Heh verdorie weer zo'n tegenvaller..Heel veel sterkte en een knuf van ons, ik duim dat je mannetje snel beter gaat.
Hier Jaime net van school gehaald. Het was weer leuk zei ze. Zo even boodschapjes halen dan eten we vanavond met de pannetjes (gourmet). Lekker bijna weekend en dan daarna echt aftellen!
dit is een foto van mijn meisje van gisteren (hij is misschien een beetje bewogen maar ja met de gsm heb je nooit zulke mooie kwaliteit als met de digi spiegelreflex)
@Miza: Gefeliciteerd met jullie zoon. Wat een heftige bevalling! @Loessie: ook gefeliciteerd met jullie zoon! @Peertje: Supermooie foto's! Ben benieuwd naar de rest.
@ Debby: duimen dat ze vlug met zekerheid weten wat het is en dat jullie schatje er vlug weer bovenop komt!!! Mijn vriend had ook zoiets als ie baby was, bleek een melkallergie te zijn (had ook korstjes op zijn hoofd). Ik had ook melkallergie... Ik ga daar dus extra op letten. Zit het bij jullie ook in de familie? Iets grappig: ik heb vannacht zo vreemd gedroomd!!!! Plots was ik ervan overtuigd dat we vergeten waren om kerstmis te vieren!!!! Ja, in mijn droom vraag ik mijn vriend welke datum het is. Waarop hij doodserieus '26' antwoordt. "26 december???" Dan zijn wij vergeten Kerstmis te vieren!!! WAHAHAHA, valt helemaal niet te vergeten met onze grote familie maar kon dus in mijn droom! 'k Vond het ook heel erg
ahh debbie.. *knuffel* vind het zo erg voor jullie... jij dacht toch vorige week ook al aan km allergie?? hebben ze dat toen niet gecontrolleerd?? als ik nog 2 weken met weeen en pijn moet lopen in ruil voor definitieve gezondheid van jou jochie zou ik het zo doen! wens jullie heeeeeel echt heel veel sterkte en beterschap met owen..
ik ga zo maar eens de papegaaienkooi schoonmaken....tis hier zoooo rustig (iedereen aan het bevallen ofzo)
Ja idd rustig liesje! Lieve foto van je dochter, echt een schatje. Jaime kijkt nu dr snuggles. Ik wil echt zo boodschappen doen anders heb ik helemaal geen zin meer....
gelukkig heb ik de boodschapjes binnen, ik had ook absoluut geen zin zo heb ik dus ook geen zin om die kooi schoon te maken maar ja het moet wel
Ja idd dat moet gebeuren.. Hier de kattenbak maar ja die mag ik niet doen. Voorheen hadden we hoppie hopmans de hamster...maar goed die heeft volgens mij door stress niet lang geleefd..
Wat doen jullie met sinterklaas? Al kleine kadootjes voor de baby in de zak? Ik denk hier wel. Jaime gaat anders natuurlijk vragen waarom haar broertje geen kadootjes heeft...
yep gaan ook cadeautjes voor de baby in de zak hoor! We hebben straks ook 2 nichtjes erbij die vragen daar anders ook naar...en het kan toch niet zo zijn dat Sinterklaas niet weet dat er een baby geboren is en helemaal niet om geen cadeautjes te geven
Hier voor Sinterklaas ook 2 cadeautjes voor de baby. 2 voor Isa, 2 voor Indy (ons nichtje) en 2 voor de baby. Heb de cadeautjes al in huis, heb niet zo heel veel zin om met een pasgeboren baby op pad te gaan in drukke speelgoedwinkels. En had nog kortingsbonnetjes van Intertoys met leuke kortingen, dus die maar goed benut!
ze zijn mij op het werk ook niet vergeten, ze belden vanmorgen op voor mijn emailadres zodat ze het formulier kon sturen waarop je keuze mag invullen... voor allebeide kindjes, ook al is de 2e er nu nog niet
Debby heb je een pb gestuurd maar ook vanuit hier sterkte !!! Ik heb men kooi zoals jullie zeggen aan de kant ,nog 1 wasmachine opwas (nieuwe jas dochter en de sjaals van mezelf voor de winter). Mannetje had de inkopen gedaan dus hoeft ook niet meer voor het weekend OEF want het is hier altijd pokkendruk met zo'n verlengd weekend met die oudjes Strijk is ook klaar ,enkel dadelijk de kindjes ophalen door manlief die nu aan de telefoon hangt met een collega. Vanavond gewoon pannekoeken eten ,man eet dan soep erbij ,heb dat altijd een zeer rare combinatie gevonden En zoals elk vrij moment in men hoofdje denk ik aan wanneer het zal gebeuren voor ons Liefs x