debby: ooo meid, wat goed!!!!!! gefeliciteerd met jullie zoon Owen!!!! geweldige naam! t is je gegund! nu lekker genieten en we zijn benieuwd naar je verhaal! *kus*
Manlief heeft lappie meegenomen,kan ik tussendoor tenminste even hier kijken. Maar wat zie ik...... Debby en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon Owen,geniet er lekker van. Ik zag dat Wilma ook bevallen was van een dochter,jullie ook van harte Gefeliciteerd.
Hier gaat het,vanmorgen ctg gehad rond de middag 1e spuit,zometeen krijg ik een echo vanavond naar poli anestesie. morgenochtend 6 uur nog een spuit daarna krijg ik een blaascatheter en de ruggenprik en in de loop van de dag zal de keizersnede worden uitgevoerd,begint nu wel extra spannend te worden allemaal.
Ohw ja, was het alweer vergeten(sorry neem me niet kwalijk) ik wil je heel veel succes wensen. Spannend hoor! liefs, simone
Peertje en Mercedes (al de rest even on-hold ) VEEL SUCCES VANAVOND ,MORGEN .... Denk aan jullie XxX Ach wat sta ik te poppelen om morgen ons prutsje te zien
@ mercedes Het is voor jou nu echt spannend hoor, ik kan niet wachten om morgen weer baby nieuws te lezen... Heel veel succes morgen en dat je maar een super gezond en mooi kindje in je armen mag houden.....waarschijnlijk morgen om deze tijd. Dat zal wel een heel gek gevoel zijn...
spannend mercedes... dan zul jij de 4e worden met beeb vermeldig op de site.. of 5e als peertje je alsnog voor is.. nou.... heeeeeeel heel heel veel succes... *knuf*
omg.. wat is er toch aan de hand met me.. zit me bij iedere baby te janken... en nu nony zo schrijft dat het wel een gek idee zal zijn om te weten dat je morgen rond deze tijd je baby in je armen kunt hebben is het weer zover... zucht!!!!!! hormonen denk he? zou het anders niet weten en moet vanvond bij schoonouders eten en naar repetitie en daar heb ik he-le-maal geen zin in.. :x:x:x:x man is werken en wil alleen maar thuis zijn.. forummen (en dus ook janken) en babybuikje voelen en kleertjes kijken en friemelen... HELLLLUUUUPPPPP !!!
Hahah ik Wendy ik moet stiekem wel een beetje lachen om je post. Mercedes, succes morgen! Ik wil een week verder zijn en dan bevallen, ik ben er aan toe geloof ik.