November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    3 keer is scheepsrecht :p

2. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    irene: van debby had ik wel gelezen...maar daarna ook geen update van luukske gelezen....dan zal t wel redelijk gaan daar...luukske...had ik wel verwaqcht eigenlijk......
    hahaha arme mathijn;) komt vast goed!

lief: heb t gevoel al een halve dag erop te hebben.....ja ik hoop t! we wachten af, als er iets veranderd sms ik je;)
    schimmel heb ik ook al 4x gehad deze zwangerschap...elke keer na een blaasontsteking...heel irritant....:( sterkte meid en rustig aan heh!;)

3. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laten we het hopen :D

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    goedemorgen dames....

hoe ist met iedereen?
    zie dat er weer een vermissing is?
    al iets gehoord via sms?

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kwam weer even om het hoekje kijken :D.

@Marleen, bij Ryan heb ik ook niet echt genoten na de bevalling, maar dat kwam door alle problemen nadien met Ryan (niet vreemd dat ik een depressie kreeg toen hij 8 maanden was). Ik verwacht dat ik nu meer kan genieten en dat dit ook makkelijker gaat, omdat je weet wat er allemaal kan gebeuren en je het al een keer hebt meegemaakt.

@Luukske, fijn meis dat jullie bij iedere controle zelf mogen aangeven wat jullie willen. En voor jou dus toch ook een oktoberbaby :D.

@Kitty, wat sneu dat je tantezeggertje opgenomen moet worden voor haar heupjes :(. Hopelijk is een operatie niet nodig.

@Peertje, te laat, maar nog gefeliciteerd met je hubbie!

@Lief, rustig aan doen meis!

@Fem, heb je een foto gemaakt van je gips-voorkant :D? Zie inmiddels een foto voorbij komen, gaaf hoor! Oh lees gerommel bij jou, en ontsluiting bij een tweede kan heel goed, ik had ook al snel 2cm ontsluiting, schijnt vrij normaal te zijn en hoeft niets te betekenen.

@MoedertjeB, haha zie dat je bij de plas bent geweest, als je even door had gereden, had je hier een bakkie kunnen doen ;).

@Nony, WOW, wat een kleertjes al! Is dat 1 maat of zijn het meerdere maten?

@Peertje, pfff jij was er weer vroeg uit :(. Succes vandaag in het zkh! Heb je vandaag de afspraak bij de gyn,z odat je kunt bespreken of hij/zij wellicht iets eerder wil doen?

Ik zal Luukske direct even een sms sturen...

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    ff snel; goeie tip om een vluchttasje voor Sharon (mn dochter) neer te zetten, ik moest ook wel lachen om jouw Mathijn-Instructie Irene :D, moet ik misschien ook maar gaan doen :) (ik werk ff mn lijstje bij :p).

@ Ondersteek;
    Die kun je gewoon huren bij de thuiszorgwinkel, gewoon ff naar binnen lopen

@ Marleen;
    37 weken las ik zo snel? Gefeliciteerd...!! Fijn dat de CTG goed was hoor!!

@ Kitty;
    Ik moet de enveloppen ook nog schrijven en ik stel het steeds uit, schiet niet op he ;) :D hahahahaha

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Luukske is aan het bijlezen en zal zo reageren, alles ging goed :).

Ik ga even lekker op de bank liggen, ben moeeeeee :(.

8. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha idd Debby, is maar een klein stukje. Nou ja goed dat is het vanaf hier ook :)
    Kunnen de beebjes straks meeten :D

9. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier kan ik de ondersteek gewoon gratis in bruikleen krijgen. Die haal ik woensdag op trouwens, gelijk met de kraamgids. En ik zou eigenlijk vandaag het proefdrukje halen van het kaartje en de enveloppen, maar ik denk ook dat we dat woensdag maar gaan doen. Dan zitten we overal bij in de buurt, want we moeten naar de makelaar voor dat huis :D

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Zo, gaat er ff wat mis met plaatsen zeg, had nog lang niet alles gehad, dus maar weer verder, haha;

@ Moontje;
    Nog twee weken (min een dag) dan ben je ook 37 weken... ik kan ook bijna niet meer wachten want dan mag uk komen!!!

@ Peertje;
    Jee, jij bent alweer bijna 38 weken, dat gaat ook snel he!

@ MoedertjeB;
    Succes met je drukke dag vandaag!!!! Hier ook een Bumba liefhebster trouwens :D (dochter, niet ik ;))

@ Lief;
    He bah joh, het zit je effe allemaal niet mee he... hopelijk blijft beeb nog minimaal 3 weken binnen hoor!!!

@ Wendy;
    Met jou ook alles ok???

@ Debby;
    Fijn wat van je te horen, hopelijk gaat alles goed met je...?

@ Bevallen zkh / thuis
    Ik ben de vorige keer in het zkh bevallen, was poliklinisch (maar ook meer dan 100 kilo *schaam*) maar werd medisch ivm meconium houdend VW, deze keer ook voor zkh gekozen maar mn onderbuikgevoel zegt dat ik thuis ga bevallen...... we shall see...

@ Hier;
    Straks ff naar de Halfords, moet ff de voorband van de kinderwagen laten maken, vanmiddag voor een groei echo naar de vk en aan het einde van de middag mn band weer ophalen, lekker heen & weer gerij zo, pffffff. Heb zelfs al boodschappen gedaan!

Fijne maandag!

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohh spannend joh woensdag naar de makelaar!!!! Ben benieuwd :), spannend zeg een nieuw huis, wij hebben besloten voorlopig hier te blijven (wij gaan er misschien een etage opbouwen, zijn we nog niet helemaal over uit).

12. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

heb net alls bijgelezen van het afgelopen weekend....ben zeker 45 minuten bezig geweest, haha....

@fem, moontjee etc...doe rustig aan!

@mercedes, succes bij de gyn vandaag!

@marleen, super die mijlpaal van 37 weken....

@debby, jij ook rustig aan doen, he...

@peertje, wordt tijd dat het voor jou eindelijk begint!

@wiegjes, wat een mooie heb ik voorbij zien komen! echt mooi!

@irene, hier gaat Luka naar opa en oma, en die vangen hem nu ook al veel op, dus dat loopt wel los...hebben een lading kleertjes daar liggen, dus dat komt wel goed!

@trouwboekje...goed dat jullie dat zeggen, zou ik compleet vergeten zijn...straks even klaarleggen....

@all, heel veel succes met de laatste loodjes!

ik ben het hele weekend niet veel online geweest...vrijdagavond was ik K.O.
    zaterdag "mocht" ik van hubbie 1 uurtje even weg naar de winkel...heb Luka wat nieuwe winterpyama's gekocht, en wat zoogcompressen van katoen en zijde....ga die eens uitproberen..want heb 's ochtends toch wel wat spanning erop...
    verder heeft hubbie zaterdag de kamer helemaal geschrobt(we hebben een natuurstenen vloer die erg grof van structuur is, dus die MOET geschrobt).
    daarna is hij met Luka naar zijn nichje geweest, en hebben Luka en zijn neefje de hele dag gespeeld. 's avonds hebben we nog even een kolf opgehaald, just in case...wil op den duur ook hubbie en Luka meer betrekken bij de voedingen....
    en gisteren bij mijn schoonbroer geweest, zijn vrouw is op schoolreis met de kids naar Londen, dus hebben daar gegeten, en de mannen hebben getafelvoetbald en geraced met de racebaan....en ik heb daar lekker op de bank gelegen....
    zal nu weer meer online zijn!!

13. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

hoi meiden ,

iedereen is er toch nog en alle beebjes zitten nog lekker warm vanbinnen ;)

Hier liefst niet voor 38 weken bevallen dus ik ga ook pas ervan uit eens mijn man vakantie heeft dat we ons best erom gaan doen en hij al ojeeeeeeeeeeeeee ;):D:D
    Ik zeg je bent dan toch thuis lol.
    Zo kwamen die van ons toch sneller met knuffelen ;)

Ik ga aan de strijk ,had vanmorgen weer moeten spugen en man heeft dan nog net voor zijn vertrek de kindjes naar school wezen doen.

Dochterlief plast weer veel in bed ,dus pamper terug aan ,heb de fut niet meer om iedere dag 3-4 machines was te doen.

Groetjes!

14. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    goedemorgennn

hier een heeeerlijke nacht achter de rug! en ook nog eens wat kunnen uitslapen. Denise werd ook laat wakker! :)

zal zo even met mijn zus bij hun nieuwe huisje kijken. Zijn ze druk an het verbouwen en dan vanmiddag even naar de ikea :)

Fem: was zo benieuwd of jullie al een beebje hadden. Maar beebje zit nog veilig binnen :)
    rustig aan doen hé!

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mrs Nuke, wij hebben de easybase maar het is maar 1x vastzetten met de gordel en daarna kan hij gewoon blijven
    zitten en klik je de maxicosi erop dus niet veel werk of je moet hem overwillen zetten in een andere auto.

Moontje fijn dat je bloeddruk gezakt is en goed dat je gebeld heb.

Fem ben benieuwd of de kleine voorlopig blijft zitten of dat de weeen door gaan zetten, succes. Hoe is het met je man?

Marleen je was er vroeg bij, 37 weken mooie mijlpaal voor jullie! Wanneer weer een groeiecho?

Lief vervelend dat je zwanger zijn niet echt leuk meer vind en je je niet fitter gaat voelen, dikke knuffel.

Debby doe rustig aan en ga lekker bankhangen!

Lilalien vervelend dat je moest overgeven. Dus jullie zijn druk als manlief vakantie heeft ;) Vervelend dat je meisje weer in bed plast snap dat je niet zit te wachten op extra was.

ik ben opgestaan met een beetje duizeligheid vind ik altijd erg vervelend maar nu gaat het iets beter, beetje een zwaar hoofd. Weinig doen vandaag, vanmiddag verjaardag van mijn schoonzusje. Ik voel de kleine nog wel maar echt minder dan voorheen, vind het wel wat eng maar als ik de kleine maar voel dan wacht ik tot woensdagavond dan weer controle maar soms maak ik me toch wat zorgen.

16. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Goedemorgen meiden,

Ik zie dat het hier en daar al wat rommelt en de kwaaltjes meer en meer beginnen op te steken.
    Knuf voor iedereen.

Zelf mag ik vanmiddag weer op bloeddrukcontrole komen.
    Was gisteren ook nog een keer geweest, omdat ik zo'n hoofdpijn en bandgevoel in mijn buik had. Maar alles was goed.
    Ook hier eerst de bloeddruk wat hoog, maar de laatste meting was weer netjes 120/74.
    Ben benieuwd naar vanmiddag.
    Verder nog een verjaardag, dus zal morgen pas weer hier komen lezen.

17. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ik heb net nog even een uurtje op bed gelegen omdat ik zo'n hoofdpijn had....helaas is het niet minder geworden. Ga nu even naar mijn ouders om te kijken hoe het met mijn vader gaat en kan ik daar gelijk even mijn bloeddruk opmeten (just to be sure)
    Tot later!!

18. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Zo, de helft van de enveloppen geschreven. Nu geen zin meer.
    Straks maar even een wandeling maken.

Luukske is weer terrecht lees ik.. Gelukkig!

Tot vanmiddag!

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hai...

dames, schrijven jullie de enveloppen echt me de hand trouwens?
    ik denk dat ik ze liever ga printen :) of staat dat stom?

heb het zwaar met opstarten vandaag...
    gisterenavond misselijk.. nu nog steeds maar gaat iets beter

vanmiddag naar vk... ivm ligging van uk...
    vanavond naar de zws gym en het is partneravond.. ben benieuwd
    wat we gaan doen en wat mn hubbie er van zal vinden ;) :p

moet nu de hond uitlaten... hubbie vanochtend ook al ff gedaan maar dan wil ze nooit mee (is te vroeg -> steekt ze nog net haar middelvinger niet op) dus moet nu ff goed nog..

maar iedereen is weer terecht zie ik? en alle beebjes nog inside gelukkig....

nou fijne dag... ik ga straks weer verder hier met hobbie-en... ahum... :(

20. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ik val bijna in slaap, tijd voor koffie dus!
    Over 20 minuten Lise alweer halen, broodje eten, Lise weer naar school, Mas naar bed en dan weer even stoeien met de was. Er lijkt op het moment wel geen eind aan te komen!

Deel Deze Pagina