November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hay meiden,

nou ben dr weer! zag dat mijn lieve buddy Lief jullie al op de hoogte heeft gehouden.....
    ben zooo blij dat er wat gedaan gaat worden....volgens de gyn(super lieve man overigens) ligt ze helemaal klaar, 3cm, du st zou volgens hem ook best vannacht of morgen spontaan kunnen gebeuren.....
    anders dus woensdagochtend 8 uur melden(als t heeel druk is, word t donderdagochtend) en dan breken ze me vliezen.....dusssss t einde is inzicht! en dan kan ik weer gaan SLAPEN!!!!!

bedankt voor de lieve reacties, ben dr uiteraard vandaag en morgen nog en daarna zal Lief jullie hopelijk op de hoogte houden;)

2. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Oh jee, er is echt veeeel te veel geschreven om op te reageren.
    In iedergeval heel leuk dat er een babietje zit aan te komen al, succes peertje!

Ik las iets over handgeschreven enveloppen. Nou, zowel mijn handschrift als die van mijn man zijn niet echt super dus ik heb het documentje met alle adressen mooi klaar staan om uitgeprint te worden. Misschien zoek ik er nog wel een mooi font bij ;)
    Heb alleen nog geen kaarten/ enveloppen. Ze moeten zelfs nog op maat ontworpen worden. Ik doe net of ik er niet onrustig van wordt en wacht af wanneer de eerste ontwerpen komen ;)

Heb de maxi-cosi hoes en hoes van de wandelwagenbak gewassen en weer teruggeplaatst. Viel me allemaal reuze mee en ben super blij dat alles schoon is. Alleen nog de laatst babywas verder laten drogen en strijken en dat is allemaal klaar. Matraszeil op bed gelegd dus ik denk dat ik er bijna klaar voor ben. Koffer van zolder gepakt, maar echt inpakken is een van de laatst dingen die moet gebeuren.

Volgens mij las ik iets over ramen lappen, ik zat te twijfelen om het te doen maar die reactie was stimulans genoeg om ook toch maar de ramen te doen. Pfoe, nu al moe van, maar altijd wel een heel fijn gevoel als er weer iets extra schoon is :)
    Fijne dag iedereen!

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Soms ben ik zooo jaloers als ik lees wat jullie allemaal nog kunnen en doen...ik kan niets meer, al weeeeeken/maanden niet meer in het huishouden en alles doen of mijn man of mijn ouders. Kan niet wachten tot na de bevalling en ik ook weer aan de slag kan. Heb trouwens ook geen nesteldrang gehad dit keer.

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Peertje spannend, nog even lekker thuis en dan duurt het niet lang meer voor jullie kleintje er is.

Van Mammie69 heb ik gemist denk ik sorry, weet iemand nog waar dat staat?

Meeks is ook al lang niet geweest toch?

5. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Peertje, spannend meid, alvast heeeeeel veeeeel sterkte en succes, ben erg benieuwd naar je kleintje!

Wendy: Succes met ramen lappen, wel rustig aan op het trapje he?

Hier net even wat gegeten, ga nu lekker de badkamer soppen.

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gisteren nog even buikfoto's gemaakt :D.

7. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Irene; heel sneu voor je ouders idd. Mijn vader heeft reuma en toen hij net in de beginfase zat (onderzoeken) deed alles hem ontzettend veel pijn. Mijn moeder moest toen ook veel voor hem doen. Voor hun beide was dit een moeilijke tijd. Voor mijn vader was het moeilijk te accepteren en daardoor werd hij chagrijnig en dan voelde mijn moeder haar weer schuldig..
    Sterkte met je ouders!

Traktatie psz; lange vingers, de puntjes smeer ik in met boter, die doop ik in de muisjes. Dan pak ik ze in, strikje er om en klaar.

8. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Irene; heel sneu voor je ouders idd. Mijn vader heeft reuma en toen hij net in de beginfase zat (onderzoeken) deed alles hem ontzettend veel pijn. Mijn moeder moest toen ook veel voor hem doen. Voor hun beide was dit een moeilijke tijd. Voor mijn vader was het moeilijk te accepteren en daardoor werd hij chagrijnig en dan voelde mijn moeder haar weer schuldig..
    Sterkte met je ouders!

Traktatie psz; lange vingers, de puntjes smeer ik in met boter, die doop ik in de muisjes. Dan pak ik ze in, strikje er om en klaar.

Zonet trouwens het bed besteld. Ondersteek word er standaard bij geleverd. Was al bang dat ik die op moest halen bij de thuiszorgwinkel en dan met dat ding door de stad lopen....

9. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    wow, dat ging vreemd.. Sorry 2 keer zelfde reactie geplaatst.

10. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    gaat het eigenlijk goed met het kindje van mammie96 of weet even niet meer hoe ze heet..
    die had toch een hersenbloeding ofzo????
    heb trouwens lekker een paar uurtjes geslapen ga nu even boodschappen doen.

liefs

11. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Peertje; tuurlijk hou ik ze hier op de hoogte van jouw nieuws.
    Ben woensdag en donderdag wel de hele dag bij m`n ouders maar zorg dat ik in de buurt ben van de pc!

12. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    debby: hoe is t met je????? wanneer mag je weer op controle???

luukske: goed te lezen dat je dr nog bent;) heel goed van je man!

sensee: fijn zo;n ochtendje zh! oeee en dat niet opnemen is zooo vervelend!
    ahh arme jaime...misschien moeten dr darmen weer een btje op gang komen na de operatie?
    hoop voor jou dat je snel een datum weet!

enveloppen: alles staat hier in een excelbestand, dat stuur ik op naar hipdesign en die versturen ook de kaartjes gelijk!

irene: wat naar van je vader.....tis ook niet niks natuurlijk! straks als jij weer herstelt bent, kun je je ouders helpen meid!
    doe rustig aan heh!

debby: zooo dan das een beste buik!!!!!:D mooooi!!!!
    *gaat vanavond ook nog de laatste maken*

traktatie: ik heb hier zakjes met een snoepketting erin en dan een etiket met: Hoera ons zusje..........is geboren!

staat al klaar, hoeft alleen maar mee;)

13. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    thnx meid!;)

14. babyproject

babyproject Niet meer actief

Wow Debby: prachtige buik! Lijkt er wel opgeplakt, de rest van je lichaam is zo mooi slank!

15. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Doe jij eens even normaal joh!!!!!!!!! Je bent hoogzwanger hoor ;)

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Peertje, ik ben zooo blij voor je meis!!! Echt helemaal super! Met mij gaat het goed, ik mag woensdag voor controle en zal dan ook wel een datum te horen krijgen voor de inleiding, verwacht volgende week (dan ben ik 38 weken). Mag nog even geduld hebben dus ;).

Dank jullie wel voor de complimenten over mijn buik :). Hij is echt zooo groot, maar ik heb ook veel vruchtwater. Ik snap nu ook wel, als ik de foto bekijk, waarom mensen vragen of het er 2 zijn :D.

17. babyproject

babyproject Niet meer actief

Haha, ja, hij is zeker groot.

Ik zal vandaag ook een buikfoto maken, die van mij is niet zo groot hoor! ;)

18. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Het was ergens half september dat haar dochter geboren is...dus ik vrees dat dat in de crash verloren is gegaan...

19. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woohooo Debby, beste buik! Zal vanavond even vragen aan mijn vriend of ie weer een buik foto maakt :)

20. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Raam 1 gedaan, nu weer even rusten ;)
    Veel mensen die vroeg gaan bevallen of denken vroeg te bevallen zeg! Ben ik de enige die denkt dat de kleine 'lekker' 2 weken overtijd gaat lopen?

Deel Deze Pagina