@Wilmaa; gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Hoop dat ze gauw zelfstandig drinkt en met jullie naar huis mag!
@Sensee: Bij mij braken ook eerst de vliezen en binnen 5 minuten begonnen de weeen en ook meteen om de 2 a 3 minuten krachtige weeen. Na een uur kwam de VK en had ik al 10 cm ontsluiting en kon ik meteen gaan persen.
Maar in dat geval zou het kindje dus nu al ingedaald moeten zijn bij mij, wat volgens mijn man die gyn ook zei. Ik heb dus vorige keer ook geen wee of indaling gehad. Ik bel de gyn vanmiddag nog wel even of anders morgen. Dan vraag ik het wel en vraag ik gelijk of ik niet 28 oktober die ks kan...dan maar 38 weken en 6 dagen heh. De dame heeft het leuk gehad op school...ga nu knutselen met haar!
Spannend, nog geen nieuws van Peertje... Ik ga straks naar het ziekenhuis, mijn nichtje bezoeken. Ben benieuwd hoe ze het er vandaag vind. Gisteren is het heel goed gegaan. Tot vanmiddag allemaal! Hopelijk is er dan nieuws!!
Sensee ja het moet gebeuren en hij is helemaal schoon nu doe ik ook niets meer want voel meestal nadat ik iets gedaan heb heel erg mijn zw.isschias en rug maar wil het schoon hebben vandaar.
Middag meiden ! Wilma VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER !!! en nu maar snel hopen dat ze het eten goed door heeft en naar huis mee mag! Ivm.aanvoelen weeën ,indalen ,de ene ervaard het heftiger dan een andere ,je meot immers weten dat er soms mensen al weken met echte weeën rondlopen zonder enig idee ervan te hebben. Ivm.vruchtwater breken mag je zeker nog rondlopen tenzij je persdrang voelt en er nog niemand bij je is. Ivm.slecht nachten ,hier om de 2 uur plassen en dan niet echt zoals ervoor kunnen plassen ,gek geboel dus. Voor de rest op't gemakje ,zijn gaan tekenen bij de bank voor de aurtolening ,erna inkopen gedaan ,de autostoel voor de dochter gaan ophalen. Thuis gekomen gegeten ,tijdens het eten opgebelt door CLB voor wat gaande is en dan aan't avondeten begonnen. Moet dadelijk de spinazie en aardappelen purreren ,afwasje doen en dan stofzuigen/dweilen en zal manlief de kindjes uit school halen. Hij is de hele week thuis dus als ik eens niet reageer geen paniek dan is het omdat we samen dingen doen of aan't rusten ben Morgen weer echo ,onderzoek en uitstrijkje bij de gynècoloog en ik kijk er ENORM naar uit zo 4 weken telkens wachten is veel Liefs van ons! xxxxxxxxxxxxxxx
Wendy, dank je voor je aanbod... was jammer genoeg al vertrokken naar school Peertje, vooruit meid, loop maar lekker rond, lap de ramen, dweil de vloer en eet een pepertje haha die meid moet eruit!!! WILMA GEFELICITEERD MET JE PRACHTIGE DOCHTER!!! En wat een mooi gewichtje zeg op die termijn! Hier net middagtoezicht afgelopen, nu even thuis en dan alweer weg want we hebben personeelsvergadering, dan om 18u30 thuis, eten (spaghettisaus staat al klaar) en dan naar de prenatalekiné met mijn man, ben benieuwd wat we gaan moeten doen
Debby is al bevallen! Van harte gefeliciteerd met Owen!!!! Ja ja de eerste november beeb is daar! Woeeehoeeeee.
Thanks, Ruby! Wow, Debby bevallen! @Debby: Van harte met de geboorte van jullie zoontje, Owen!!! Nu volop genieten van jullie kleine man en herstellen van de zw.schap en bevalling.Laat je lekker vertroetelen en verwennen.
Wauw debby al bevallen wat super dat alles goed gaat!!! Liefs, simone Debby, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Owen!!! Geniet ervan!!!!
dames dit is de 3e nov beeb al!!! (ik ga nu gelijk naar boven om de 2e en 3e baby te vermelden op de site) DEBBY, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Owen, welkom op de wereld!
Owja, heb even in de lijst gekeken, maar idd...Mamsie is bevallen van dochter Aafke...Heb ik helaas niet meegekregen, maar die is al in September bevallen!
Oh haha ik zit ook niet op te letten . Babywolkje, ze is nog druk aan het plakken. Nu zijn de veren aan de beurt. Ik zal zo maar eens een envelop zoeken . Hema heeft ook echt leuke knutselspullen trouwens, ze is nu met van die strassstenen aan het plakken...haha. Dat hele a4tje zit vol met die stenen . Ze wilde nog wel een hartje erbij tekenen...lief!
Debby en gezin gefeliciteerd met jullie zoon Owen! Hoop dat alles goed is gegaan en goed gaat? Geniet ervan!
Debby en Debbyman PROFICIAT met de GEBOORTE van JULLIE ZOON OWEN !!! Geniet ervan ,nu is al die ellende van zwanger zijn voorbij
lieve debby en gezin GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN OWEN....hoop dat alles goed is gegaan.Geniet ervan....knuf