@ enveloppen ik schrijf ze met de hand, vind ik mooier... @ stuitligging...ik denk hier dat ze echt gedraaid is...en zo niet heb ik begrepen dat ze bij mij niet zullen draaien ivm eerdere ks..
Ik schrijf ze ook met de hand, ik ben zo'n sukkel geweest dat ik de adressenlijst heb weggegooid van vorig jaar met Mas zijn geboortekaartjes. Gelukkig heb ik er nog wel wat, maar dus niet alles. Schiet niet op!
Wendy ik heb bij Tygo ook de adressen geprint op stickers en denk dat ik dat nu weer doe. MoedertjeB ja de was ben ook al even bezig, gelukkig doet de wasmachine het zelf maar het strijken helaas niet. Succes.
Ik schrijf het ook allemaal met de hand. Valt mee hoor, als je eenmaal bezig bent dan ben je zomaar klaar. Maar ik heb de helft van de adressen niet... Moet dus eerst zoeken.. Vind het met de hand geschreven veel persoonlijker over komen. Ik vind het persoonlijk ook niet mooi als mensen kerskaartjes uitprinten met naam en alles er op.
Ik vind het niet stom hoor om stickers te gebruiken, ik heb helaas geen printer, anders had ik dat ook wel gedaan!!! Hier dus gewoon met de hand schrijven en ik heb zooooo geen zin om dat te doen, whahahaha, stom he...
ik wil eigenlijk geen stickers gebruiken.... maar rechtstreeks op de enveloppen printen.. en dan wel met een 'handschrift lettertype' ... kan niet zo netjes schrijven.. ja .. de eeste 3 en daarna ben ik het waarschijnlijk beu en wordt het steeds slechter..
ik zal ze wel op stickers MOETEN doen. ik heb bubbeltjesenveloppen want er komt zo'n pakje in van de ruijter met 2 echte beschuitjes. even een vraagje.. denken jullie dat als de baby in je buik veel wakker is, hij of zij dat dan ook is als hij/zij eruit is?
Goeie vraag Moontjee..., de één zegt van wel, de ander zegt weer van niet... Sharon kon best druk zijn in mijn buik, maar sliep erg veel toen ze nog een baby was, kan denk ik twee kanten op...... (dus hier heb je eigenlijk niks aan, mijn antwoord , sorry)
Helleu, Hier ook de enveloppen met de hand schrijven hoor! De lijst is al klaar! Had die van Jaime nog en heb die flink ge update. Dan zie je pas hoeveel er verandert in vier jaar tijd! Mensen overleden, gescheiden, verhuisd...En mensen die ik gewoon heb verwijderd omdat je die niet vaak meer spreekt, maar ook mensen erbij gekomen. Nony klopt idd dat ze niet gaan draaien als je eerder een ks hebt gehad. Die bewegingen van een niet stuitligger zijn echt heel anders kan ik je vertellen! Wendy oh ben benieuwd hoe je beeb ligt IreneH doe je wel beetje rustig! en idd maar ff bloeddruk meten hoor! Lot misschien dat je de kleine minder voelt omdat hij is ingedaald? Schijnbaar voel je hem dan minder heb ik mij laten vertellen. Jootje hoe laat werd Denise wakker? Lilalien ben even kwijt hoe oud is je dochter? Jaime had van de week ook in bedje geplast, maar misschien ook van de spanning van d eoperatie.. Luukske hoe gaat het verder met je? En spanning op de boobs!? Ik begrijp niet dat jullie dat allemaal hebben. Hier grotere boobs (maar zelfde als in begin zwschap) maar niks spanning of melk oid... Fem jij bent ook lekker druk weer! Wel opletten heh. Meiden wat moet er in zo'n vluchttas? Ik ga m ook maar klaarzetten...just in case. Net weer gezellig ochtendje zkh gezeten. Oh wat loopt dat altijd uit. Gesprek anesthesie stelde niets voor zeg! Daarna gebeld voor uitslag bloed maar gyn was nog bezig. Had stiekem al van anesthesist gehoord dat bloed goed was. Thrombo's waren 209 en ook nier en lever functie was uitstekend. Hb was 7.6 ook perfect. Ze verwacht dat het zo blijft mits die bloeddruk niet gaat stijgen, maar goed die was nu nog keurig 120/70... Maar goed al met al zo'n ochtend in zkh...en ik weet nog niet wanneer de ks gepland wordt! Moet ik weer een ander nummer bellen. Ik bellen bellen bellen, maar daar wordt niet opgenomen. Lekker irritant!! Lijkt mij wel handig te weten wanneer heh... Gister nog wat gehad trouwens...whaahaaa. Jaime wilde op de een of andere manier niet poepen omdat ze zei dat ze dan moest spugen . Maar iedere keer als ze moest plassen voelde ze die poepaandrang dus ging ze ook niet meer plassen op een moment. Nou toen ze het echt niet meer kon houden (na tien keer naar de wc gerend, klein beetjte in dr onderbroek geplast) moest ze weer. Rende ze naar de wc staat ze in de keuken en zegt oh nee mama nu moet ik echt heel veel plassen. En flop (het leek wel een waterval) al die plas op de grond in de keuken. Prompt volgt er kort daarop een ENORME poep . Ik heb nog nooit zo'n grote gezien 8). Ze zette twee stappen en hup weer zo'n enorme plas en poep erachter aan. Daarna voelde ze zich een stuk beter... Ik moest aan de ene kant ook wel lachen al was het gewoon ook zielig voor haar. Misschien dat het kwam van de operatie en spanningen ofzo? Ik ga nog maar een keer proberen te bellen om uit te vinden wanneer de umi zoomi wordt geboren... Groetjes !
Hoi meiden, Ben ik ook! Lig nog lekker in mijn joggingpak op de bank te genieten van mijn 1e dag verlof. Heerlijk. Straks even de badkamer doen, wat strijken en was opvouwen en even naar paardje. Verder lekker rustig aan.... @ enveloppen, mijn man heeft op zijn werk doorzichtige etiketten geprint met een mooi handschrift lettertype erop. Vind ik persoonlijk wat mooier dan zelf schrijven. Maar zo zie je maar hier, smaken verschillen en ach de meesten gooien de envelop toch meteen weg.
Zora heerlijk genieten van je eerste verlofdag, alles op je eigen tempo! Sensee fijn dat het bloed goed is maar vervelend dat je weer ergens anders heen moet bellen voor de datum van de ks. Ah die Jaime misschien moet alle spanning er even uit.
nou sens.. ik denk dat de kleine nog altijd met hoofdje boven ligt.. voor zover ik kan voelen iig wel.. maar lat het wel aan de vk over heb je een gezellig ochtend achter de rug.. @ zh.. ook niet leuk.. ja en waarom het altijd zo moet uitlopen....? ahhh wat een gdoe met je meissie gisteren.. maar heeft ze nou ook nog moeten spugen dan? of dat toch niet? misschien omdat het zo'n grote poep was dat die haar van binnen het gevoel gaf dat ze moest spugen? omdat het zo 'dwars zat' ??? gelukkig was ze daarna weer opgeknapt! fem.. hoest nu eigk met jouw hubbie??? ik ga de ramen maar eens doen denk ik... is heeeeeel hard nodig..
WEndy nee ze hoefde niet te spugen! Gek heh, maar goed wat ik schreef daarna was ze het echt kwijt en was weer gezellig en wilde weer eten enzo. Denk misschien wel spanning. Ramen lappen jij bent gek! Ik heb nu wel tien keer gebeld maar er wordt gewoon niet opgenomen!!!!! Ik wil gewoon weten wanneer het is die ks. Is toch voor manlief ook handig dan kan hij er in zijn planning ook rekening mee houden!
Ik zie mijzelf niet op een trapje staan om de ramen te lappen! Met zo'n buik. STraks val je nog door on balans Nemen nog steeds niet op dus ik ga op de koffie bij mijn ouders en gelijk dochterlief ophalen. Bel ze vanmiddag nog wel....
ohhh ikke gerust hoor.. vorige week kon ik ook nog op het trapje ivm schilderen van de huiskamer dus 1 weekje later zalook nog wel gaan..en ben er heel snel in dus.. mag er snel weer vanaf.. nou koffie ze dan en hopelijk nemen ze vanmiddag wel op misschien zijn ze nu met lunchpauze en nemen ze na 13.00 uur gewoon weer netjes op ... hoop het voor je!
middag meiden. @enveloppen denk dat ik ze nu eens zelf ga schrijfen met de trouwkaarten hebben we geprint maar vind het wel mooi om te schrijven en heb toch niet veel tedoen voor de rest @all: fijn dat alle beebs nog lekker warm zitten lekker rustig aan doen allemaal he!! Ik verveel me verschrikkelijk heb zo'n zin om iets voor ons mannetje tekopen heb alleen geen idee wat want heb alles al.. ben het zo zat dat thuis zitten blegghhh... ga zo even een rondje wagelen denk.
oh ja.. ik gebruik trouwens wel een hoge trap en hou mezelf wel met 1 hand vast steeds,... emmer e.d. zet ik op de kliko zodat ik er toch bij kan..
@sens, kan best dat Jaime nog wat bijwerkingen van de narcose heeft gehad met haar stoelgang, is niet raar iig.... @wendy,ramenlappen ga ik niet doen, mag hubbie doen...maar zal ze voor de bevalling nog wel een aantal keren moeten laten doen, want doggy zit graag met zijn snuit tegen de ramen aan... @enveloppen, moet eerst nog alle adressen bij elkaar zoeken, en moet even kijken of het mooier is met etiketjes of handgeschreven, heb van mezelf best een mooi handschrift, en vind dat wel mooi.... @all, vriendin is net weg, is vanochtend op bezoek geweest, en heeft voor Jaapie een paar mooie nike schoentjes meegenomen! nu even lekker een bammetje eten, en even bankhangen....
Hier ook!! Ben zaterdag nog bij de Intratuin geweest....ook altijd leuk. Moest opeens potjes en plantjes in de slaapkamer....kraamkamer 'cosy' maken Maar ja, bij mij kost 'effe weg' wel altijd geld... Vanochtend vanuit mijn ouders even naar de Hema gelopen. Sokken voor Thijn gekocht. Wilde nog meer kopen maar alle andere winkels waren nog dicht. :x:x Verder... Hoofdpijn minder maar nog niet weg. Bloeddruk was prima. Paps gaat niet super. Ik zal jullie de details besparen maar hij heeft een aardig opdonder gehad van die val en dan vooral ook mentaal. Mijn moeder zorgt continue voor hem en had het vanochtend ook even moeilijk. Zo sneu...maar ik kan niets voor ze doen... Nu weer onderuit op de bank met een bakkie koffie.