Schijnbaar is het protocol veranderd omdat het beter schijnt te zijn voor de baby. Ze hoeven minder vaak in de couveuse... Maar dan plannen ze vanaf week 39, alleen was er bij mijn zkh dan geen plek..:x Ennuh hier zit het hoofd niet in de buurt van het bekken! En hij zit ook niet vast of een beetje vast! Gisteravond lag hij heel de avond met zn kont in mijn zij... Oh spannend ik ben benieuwd of het door heeft gezet bij jou!
nee doe ik ook niet... als de draaipoging lukt gaan we nog wel een gewone bevalling proberen en als het niet lukt dan wordt het een KS...
Ik heb net ff gegoogeld, en ja de vooruitzichten voor een stuitbevalling zijn niet echt goed... Ik hoop ook heel erg dat ze gedraaid is, want hoopte heel erg op een "gewone" bevalling, wil gewoon bevallen en naar huis... Vooral ook omdat ik nog een klein mannetje thuis heb... (alhoewel in de vorige x een ks helemaal niet erg vond,100% mee gevallen stond de zelfde dag alweer alleen te douchen en een paar dagen in het ziekenhuis is niet erg...) @peertje ik vind het vandaag wel heeeeel spannend hoor, zal niet langer dan een uur van laptoppie zijn...hihi
maar daarom juist lijkt t mij dat als ze t pas na 39wk gaan halen, dat t hoofdje wel vast ligt....maarja,..vaag en vooral niet leuk voor jou!!!!!!!!
Pfff wat een spanning weer! Maar wel fijn dat alles goed is maar hoe hou je het vol joh met keer op keer die spanning?
Hmm ik snap m dan nog niet..ze gaan hem halen na week 39.. En ik kreeg de indruk dat die van mij helemaal niet gaat vastliggen. Toen zij dus voelde onderin mn buik zei ze ook iets van nee die is niet ingedaald integendeel en toen kwam gelijk daar achteraan die zin van: als je zelf niet voor een ks had gekozen dan had ik dat ws voor je moeten doen Maar jij bent er nu dus de beeb zit er nog??
Ja maar stuit is eigenlijk ook geen gewone bevalling...Ik hoop ook voor je dat ze is gedraaid. Ik heb toen ook nare verhalen gehoord over draaien dus dat wilde ik sowieso niet vandaar bij mij een ks. Een stuitbevalling met die risico's..ik wilde gewoon niet de gezondheid van mijn kindje in gevaar brengen, dan zelf maar meer risico lopen maar niet mn kleintje.
Lieve Allemaal, Ik ben bevallen op 28 september ik was 34,4 week helaas kreeg ik zwangerschapsdiabetes (zoals ik al een keer vermeld had op de zwangerschapspagina) ik werd steeds dikker en dikker en hoge bloeddruk eiwit in de urine ik kreeg pre eclampsie in combinatie met zwangerschapsdiabetes, helaas is dit echt een hele verkeerde combinatie waarop meteen gehandeld werd, ik moest bevallen de baby was beter buiten mijn buik dan erin, dan ben je mama van een heel mooi klein prematuur meisje genaamd Mayra met een PRIMA gewicht van 2800 gram. haar start was zwaar ze ademde moeiliijk en moest in de couveuse aan de cpap (soort zuurstof) allemaal slangentjes en draadjes daar ligt ons kindje dan vreselijk wat was dat moeilijk. Nu gaat het beter gelukkig ze ligt lekker warm in een wiegje en moest nu alleen nog zelfstandig leren drinken waneer ze naar huis kan. wij zijn super trots maar erg geschrokken. Liefs Wilma26
Hier redelijk geslapen vannacht. Ik heb mijzelf weer een andere slaaphouding aangemeten ivm het bekken. De benen gestrekt op elkaar ipv benen wat opgetrokken. Moet zeggen dat het wel wat scheelt! Gelukkig maar! Ik baalde gister wel enorm maar gisteravond met man er over gehad en als het zo moet zijn dan moet het zo zijn. Ligt ook wel aan mezelf dat ik mij ingsteld had op met 38 weken bevallen heh..Had ik ook niet moeten doen natuurlijk. Als het voor het beebje beter is dan moet het zo zijn. Jaime is vandaag weer wennen op school. Ze vroeg gister al mag ik ook mn boterham daar eten..hihi. Nou nog even niet. Ze mag ook niet meespelen buiten ivm rennen en springen. Dus rustig in de klas prima. Misschien als het goed gaat dan donderdag een hele dag. Volgende week is het vakantie heh voor die kids. Ik ga zo even naar de HEMA nog maar onderbroeken halen voor na de ks maillots voor Jaime (want die in dr kast liggen zijn echt veels te klein) en knutselspullen. Ze zei gister dat ze een brief wil maken voor een vriendje van haar..zooo lief! Moet nu eerst even bellen naar iemand ivm mn werk...Die smste mij gister. Is directeur van een instelling...ik ben benieuwd wat ze wil vragen. Gister werd ik ook al twee keer door mn teamleider gebeld...Ach ze missen mij iig wel
Oh en dames...Hoe voelt een wee? En als de baby druk is, is dat dan een voorteken dat je een wee krijgt of is de baby dan juist rustig? Ik moet het nu wel weten natuurlijk als het wel zelf eerder begint...Al is de beeb nu net als anders druk aan het tollen en zich aan het afzetten beneden ofzo zodat die kont extreem uitsteekt...haha
Ze is al helemaal ingedaald, maar ik heb een korte buik daardoor lijkt het of het nog heel hoog zit, maar is helemaal gevuld, van beneden tot boven Ik heb dan ook echt geen ruimte meer in de lengte
Wilma; ik had jou ook al gemist ja! Ten eerste gefeliciteerd met jullie dochter! Prachtige naam! Hopelijk gaat alles snel goed en mag ze straks met jullie mee naar huis. Mercedes; was vergeten op jou te reageren, sorry!!! Heel veel succes donderdag!
Wilma gefeliciteerd met jullie dochter! Mooie naam inderdaad. Ik heb helemaal over jouw bericht heen gelezen.
OH en nog een vraag...als nu mijn vliezen breken moet ik gaan liggen toch of niet? omdat hij niet is ingedaald..?
wilma: heftig meid!!!!maar gefeliciteerd met jullie dochter!!nog even en ze is lekker thuis!!! sensee: maar t kan toch nog indalen??? dat kan zelfs vlak voor bevalling...of die van jou moet heel raar liggen.... als t hoofdje in t bekken ligt(vast dus) dan is t met een ks moeilijk om een kindje eruit te halen....daarom doen ze t liever als t nog niet vast ligt...en dus meestal voor 39wk.... maargoed....gewoon afwachten meid...meer kan je helaas niet doen....wie weet begint t wel eerder.... ja denk wel dat je moet gaan liggen....en dan ff bellen....of volg keer ff checken...ookdat veranderen ze nog wel eens..... moedertjeB: zooo ook een mooie grote buik!! WOW