November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ja het is lastig hoor. Hij heeft natuurlijk onwijs veel breuken dus ook erg veel pijn. Maar wat ik het ergste vind is dat hij zo angstig is geworden, zo is hij normaal gesproken helemaal niet. Hij is zo geschrokken van wat er zomaar met je kan gebeuren volgens mij... Ja en mijn moeder probeert zo goed mogelijk voor hem te zorgen. Maar ja, je komt nergens en je kunt niks. Haar "uitje" tegenwoordig is even naar de supermarkt. Mijn vader vind het ook niet fijn als ze lang weg is. En hij loopt de hele dag te steunen en te zuchten....ach heb zo met ze te doen....met allebei...

Leuke traktatie trouwens! Ik moet nog verzinnen voor Mathijn op school. Waarin pak je het in?

2. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Meeks is gisteravond nog online geweest. Ben benieuwd hoe het met haar gaat.. Ze heeft niks meer geschreven.

Wat was dat ook weer met Mammie69? Weet het niet meer...

3. babyproject

babyproject Niet meer actief

Datum en naam staan wel op "onze" site: forumpagina

4. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Een van de weinige ben je zeker :D Ik verwacht ook dat de kleine later komt (al hoop ik wel eerder hoor) maar 2 weken zal bij mij niet gebeuren. Omdat ik met Mathijn bijna 3 weken overtijd heb gelopen zullen ze het nu eerder halen....paar daagjes kan nog wel maar veel meer zal het niet worden!

5. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhhhhhhh wauw, de 1e nov beeb in aantocht meiden! wat spannend!!! Peertje, zet hem op he meid!!!

6. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh meiden, even ego hoor, sorry......

Ben net naar de vk geweest, alles was goed alleen ons mannetje is behoorlijk aan de maat.... hij weegt NU AL 3800 gram.... Oh my, ben nu als de dood om te gaan bevallen..... Kan iemand me een hart onder de riem steken?? (en nee, ik heb geen zw. suiker, is allemaal al nagekeken.....).

** einde ego **

7. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Ja dan kunnen ze ineens zo veranderen he.. Ik hoop voor je pa dat hij snel weer wat opknapt. Als hij weer iets kan doen overdag, zijn zinnen verzetten, dan gaat het vaak weer een stuk beter. Maar het heeft wel even tijd nodig, jammer genoeg!

Ik werk in een supermarkt op de broodafdeling. We hebben daar van die doorzichtige gladde zakjes waar we koekjes in verpakken. Die gebruik ik voor de traktaties.
    En ik ben niet echt origineel hoor, bijna iedereen hier trakteert op hetzelfde bij de geboorte van een broertje of zusje.

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Over traktaties, ik ga dit bestellen voor Ryan om te trakteren op het kdv en de psz.

9. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Thanks voor je lieve woorden....ik heb ook niks nodig tegenwoordig om weer te huilen...

Maar ik ben dus het toppunt van niet-creativiteit, dus als je er nog goede ideeën zijn, weinig werk en lekker makkelijk, voor een traktatie op school dan hou ik me aanbevolen!

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Leuk Debby, wij maken deze zelf :)!!

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Meis....vrees niet, bij mij woog PJ met 35 weken al 3800 gram ;). Nee zonder gein, ik kan me voorstellen dat je nu helemaal als de dood bent om te bevallen (hier nog een trouwens), maar het hoofdje is het belangrijkste en als dat niet te groot is, dan is het allemaal prima te doen. Waarschijnlijk heeft hij gewoon een groot buikje, maar daar merk je niets van tijdens de bevalling!!!!

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Irene; m.b..t traktatie; wij kopen van die nijntje koekjes, ik glazuur het shirtje (koop je kant en klaar) en doop ze dan in de muisjes, die mag Sharon op het kdv trakteren :).

sorry heb niet alles bijgelezen, wilde je wel ff een knuffel geven *knuffel*

13. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

@Fem; heb je een groeiecho gehad of is er een schatting gedaan?? Een schatting kun je niet echt serieus nemen.
    Isa werd tijdens controles geschat op 3800 gram als ze geboren zou worden, vk tijdens de bevalling zei 3400 gram en ze woog uiteindelijk 4265 gram.
    Bij deze heeft de vk vorige week geschat op zo`n 2500 gram en de vk vandaag schatte hem op zo`n 3 kilo. Dan zou hij binnen een paar dagen tijd 500 gram zijn aangekomen.

Zo`n schatting moet je niet te nauw nemen, ik heb me er ook even bang over gevoeld omdat Isa ook aan de maat was, maar de bevalling was een eitje. M`n nichtje was 2520 gram en de bevalling heeft 3 dagen geduurd met uiteindelijk een keizersnee.
    Dus gewicht zegt helemaal niets over hoe de bevalling zal gaan.

14. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Oh ja, dat is ook een leuk idee!!

15. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Bedankt voor je troostende woorden..... ons meisje woog 3220 bij haar geboorte, dus dit is echt mega groot voor mij..... maarja, hij moet er toch uit he ;) hihi

16. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hoe zwaar was Sharon? Lees net dat ze 3220 was...
    Ik kan je wel een hart onder de riem steken maar eigenlijk hoop ik gewoon voor je dat het niet lang meer duurt!! Dus trek alle baker-praatjes-dingen maar uit de kast en ga voor een snelle bevalling ;) En hou er wel rekening mee dat de vk het vaak mis hebben met gewicht inschatten, dus misschien valt het wel reuze mee!!!

17. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Het was een echo.... ze hebben buik, hoofdje en benen nauwkeurig gemeten...... maarja.... het is gewoon het idee denk ik ;)

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @debby, mooie giga buik, haha... maar PJ werd toch ook vrij zwaar geschat, toch?

@fem, jeetje jij ook al zo'n grote beeb volgens de berekeningen....maar wie weet....ze zitten er ook wel eens langs...hoop voor jou dat het geen 10 ponder wordt! (mijn ma heeft trouwens 2 11 ponders gebaard....nou dat waren amper nog echte baby's!

@traktatie, Luka gaat mini flesjes uitdelen met manna, en dan een kaartje eraan van "hoera mijn broertje .... is geboren!"
    en 10 nov is hij jarig, dan krijgen de kids cupcakejes...

19. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Sharon woog 3220 en was 50 cm, ze is ook een heel tenger meisje, hele smalle heupjes enzo (wilt mama ook wel ;))

20. babyproject

babyproject Niet meer actief

Zo zeg. Gaan ze ook eerder halen?
    Misschien een troost: die metingen zijn meestal niet zo nauwkeurig toch? Mijn man was als baby geschat op een 10 ponder, dus gingen ze hem halen, maar hij woog maar 7 pond.

Deel Deze Pagina