, ga wel ff lezen hoe het met jullie is .