@ Lilalien: Ik heb deel 4 geopend. Ik zal even een modje een pbtje sturen dat deel 3 gesloten ka worden.
Nee, ik kan hem niet meer zelf verwijderen. Heb even een berichtje gestuurd dat er één gesloten mag worden.
Oké super! Ik keek ook al of ik de mijne eruit kon gooien...maar helaas! De mijne mag ook verwijderd worden hoor, als we er maar eentje overhouden hè
Hij zit nog steeds vrij hoog, maar hij is al een stuk gezakt hoor! Iedereen bedankt voor de reacties, vond hem ook wel goed gelukt LOL, je moet toch wat he? Alle serieuze foto's vielen een beetje tegen. Deze is bijvoorbeeld een beetje overbelicht: Bekijk bijlage 104679 Ik wilde eigenlijk de hele avond met jullie kletsen, jullie zijn ook gezellig online! Maar moet er helaas vandoor. Spontane avond bij bevriende buurtjes! MoedertjeB: zet hem op he?! En alle anderen die er ook klaar voor zijn: laat maar komen die weeën!
Ok dan wacht ik op welke geopend blijft om daar te praten , ik ga even mijn koffer nogeens bekijken en een kaartje bijsteken voor iemand te versturen.
Deel 4; http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/234882-november-mamas-2010-deel-4-a.html Ik kom eraan