@ wendy ik herken het heel erg, ik wil eigenlijk nog van alles, maar aan de andere kant wil ik niks dan in babykamer zitten en tasje 10x opnieuw inpakken en weer alle kleertjes bekijken en wiegje (voor de 100ste x)opmaken... Mijn verstand weet wel dat beebje nog 2 weken moet blijven zitten maar Ohhhhh mijn gevoel zegt iets heel anders....
Hey meiden, wel op jullie beurt wachten he Mercedes en Peertje: veel succes en sterkte de komende uren! Wilma: van harte gefeliciteerd met jullie dochter! hopelijk mag ze snel mee naar huis. Debby: Gefeliciteerd met jullie zoon Owen! Netjes gewacht tot de 37 weken Alles goed verder? Rust maar fijn uit! Ik ben trouwens wel benieuwd of we nog dubbele namen krijgen binnen de november mama's. Kans is natuurlijk best groot.
@Debby; gefeliciteerd met OWEN!!! En nog vrij onverwachts toch?? Hoop dat alles helemaal goed gaat en jullie snel thuis zijn! @Mercedes; heel veel succes morgen! @Peertje; ik, gsm en pc staan standby!! Oowwwww, ik krijg helemaal de kriebels! Ik wil ook!!! Vanmorgen en vanmiddag theevisite gehad maar moet zeggen dat ik nu wel gesloopt ben... :s Vanavond maar rustig aan doen en lekker op de bank NCIS kijken.
ooohhhwww.. ik word gek !!! ik weet niet meer wat ik met mezelf aan moet... ik wil ook zo ver zijn dat mn beebje mag komen en jank al als onze hond een scheet laat, en dat doet ze best vaak! en ik wil vanavond nie weg maar ook niet afbellen want zelfs dat is te veel.. ik wil niks. slapen en douchen en slapen .... wat heb ik vandaag????????????????
hey ik zie dat er 2 geheime novembermama's mee zitten te spieken die (nog) niet mee kletsen.. jeanette1982 en pucky.. komen jullie er ook gezellig bij????
@Wendy: Relax... Je beebje moet nog even blijven zitten. Is nu veel te vroeg. Jouw tijd komt echt nog wel. Je hebt straks járen om van jullie kindje te genieten. Iemand nog iets gehoord van Luukske?
Hey meiden! Jeetje ik heb wat gemist zeg. Debby: Van harte met met jullie zoon Owen! En zie dat ik Wilma ook mag feliciteren met haar dochter? Bij deze! Mercedes en Peertje: Heel veel succes en sterkte vanavond/morgen. Ben benieuwd naar jullie kleintjes. Wendy: Lekker emotioneel dus? Gewoon aan toegeven hoor! Babyproject: ben ook wel benieuwd of er dubbele namen zijn....zal denk ik wel met zoveel beebs. Apart dat zo langzamer hand de eerste beebjes al tevoorschijn komen, lijkt wel gisteren dat ik hier mijn eerste berichtje poste. Moet wel zeggen dat mijn kleintje nog wel even mag blijven zitten hoor, tis nog iets te vroeg. En wil ook eerst echt alles klaar hebben staan (is al bijna zo maar toch) en huisje nog helemaal spik en span hebben en nog even van verlof genieten. Gister bij de vk geweest, liggingsecho gehad, hoewel het uitliep nam ze echt de tijd en was fijn om kleintje weer even te zien. Kleintje ligt al ingedaald en je zag al vlokjes huidsmeer in het vruchtwater. Dus kleine is er wel zo goed als klaar voor, nu mama nog...
marleen... ja weet ik.. ik bedoel ook dat ik zover wil zijn dat het wel mag komen... maar weet dat er hier dames zijn die eerder mogen en hopen te bevallen... sorry voor mijn egoisme zora... ik geef er ook aan toe.. ik kan niet anders! fijn dat je kindje er klaar voor is! geniet nog ff lekker van je verlof en bolle buik en dan ....... is het zo 37 wkn +
@wendy: nee joh, is geen egoisme.. Ik kan me ook best voorstellen dat je graag wilt dat het zover is. Maar probeer je niet gek te laten maken en te blijven hangen in gedachtes. (dat wilde ik eigenlijk met mijn opmerking net duidelijk maken). Maar ik kom misschien soms wat te nuchter over
@Wendy: Wat afleiding zoeken? Rustig een boekje lezen of zo? Filmpje huren en lekker op de bank liggen?