fijn dat het allemaal in orde was moontje.. zijn je harde buiken inmiddels gezakt of niet? vervelend dat spul dan! jeuk is heeeeeel irritant! hoop dat je een rustige, harde buik loze en jeukloze nacht zult hebben... ik ga ook horizontaal.. truste allemaal!!!! (behalve peertje want die moest maar eens gaan bevallen.. ) ......
meiden, de weeën zijn erg onregelmatig....wel pijnlijk.....we wachten t rustig af! misschiend doet t nog meer werk, scheelt weer voor woensdag.... tot nu toe nog geen beeb en ja...zit weer beneden....hahaah!
ey peertje.. die 'geen welterusten' voor jou was bedoeld omdat je moest bevallen he... niet zomaar beneden zitten.. hoop van harte voor je dat je inmiddels echt bent begonnen! enneh.. doe je best he! moedertje en nony... jullie waren / zijn er ook al vroeg bij!? voor iedereen: GOEDEMORGEN!
Goeie morgen! Hier ook al eentje die nieuwsgierig is! En ik kan pas namiddag rond 14u terug komen kijken want heb vandaag geen pauze SUCCES allemaal!!!
Goedemorgen allemaal! Speciaal de laptop aangezet om te kijken of er nog nieuws van Peertje is.... Maar behalve de nachtelijke melding niets meer dus... Mmmmm....nou ik blijf gewoon hopen hoor!!!
Wendy, zou geen slecht idee zijn, en anders moet ik maar op m'n tanden bijten he... aangezien ze vannacht nog hier geweest is, heb ik er wel moed in dat het toch nog niet voor vanmorgen zal zijn... misschien vanmiddag? DUIMEN DRAAIEN PEERTJE
Goeiemorgen! Het wordt hier ook met de dag spannender zeg! Hopelijk heeft het doorgezet bij Peertje! Moontje; alweer naar het ziekenhuis meid? Hoe is de nacht gegaan? Draaipoging; volgens mij valt het wel een beetje mee met de risico's van een draaipoging. Je wordt heel goed in de gaten gehouden. Bij vrienden van ons was de navelstreng te kort, maar dat hebben ze eerst allemaal bekeken met een echo. Dus bij haar hebben ze het niet eens geprobeerd. Bij mij is het wel gelukt. En ben echt heel goed in de gaten gehouden. Ik vond het allemaal reuze meevallen.
moet je lila lief aan kijken! of je nummer ff doorgeven aan me, heb toch een heeeeele grote smsbundel dus wil dat best doen hoor! *edit... oh is natuurlijk een niet nl nummer dus valt buiten de bundel.. maar das nie erg, wil ik het nog best doen hoor*
Ik ben eigenlijk altijd wel optijd als Lise naar school moet. Ik moet ook rustig wakker worden. Hier trouwens vreemd fit, normaal ben ik gesloopt als ik Lise en Mas gewassen en aangekleed heb, maar nu niks aan het handje. Draaipoging, hier vorig jaar ook nog even sprake van geweest, Mas was een dwarsligger, maar is uiteindelijk toch zelf goed gaan liggen. Dus ik hoop voor je dat het gaat lukken.
hey meiden, wordt een spannende week voor een aantal meiden hier....deze week worden er gewoon een aantal nov beebs geboren....spannend! @peertje, mijn duimen draaien! @marleen, idd raar qua beleid... @nony, groeiecho's worden idd niet vaak gedaan, ik krijg ze 2 wekelijks ivm Luka's groeiachterstand en vroeggeboorte! @moontjee, balen van de gel...gebruiken ze niet gewoon de waterbasis gel? gelukkig is alles wel goed! @nesteldrang, ben gisteren een lijstje gaan maken, moet nog blauwe ballonnetjes halen, en wil graag een raamsticker... maar ben nu zo rustig, omdat ik vertrouw dat ik die 37 weken wel ga volmaken!
ben ik weer....nog geen beeb, tis wel behoorlijk bezig daarbinnen....maar erg onregelmatig, dan een paar om de 5 min...dan weer een kwartier niks...maar ben heel relaxed eigenlijk...kids zijn vandaaag naar school en kdv, hubbie gaat thuis werken...en ik ga nog ff de laatste dingen checken en lopen...schijnt te helpen...maar ben er van overtuigd dat ze er morgen is....met of zonder hulp van zh..... ik of mijn buddie zal jullie op de hoogte houden en bedankt voor t meeleven...superlief!
Goedemorgen iedereen! @ Peertje: En?! Spannend.... @ Mercedes: Hehe, eindelijk een datum... Veel succes donderdag. Eindelijk je beebje in je armen. Ik zou in jouw situatie ook niet tot 38 weken willen/kunnen wachten dus goed dat je zo op je strepen bent gaan staan. @ de rest: Heb niet veel bijgelezen. Hoe is het verder met iedereen?
O Peertje, nog geen beebje dus. Maar hopelijk zet het vandaag lekker door. Heb je nog wat kunnen slapen vannacht?
oooooooeeeeeeeeeeeehhhhh wat spannend zeg!!!!! ga echt veeeeeeeeeeeeeeeel f5-en vandaag! hahahah.. peertje... SUCCES!!!!!!!!!!!!!!! mijn duimen draaien ook op vol vermogen vandaag voor je..
Nou ik zou dat dus niet doen omdat er echt veel risico's zitten aan een stuitbevalling. Daar zijn allerlei wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan. Google er maar eens op.