haha ja een poetsgarnaal nou zijn broer leeft nog dus die moet even harder werken maar toch we hadden hem al best lang en het voor het water niet oke ivm met bacterie.. http://www.terrariumwereld.nl/lezingen/Poetsgarnaal.jpg zo 1tje was het
Whahahaa geweldig MrsNuke.... IreneH; Lief van jou zeg.... Net maar ff de vluchttas doorgenomen, alles zit erin wat we nodig hebben, ik ga zo ff douchen en dan echt proberen te slapen (ben ondanks alles wel heel moe namelijk.....) eens kijken of het gaat lukken.......
Nou vooruit dan maar...dat mag wel.... Lekker douchen en daarna je bedje in. Mocht het doorzetten dan hoop ik dat je nog een paar uurtjes slaap kunt pakken. Talk to u soon!
peet heeft vanmidag mijn vluchtas ingepakt altijd handig zo'n stresskip hij heeft de hele bovenverdieping schoongemaakt.. wie heeft er nou last van nesteldrang hihih spannend meid hoop voor je dat je maar snel je kleintje in je armen hebt. jullie verdienen het zo!!! knuffel
Jaaaaa en als het doorzet dan ga ik je zeker sms-en (als het gaat ). Weltrusten meiden en hopelijk hebben jullie een goede nachtrust!! *knuffel van mij*
Jahaha, dies leuk (die doe ik altijd na ) Ok, ik ga ff douchen en hopen dat het doorzet, hou jullie op de hoogte!!!
Ik ben nog niet aan het klokken, ben gewoon kop thee aan het drinken enzo. Zit volgens mij nog niet echt regelmaat in. Maar ik kan zeggen, lekker is anders..... Straks duik ik nog wel ff mijn bed in in de hoop dat het doorzet.