November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    wij hebben een krans van witte tulle strikjes en daarop roze lint strikjes, voor aan de voor deur...thats it...

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    oh dat klinkt wel heel leuk!
    onze buren hebben ook een krans aan de deur o.a. en toen ik die zag dacht ik ook van; hummm.. dat was ook wel heelleuk geweest..

bijons in het dorp doen ze altijd nogal uitgebreid en waar ik eerst woonde ook dus dat is bij me blijven hangen... wij doen ook best veel eigk..

groot geboortebord in de tuin (figuur van ons geb.kaartje)
    grote naamsticker op t raam (lettertype van ons geb.kaartje)
    grote vlag aan de muur
    metallic heliumballonnen voor het raam... (in wit / lichtblauw-of-rose / donkerder blauw-of-rose)

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ohhh ben zo benieuwd hoe het met een aantal peopletjes is...
    margootje en moedertjeB bijvoorbeeld.. en de andere dames bij wie het spannend aant worden is..
    en ook hoe het met de beebjes is die er al zijn..
    owen en thijs... natuurlijk.. hoop dat ze snel opknappen... :(

heel stom want ken niemand van jullie maar zit soms echt met tranen in mn ogen omdat ik het zo erg vind als er slecht nieuws komt.. die berichten van owen en thijs bijvoorbeeld.. bah! :(:(

4. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    hier doen ze bijna niks eraan, en aan gezien mijn man een bekende in het dorp is willen we ook niet teveel doen....anders staat iedereen meteen op de stoep...

wat is het stil he?

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

ja vind ik ook.. :(

ja das wel fijner voor jullie idd..

wat dat betreft woon ik hier wel goed want ik hou er wel van om het nogal fors aan te pakken als ik maar leuke ideeen krijg.. ben best heel trots op ons zelfgemaakte geboortebord..
    kun jij mms ontvangen op je gsm NONY ?? ;)

6. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Goedemorgen meiden.

Ik zie dat het overal behoorlijk rommelt. Ik hoop dat het door zet en jullie allemaal snel jullie wondertjes vast mogen houden.

Wil jullie trouwens nog bedanken voor alle lieve felicitaties en reacties, dat doet ons erg goed!

Zag dat er nog een lief beebje geboren is, van harte nog!

Hier een goede nacht gehad, met een toiletbezoek met ontlasting, wat betekent dat ik in ieder geval morgen naar huis mag. En als de gyn er mee instemt misschien vandaag nog.
    Straks om 11 uur mag ik weer even met Thijs knuffelen, kijk er al helemaal naar uit. Hij zal nog wel even moeten blijven, maar we wonen dichtbij het zh, als ik dan mag kiezen ben ik liever thuis bij mijn kleine meid, dan dat ik hier de hele dag alleen op een kamer lig.

Ik hoop snel weer leuk babynieuws te lezen!
    Succes meiden en een paar dikke knufs vanaf deze kant!

7. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    heeey miza....
    zat paar min. geleden nog aan jou en thijs te denken...

fijn dat het met jou de goede kant op gaat...
    hopelijk met thijs ook snel

ook heel fijn idd dat je dan toch bij je meisje kan zijn als je naar huis kunt en tegelijkertijd niet al te ver bij het zh vandaan bent.! lijkt me wel ideaal in zulke omstandigheden. maar toch.. beter als het niet nodig was geweest..

geniet er van straks om 11 uur meid!!!!
    knufff voor jou!!!!

8. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ wendy...dat weet ik eigenlijk niet, volgens mij niet...:)
    wel jammer nu...:(;)

9. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ miza Las gister je stukje...en vond het heel heftig om te lezen. Hoop dat het met thijs heel snel beter gaat en dat jullie hem lekker mee naar huis mogen nemen...geniet van het knuffelen straks en maak maar veel foto`s...

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    hoi meiden, kom me ff snel melden met beeb in buik. Krampen zijn helaas niet doorgezet, gelijk onrustige nacht gehad. Lig nu nog ik bed, femman en mini femman slapen nog, dus ik ben er straks weer, kan ik uitgebreid reageren, gaat lastig op foon.

XXX van mij

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

you have pb.. ;)

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    @fem:... jammer dat t niet is doorgezet... :(
    hihih minifemman.. :) wat lief!

13. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Zo ben ik weer!
    We hebben gisteren een hele leuke dag gehad. Vandaag komt er nog meer visite, dus zal vandaag wel weer niet online komen denk ik...
    Even spieken hoeveel pagina's ik bij moet lezen.. oh 41..
    Sorry dames, kan weer niet overal op reageren dan hoor. Volgende week hoop ik er weer wat meer te zijn.
    Ik zal "even" lezen.
    @ Wendy; oh wat een schattige hond hebben jullie!
    Ik zie dat je down was, hoe gaat het ondertussen. Het is ook niks wat jou lichaam met je doet.. Dikke knuffel meid!
    @ Luukske; geniet van jullie laatste "rustige" weekend!
    @ Loesie; van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Siem Jesse!
    @ Iedereen; bedankt voor de felicitaties voor ons dochtertje.
    @ Eevita; welkom terug!
    @ Lilalien; haha, wat lollig dat je dacht dat ik bevallen was. Helaas, nog niet. Ik denk dat we nog 2 weekjes geduld moeten hebben.
    En ja, vreemde combi.. soep met pannenkoeken.. Die van mij eet wel eens afgekoelde aardappelen, met karnemelk en ui. Oh vreselijk he?
    @ Peertje; prachtige foto's!
    @ Mrsnuke; je maakt het spannend nu, hoe is het gegaan bij de vk? Oh je hebt gebeld, allemaal voorwerk.. Lekker is dat..
    @ Debby; meid, ik heb er gewoon geen woorden meer voor. Wil jullie nogmaals veel kracht en sterkte toewensen. Een dikke knuffel!
    @ Liesje; prachtig meisje!
    @ Sensee; ja wij doen ook een paar kado's voor de baby met sinterklaas. Vind ik wel schattig. En idd, anders gaat dochterlief vast vragen stellen..
    @ Fem; ohja, die novafvalclub gaat nog wel door he? Ik doe ook mee!!! Heb er zo'n zin in! Uh al zal het wel niet makkelijk worden met de kerst en de verjaardagen voor de deur..
    @ Babyproject; knuffel voor jou!
    @ Jootje; pfff, 2 uur persweeën wegpuffen. Dat lijkt me echt verschrikkelijk. Ik denk niet dat ik dat kan! Ik moest de eerste twee wegpuffen, daarna nog een paar keer meepersen en toen was ons dochtertje er al..
    @ Nelly; klinkt als 2 goeie bevallingen, denk dat ik daar ook maar voor ga haha. Probeer je ook nog te genieten van je verlof?
    @ Doobie; geweldige foto!
    @ Miza; heftig hoor.. hopelijk gaat het snel de goede kant op met jullie Thijs!
    Nu even geen tijd meer hoor dames. Tot later!

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    kitty wat heb jij het druk dan!
    maar welleuk.. is vanwege feestje(s) toch?? van de kleine meid?

fijne dag weer vandaag!

(en dank je)

15. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog een teken van leven, de vk is geweest vannacht. Inderdaad wel weeën, maar niet krachtig genoeg. En nu heb ik ze nog steeds.
    Ze komt straks nog even langs, mocht het niet goed doorzetten ga ik toch naar het ziekenhuis, want we kennen de grappen met geen vorderende ontsluiting.

16. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

hoop voor je dat ze straks alsnog door gaan zetten moedertje!

zo ja.. : heeeeeel veel succes vandaag!

(zo nee ook trouwens, want is geen pretje om de hele tijd met nietsveroorzakende weeen te lopen.. )

17. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    ooo spannend moedertjeb hoop voor je dat het door zet...succes!

18. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Goeie morgen!!!
    Kan even niet teruglezen vandaag, moet zo naar de winkel voor inkopen en dan met mannetje shoppen voor nog enkele truien... moet toch netjes zijn he in het ziekenhuis :)
    Ik lees dat Thijs niet meteen mee mag? Wat jammer! Kan iemand me zeggen hoe dat komt?
    En MoedertjeB veel succes, hopelijk zet het toch nog door he!
    wie had het gisteren nog spannend dan?

Versiering, wij hebben een grote roze vlag met ooievaar op, thats it!
    Hier niet teveel poespas ;) wonen ook in een klein dorpje...

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    MoedertjeB hoop dat de weeen doorzetten en je vandaag jullie kleintje in je armen hebt, succes!

Miza fijn dat jij misschien vandaag naar de meisje mag, helaas moet Thijs nog even blijven maar gelukkig wonen jullie dichtbij. Hoelang denk je dat Thijs nog moet blijven?

Hier gisteravond bij de hapost gezeten want Tygo was gestruikelt maar met zijn hand precies in een kopje gekookt water wat er net in zat, dus helemaal rood en hij was super verdrietig, na goed koelen toch maar naar laten kijken en hebben ze er goede dikke zalf opgedaan wat de brand eruit trekt en verband erom, gelukkig heeft hij redelijk geslapen en lijkt het nu weer goed te gaan. Ziet er ook weer aardig goed uit. Was wel schrikken.
    Ik heb slecht geslapen vannacht en voel me nu ook niet echt top en kan ff niet zoveel hebben dus vanmiddag even bijslapen want vanavond nog vrienden die komen eten dan moet ik wel wat gezellig zijn he :)

20. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgen,
    meld me ook weer!
    redelijke nacht, wel weer enorm last van opkomend maagzuur. Nu weer een zeurend gevoel in mijn buik!

MoedertjeB: succes!! hoop dat het door mag zetten en je snel jullie beebje in je armen mag nemen :)

Deel Deze Pagina