November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Wauwie, mooie foto!
    Mooie buik ook... 'k Ben zo jaloers op die mooie ronde dikbuikjes.
    Hier een hangbuikzwijntje... En dat "tje" mag er ook wel af eigenlijk...
    'k Heb me al voorgenomen, mocht de borstvoeding niet lukken, dat ik flink aan het lijnen ga. Is ook wel nodig, na iedere bevalling heel vlot weer netjes op gewicht, maar toch iedere zwangerschap met 10kg extra gestart...

2. babyproject

babyproject Niet meer actief

Hm.. Krijg nu ook rugpijn. In combinatie met een bijna constant harde buik niet heel fijn. Ik ga even douchen. Misschien tot zo en anders tot morgen!

Ik hoop dat iedereen een rustige nacht tegemoet gaat of juist een nacht met mooie voor ontsluiting zorgende weeën :p

Ikzelf ga weer voor de gebroken vliezen ;) Weet ik meteen dat het echt begonnen is.

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Succes babyProject, ik zal duimen voor je, ik wil ook wel beginnen met gescheurde vliezen, weet ik iig zeker dat de bevalling binnen 24 uur begint :D. Zet hem op!

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@moedertjeb: noooohh viezerik :D hihihi waarom mocht je geen sex meer hebben van je vk? of mag ik dat niet vragen:) infecties gevaar dat heb je toch alleen als je vliezen zijn gebroken?
    of heb ik iets gemist

@loesie: gefeliciteerd!

@miza: ook jij gefeliciteerd!

@kitty: gefeliciteerd met je meisje! jam jam jam taart krijg er trek van :D

@moontje: heerlijk toch goed slapen is heel fijn dan voel je je ook een stuk lekkerder!

@sensee: nacht was waardeloos en dan ook nog geen beeb :( maar weet waar we het voor doen!
    oh jee krampjes :D hoezo blijven zitten?
    en ja banden zijn duur gelukkig hoef je je ze niet zelf te betalen!!

@peertje: prachtige foto's echt een plaatje!!! kan zo in een tijdschrift :D

@debby: hoop toch dat ze gaan vinden wat er niet goed gaat meis! dit hebben jullie zo niet verdient! een hele dikke knuffel voot jullie

@sinterklaas: wij doen dit jaar nog niets maar heb ook nog geen kindjes natuurlijk volgend jaar wel merkt hij ernog wienig van denk ik maar vind het zelf zo leuk :D

@liesje: mooi meisje! en cool een papagaai wat voor soort ras? hier had mijn buurvrouw een grijze roodstraart hij luld de oren van je kop hahaha maar zei ook wel eens vieze woorden of scheldwoorden:$

@fem: neehooor je gaat niet overlopen dat voel ik aan mijn water en ik heeeeel veeeeel water hoor :D:p
    ga eens lekker rustig zitten jij :D
    nou wat lees ik zie je nou wel het water begint al te borrelen :D
    hoe zijn je krampen?

@wendy: kunnen ze echt helemaaaal niets voor je doen vanaf 37 weken mag je in ieder geval thuis bevallen kan je niet gewoon bellen ze kunnen je toch niet zomaar zo rond laten lopen.. dat is gewoon onmenselijk:x!!! dikke knuffel

@bewegen: voel ons mannetje ook minder sterk af en toe voel ik een kontje of beentje schuifen of hij duwt even zijn kont naar buiten :D

@irene: ook al van die lekkere dingen hier gister ook macadamia's gekocht maar wat zijn die stomme dingen duur maaar ohhhh zoooo lekker hahaha
    gelukkig voel je je weer wat beter

@luukske: nog even spannend hoor meid en kan me goed voorstellen dat je mannetje het bijna niet meer voor zich kan houden hihihi

@lila: nog wat lekkers gevonden:p

@doobie: mooie foto!

5. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Doobie ,ferm foto ,schoon contrast!

Babyp.ik zei net ook al rugpijnen en die van mij moet ge nu echt bevallen?:$
    Ikke neeeeeeeeeen iemand op't forum ;)
    Die is echt bang dus en net nu de fotocamera op uitleen is.

Mijn emofood was.... rara frietjes met hamburger ,mayo en tomagrec Mmmmmmmmm :D

heb private practice opgezet en het is de aflevering ivm.een zwanger vrouw die kimmie ofzo iets en mijne man das nu een aflevering voor mij se vandaag ;)

BABYPROJECT TOI TOI

6. Lilalien

Miekes allemaal een GOEDE NACHTRUST gewenst XXX

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hihihihiihihihihi gniffel.. ;) :D

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    zo we zijn weer terug vanuit de stad...
    is alleen geen middelburg geworden maar bergen op zoom.. stond er ineens bij stil dat middelburg vandaag helemaal geen koopavond had..

we hebben nog wat rompertjes bij gehaald want we zagen dat we die eigk helemaal niet veel hebben in de kleine maatjes..

ook heb ik nog een lekker parfumpje gekregen van mn schatje en een nieuwe sjaal waar ik ook heel bilj mee ben.. maar de parfum nog meer! is de nieuwe van Guess.

maareh.. ben wederom KAPOT !!
    hubs wist niet wat ie hoorde toen IK voorstelde om terug naar de auto te gaan terwijl de winkels nog niet dicht waren...

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Haha Wendy, ja, dat zou manlief ook erg vreemd vinden idd. Lief zeg van je hubbie dat je een parfum gekregen hebt! Lekker hoor.

Ik hang op de bank met chocolade... :)

@ MrsNuke; ja, wel wat krampjes maar ik vraag me af of het toch mn darmen zijn, hmm, nouja, we zien het wel, ben benieuwd of je water gelijk heeft ;) hihi!

10. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Even een update van deze kant.
    Vandaag wijs geworden dat Thijs een erg slechte start heeft gemaakt en we blij mogen zijn dat hij er nog is. Hij had niet nog langer klem moeten zitten.
    Hij is nog erg misselijk en zijn linkerarmpje is lam.. Deze beweegt hij totaal niet. Toch ook nog wat positief nieuws. Hij is van de extra zuurstof af, krijgt kleine beetjes flesvoeding (heb zelf ook al mogen voeden) en zijn bloedwaardes gaan geleidelijk vooruit. Het is afwachten hoe zijn armpje ontwikkeld, daar zijn nog wel zorgen om. Ook heeft hij misschien zuurstof tekort gehad in de hersenen, daarvoor is vandaag een echo geweest, maar nog geen resultaat van bekend.

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Jeetje Miza... wat een verhaal zeg, met recht een wonder! Hopelijk gaat het snel beter met Thijs en komen er geen vreemde dingen uit de echo naar voren, ik duim voor jullie!!!

12. Lilalien

#4832 Lilalien, 29 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 okt 2010
    :( Miza ,heb er even geen woorden voor ,ik hoop van ganser harte dat het goed mag komen ,lees vanavond al zoveel onaangename dingen van mensen die ik hier op zp ken.
    Blijf sterk voor je kleine Thijs Miza!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nog een Utregse..haha.
    Oh en wkz is ook goed met bevallingen. Hier naar het diak:) maar dat is ook heel dichtbij voor mij, alhoewel mss is wkz net zo ver...

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    He meid dit ga je niet menen zeg ik weet even niet wat ik moet zeggen :(. Hele dikke knuf van mij.

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik ga zo slapen want ben moe. Heb ook nog steeds onaangenaam gevoel onder in mn buik.
    Ben ook zo vergeetachtig word er gestoord van. Ben ik weer vergeten Jaime haar bloedverdunners te geven...Echt zo stom! Michiel geeft het haar nu maar dit is niet goed natuurlijk. Hoop dat die vergeetachtigheid snel over is als de baby er is..

16. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden,
    sorry heb alles gelezen maar ben het totaal weer kwijt..
    ik kan bijna niet zitten, de baby heeft echt geen plek meer merk ik wel..
    ik ga lekker slapen.
    ik zal morgen wat beter reageren SORRY!!

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    miza meisje.. dat is geen goed nieuws..
    hopelijk komt het helemaal goed met zijn armpje
    en hoop ook dat het zuurstofgebrek mee zal zijn gevallen.. :(

heel veel sterkte met Thijsje.. *knuff*

18. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@miza: wat een verhaal meis.. ik hoop dat je een goede uitslag krijgt van de echo!
    knuf

19. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Miza. Jeetje meid wat een verhaal! Sterkte in ieder geval en ik hoop dat Thijs zijn armpje meevalt en dat je snel een goede uitslag van de echo krijgt. Knuffel voor jou!!

20. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb visite even snel gelezen, maar wil Miza even een knuffel geven. Veel sterkte!

Deel Deze Pagina