als je wil dat je kinderen lief zullen worden; vermijd deze verhaaltjes/sprookjes !! Sneeuwwitje slaapt met 7 gasten, Tarzan loopt half naakt, Assepoester komt pas om middernacht thuis, Pinokio liegt altijd, Aladin is de koning der dieven, Batman rijdt tegen 320km/h, Doornroosje ligt heel der dagen op haar nest, Roodkapje luistert niet naar haar moeder Hans en Grietje vreten van andermans huizen..
ja zo dacht ik er ook over.. maar wilde hem toch ff plaatsen... ben zelf ook behoorlijk flauw nu... voel me nu zo 'raar' ... het zou me verbazen als ik na het weekend nog zwanger ben... ... ... ... ... maar je weet maar nooit..
Nou idd, vertel eens , we zijn toch nog maar met zn 7en online, dus kun je best vertellen hoor . Heb krampen.... nog steeds.. geen regelmaat.......
@Fem. Mmmmm als het nou eens even doorzet bij je! Zag Nukie ook online....Hoe is het met jou meid????
gaat wel goed hoor heb nog steeds last van me buik.. maar er gebeurt voor de rest weinig volgens mij.. of het gaat me wel heel makkelijk af hahaha peet en ik hebben vandaag de tuin alvast maar winterklaar gemaakt anders moet peet dat straks nog doen.. het is wel kaal niets aan... geef mij maar die gezellig tijd van het voorjaar bloemetjes.. hoe is het bij jou? @fem: het borrelt nog steeds hoor..
Ja doe maar en ren dan gelijk effies tien keer naar boven om uuuuh dingen te doen... Nadat je eerst een ananashart hebt gegeten om vervolgens weer naar boven te rennen en je man te bespringen...die met een kopje frambozenbladthee op je zit te wachten....
Oh man, hier krampen, niet normaal meer. Femman zet zelfs zijn spelletje uit (en dat zegt wat hoor ), maar; ik kan nog normaal adem halen dus we kijken het maar ff aan
Nee hoor, geen probleem! Wat jij wil... Pffff je maakt het nu wel spannend hoor.... Wel online blijven hoor!!
Moest er even over nadenken maar snap het inmiddels Jullie hebben een aquarium hè.... Moet je nu zelf schoonmaken? hahaha Maar wel spannend dat het bij jou toch ook nog onrustig is hoor... Straks gaan er vannacht beebjes geboren worden. Joeeehoooeee dat is leuk!!!
Poetsgarnalen???????? Ik blijf nog wel ff online (tis tenslotte vrijdagavond haha) maar heb ook enorme pijn in mn rug, jeetje, vind het wel spannend worden nu zeg!
Ohhhhhh poetsgarnaal als in -> aquarium. Weet ik veel. 30 oktober, ja, ken best. 30-10-10 best leuk. Nah, hopen dat het doorzet dan , mag jij de 31e Irene
hubbie krijgt hier nu ook flink de zenuwen en gaat toch nog ff de tassen compleet maken (was ze opnieuw gaan doen.. )
Anders ik wel....zit net je verhaal voor te lezen aan hubbie... (over het uitzetten van het spelletje van femman) Pffffff TE spannend fem.... Neem wel mijn foon mee naar boven hoor! En SMS plicht hè....maakt niet uit hoe laat!!