November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef MoedertjeB voor jou is het nu spannend, je bent precies even ver als mij bizar hoor;)

2. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Spannend moedertjeB.. zet hem op!

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden, heb even vluchtig bijgelezen....

@moedertjeb, succes meis, zet hem op!

@irene en Fem, meiden ik wil vannacht wel een sms ontvangen, haha....

@zora, mooie meid hebben jullie!

@all, vanochtend even nog wat boodschapjes gedaan, zodat hubbie en Luka zich kunnen reddden, mocht ik evt even moeten blijven, wat ik echter niet hoop...

morgen even alle papieren klaarleggen, telefoonnummers etc...trouwboekje ligt al klaar...
    dan nog even de vluchttassen nakijken en evt bijvullen, haha...

en verder lekker niksen....ben ontzettend moe, heb gisteren dan ook hele huis nog even gepoetst, dus vandaag een lekker rustig dagje, zal er vanaaf vroeg inliggen....

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Moedertje B spannend!!!!!!!!!!!!

Luukske ja je kan maar beter je spullen in huis hebben voor de mannen toch. Hier net ook flink ingeslagen..you'll never know.

Meiden ik kan dat verdomde trouwboekje niet vinden :x. Gisteravond kreeg ik het op de heupen en zoeken en zoeken maar niks :(. Zou niet zo leuk zijn dat Jaime er dan wel in staat en umi zoomi niet....

Jaime en michiel zijn nu naar het circus. Even rust voor mij :)

5. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Luukske. Ja ik hoop het...maar geen teken van naderende bevalling hier hoor. Dus ik zet mijn geld op Fem.
    Doe jij nog een beetje rustig aan verder!? Morgen laatste dagje met z'n drietjes, geniet er nog maar even van!!

6. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    @Sensee. Ik zou dat trouwboekje even laten voor wat het is. Komt goed meid, als je er niet aan denkt krijg je een ingeving en weet je opeens weer waar 'ie ligt.

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nou, dat geld kun je beter in de pocket houden, hier ook echt totaal geen tekens hoor, echt niks, noppes, nada. Geen nesteldrang, geen krampen, geen vw verlies... *zucht* wedden dat ie blijft zitten, ik wordt de 1e zwangere die 43 weken zwanger is... :p

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hoi meiden

even een tekenn van leven:D plof even op de bank ben zoooo moe en heb verschrikkelijke last van me rug en buikje..

tot strakssss

knuffel

9. babyproject

babyproject Niet meer actief

Oh zoiets zei manlief vandaag ook over mij! :$
    Maar ik heb toch het "geluk" dat het beleid van mijn vk bureau is dat je vanaf week 41 al mag zeggen dat je ingeleid wil worden. Kun jij echt niet een vergelijkbare afspraak maken met jouw vk??

10. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    MoedertjeB: Toi toi toi!! spannend hoor :)

Miza: meis, wat is het toch wat..een rot bevalling en dan nu dit! kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Sterkte voor eerst!
    *knuff*

11. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    niet best!!

Ik was al tijden 1 van mijn handkolven kwijt. Dus nieuwe onderdelen besteld met veel moeite, want dat ging ook nog eens niet zoals vanzelfsprekend.
    heel gedonder dus!
    vind ik hem net niet terug?? Ben er ook nog eens heeeeel vaak bij langs gelopen! Zat in een tasje die aan de leuning van de zoldertrap hing. Ik was ervan uit gegaan dat er rommeltjes in zaten....

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ moedertjeb ben echt zo benieuwd wanneer het bij jou gaat door zetten...

We hebben net een heel stuk gewandeld (je had me moeten zien,ik waggelde meer...omdat ik het gevoel heb dat hoofdje er af en toe uit komt...;)zag mensen ook kijken, zo van;dat arme kind...) en nu af en toe wat krampjes, maar dat hoeft niks te betekenen...

gaan straks eten, kom later nog even lezen....

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Dikke knuffel aan miza, debby!!!
    zora, wat leuk dat Sara het goed doet!!!

Hier vanmorgen dus wat nieuwe kleertjes gekocht voor mijn man, van Esprit - S Oliver dus hopelijk kan hij er even mee verder :)
    Heeft meteen ook al een hemd en trui vor het doopfeest op 26-12, broek had hij nog.
    Daarna nog naar de supermarkt, was echt blij dat ik niet alleen moest gaan!

EN hij heeft vanmiddag geholpen om de volledige bovenverdieping en gang serieus onder handen te nemen... EN de veranda te stofzuigen!
    Het was wel met de nodige mopperbeurten op de stofzuiger en zo maar ik ben blij dat het gedaan is!
    Nu net een dutje gedaan en mijn been zit weer volledig gekneld en is ZO pijnlijk door die stomme zenuw :(

Lilalien, wat jammer dat de kindjes niet meewerken, hoor je wel vaker he in de vakanties... En je man zal zijn oogjes wel opentrekken tijdens de kraamweek ja haha, hopelijk onthoudt hij er wat van dan want mannen vergeten dat dan weer snel he!

14. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Hee meiden,
    Heb het gevoel helemaal niet te MOGEN klagen, omdat sommige meiden
    al veel verder zijn. maar teken echt voor vanavond/vannacht.
    Nu is het wel mooi geweest;) Haha. Liefs, Simone

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Moontjee jij gaat voor een halloween baby :). Nog geen tekenen bij jou of wel?

Ineke hihi moest wel lachen..nieuwe kleertjes gekocht..ik denk voor de baby nee staat er man..haha. Fijn dat hij zo heeft geholpen! Alles weer aan kant nu volgens mij.

Nony ik zie het al voor me de waggelloop..haha. Krampjes meer geworden of helemaal niks?

Jootje oh dat is balen..Stom dan dat je het net daarna vindt en dat je dan niet eerder dacht oh daar zit het in. Hier ook zo'n geheugen van niks hoor...Maar ja het went.

Fem jij had toch geen nesteldrang gehad ook? en 43 weken doen ze dat echt nee toch?

Irene ja mss wel met het trouwboekje. Maar zo ben ik ook mn oorbellen kwijt..beetjte zonde want had ik gekregen van manlief voor ons trouwen...passend bij de trouwring.

Hier wel wat lichte krampjes onderin mn buik maar geen harde buiken oid. Dus denk niks hoor. Deze zal gewoon blijven zitten tot woensdag.

Vanavond gaan we nog uit eten, laatste keer griek met zn drie..haha.
    Morgen de wagen en box in elkaar zetten.
    Manlief en dochter zitten nog bij het circus..kunnen wel elk mment terug zijn. Ben benieuwd hoe het was.

Fijne avond!

16. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Haha ja Jamie, mijn man krijg je echt NOOIT in een winkel binnen, dus gaan we 2-3 maal per jaar naar een mooie winkel in de buurt (Esprit, Mexx, S oliver, Gaastra ed), hij houdt zijn arm uit en ik gooi er vanalles over wat we mooi vinden, passen (ZEUREN), betalen en naar huis haha
    Nu vond ik het wel tijd om wat nieuwe truien voor in het ziekenhuis en de feestdagen!

Sensee, wat spannend trouwens, nog 4 dagen!!!
    Geniet van jullie avondje uiteten hmmmm...

Moontje, tuurlijk heb je rest van klagen, voor mij mag het ook deze week gebeuren hoor!
    Ik denk dat we het allemaal wel beu beginnen worden... als ik dan sommige banners zie, zoals van MoedertjeB en Fem denk ik echt KOMAAN HUP HUP :)

Maar denken jullie nooit zo van, 'ik ga mijn buikje toch wel missen hoor'
    Nu is het van mij alleen he! Lekker over wrijven de hele avond als ik tv kijk, stiekem lachen van de schopjes,...
    En balen van het maagzuur ;)
    M'n gyn zei het in de week nog: je geniet wel van je buikje he (was in de wachtkamer weer aan het aaien en hij had het gezien) en toen zei hij dat hij er als man altijd jaloers over geweest was, vond ik wel schattig!

17. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Goedenavond ,

Miza ik denk aan je kleine ventje!

Jootje ,jee zou ook pannikeren als ik die stukken niet zou vinden van de kolf is ook niet goedkoop.
    Moest iemand de link of email hebben van de Avent iq reserve onderdelen heb ze in men ya hoo staan.

Ivm.trouwboekje zoek ,ligt het misschien ergens bij belangrijke papieren of fotolade?
    Hier steekt die al sinds september in de koffer maar heb schrik je weet nooit of ze dat ontvreemden in't zh.

Kindjes zijn nog aan't kalmeren ,denk dat ze aanvoelen dat er iets binnenkort staat te gebeuren.
    Morgen op bezoek bij sch.fam.ben benieuwd haha.

Nog iemand weeën activiteit??

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Nee, zoals ze de vorige keer zei; 'Als het lichaam er niet klaar voor is kunnen we weinig doen....' :(

19. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhh, ik wil ook aankomende nacht....

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    En vooruit, als het echt moet en zou mogen kiezen vind ik 10-11-10 ook wel leuk :D

Deel Deze Pagina