Hoi, ik zie inmiddels hoe ik bij de lijst moet komen en dat ik er niet meer op sta. Ja dat krijg je als je niks laat horen.... Mag ik er op de valreep nog op? 9 nov, 29 jaar, jongen
nog even showen....foto van de fotoshoot van dinsdag....(heb er een foto van gemaakt, scanner deed vreemd) ben zooo fliefd!!!!!!
Ja dat is beter qua tijd. Moet zeggen dat Jaime vroeger een uitslaper was. Die kon wel tot half elf slapen toen ze jaar of anderhalf was. Nu nog op vakantie na een paar dagen 'wennen' slaapt ze uit. Maar niet meer tot half elf hoor! Meestal half tien. In het weekend wordt ze tussen 8 en 8.30 wakker. Jaime is wel echt een avondmens, net als haar papa en mama.
Peertje wat een mooie foto's! Lief ook dat ze zo ligt met dat roze pakje. Waar heb je die foto's laten maken? Ik heb eens eenf otoshoot met Jaime gehad. Toeval want een fotograaf was bij mn vriendin op bezoek om foto's te maken van haar pasgeboren zoontje. Toen zei ze zal ik van jou ook foto's maken met dochter. Dat is van de serie waar ik ook de profielfoto van heb op mn hyves.
Peertje ,zeer kap gedaan en MOOI !!! Hier kan ik enkel dromen van langer slapen dan 7 uur s'morgens met de kinderen. Evita welkom hier! Nu echt stofzuigen
Ik ga zo kindjes onder de douche doen, en dan met z'n alle een uurtje naar bed.....verheug me er nu al op....hmmmm
@Peertje; wat een mooie foto`s!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Echt heel lief! En die van Tess en mama is ook heel mooi, mooie blauwe ogen heb je!
Miza: gefeliciteerd met jullie zoon Thijs!ci Loesie: Proficiat met Siem Jesse! Peertje: lieve foto's! @ hier: ik wil ook!
Het huis is gestofzuigd en ook nog gedweild (heb rugpijn), straks naar de buurvrouw voor een kopje koffie..
@sens, jaja zo gaat dat in ziekenhuizen....als ze dubbel kunnen verdienen, doen ze dat maar al te graag....heb vaak genoeg in mijn weekenddiensten naar huis laten gaan, en ze waren amper de deur uit, en de nieuwe stonden klaar...in de computer werd dit dan ook altijd meteen veranders, want dan was de productie beter....erg eigenlijk! ik mocht trouwens van die troel niet bellen want ik was bevallen, moest rusten etc....ik lag alleen op een kamertje, had mijn zus aan de lijn, en ze duwde me gewoon op de knop van de telefoon, weg zus.... ben toen naar haar uitgevlogen, vroeg haar wie de tel. rekening kreeg, IK DUS, en ik stoorde niemand...ze bleef mekkeren....heb haar toen gezegd dat ik de arts wilde spreken, en gezien ik gewoon super hersteld was, wilde ik naar huis...Luka moest toch blijven, en daarvoor hoefde ik niet op die afdeling te blijven, maar op de couv/neo afdeling....dus ben dagelijks naar neo gegaan, en 8 dagen na de geboorte mocht Luka naar het ziekenhuis bij ons in de stad, en daar werkte ik zelf ook, dus geen problemen meer.... @peertje, wat een gave foto's.... @all, zag op hyves bij mij dat een vriendin van de middelbare school was bevallen, en zo te zien was het geen baby van onder de 10 pond....echt een rolmops....schrok er zelfs een beetje van(sorry dat ik dat zeg, maar de beeb zag er uit als een beeb van over de 10-12 pond....).
Rihanna slaapt nooit uit..ja op vakantie een enkele dag maar dat was omdat ze 's avonds niet eerder als 22 uur slapen wilde natuurlijk
Hoi meiden Hier nukie weer via de telefoon.. Heb de hele ochtend al geen internet tv of telefoon heel vervelend.. Vandaag dat ik nog had gereageert.. Ga straks toch even de vk bellen over vanacbt heb 4 uur wakker gelegen met toch wel regelmatige harde buiken die pijn deden.. En de kleine is me veels te rustig.. Hij beweegt wel wat maar het is niet als normaal.. Fem ik reageer als ik weer internet heb even op de pb goed? En wendy nu heb je mij ook wel njehwschierig gemaakt
Was ik weer, maar houd het weer ego... Vanochtend weer bij Owen geweest en hij gaat weer achteruit . De ka kwam weer voor een gesprek. Sinds gisteravond drinkt hij zijn flessen niet meer leeg, dus de sonde is sinds vanochtend weer een feit. Verder is hij erg onrustig. Ze houden nu voor 24 uur een huilanalyse bij om te kijken wanneer hij onrustig is en hoe lang etc. Morgen komt de ka weer voor een gesprek langs om te kijken wat ze gaan/kunnen doen. Het kunnen 3 dingen zijn: 1. reflux, alhoewel dit ook volgens de ka het haast niet meer kan zijn, omdat hij al medicijnen krijgt en daardoor geen pijn meer zou moeten/kunnen/mogen hebben. Als ze daaraan blijft denken, gaan ze de voeding weer indikken met Nutriton (maar hij krijgt nu ook andere voeding die ook al verdikt is, dus de vraag is dan of hij nog dikkere voeding wel weg krijgt...). 2. kma (koemelkallergie), hier neigt de ka het meeste naar om kma-vrije voeding te proberen en om te zien hoe hij daarop reageert. Dat zou dan weer minimaal 3 dagen moeten duren om te zien of dat vooruitgang biedt. 3. de welbekende darmkrampjes, die er gewoon bij horen en waar niets tegen te doen is. Kortom: een zeeeeer verdrietig gezinnetje weer en ik heb ook in het zkh weer zitten huilen....het ging zooo goed en we waren zooo positief! Zelfs een ontzettende lieve vpk zei gisteren al dat ze hem waarschijnlijk niet meer zou zien, omdat ze nu een paar dagen vrij was.
Zie in een berichtje van Grietje dat er weer 2 baby's geboren zijn! @Miza: gefeliciteerd met jullie zoon Thijs! @Loesie: Gefeliciteerd met jullie zoon Siem Jesse!
*Debby* wat een domper weer he bah Wil jullie heel veel sterkte wensen en blijf duimen dat het snel de goede kant weer op gaat. *knuffel*