@Coco; het zijn echt niet m`n bekken, daar heb ik ook veel last van maar dan aan de achterkant. Dit zit echt voor, in m`n lies. @Lot; ik wil vanmiddag de uitslag van de huisarts even afwachten en als het geen blaasontsteking is, verder kijken. Tenzij de pijn nog heviger wordt, dan bel ik natuurlijk eerder.
@Wendy: geen last gehad van doorlopende kleuren. Ik moet zeggen dat ik er ook niet bij stil heb gestaan. Met mijn kleding heb ik daar ook nooit last van. @Lief: Ik heb een paar dagen geleden ook allemaal steken in mn lies gehad. Net of je erdoor zakt als je erop steunt. Nu is het weer over. Komt wel vaker voor. Maar idd als je twijfelt gewoon ff de VK bellen.
@Marleen; dat gevoel is het ook niet. Het is een naar gevoel, net of iemand er steeds op drukt. En ik heb het gevoel dat ik alles klaar moet zetten, bedoel dan zhtas, fototoestel, papieren. Het huis moet aan kant, beetje onrustig gevoel. Een teken van een naderende bevalling?
hey lief..... sorry kan je geen antwoord geven waar je iets aan hebt.. lot.., hier juist een errug beweeglijk beebje... coco... ja heb er ook echt zin in maar wil geen kleertjs verpesten dus stel het maar uit en uit en uit.. beddegoed van ukje moet ook nog gedaan worden.... en de zh tassen inpakken.. ook nog... druk druk druk
Hoi meiden, ik denk: ik kom nog eens kijken hoe het ondertussen met iedereen gaat maar nu kan ik jullie laatste berichten niet meer lezen omdat de site is gecrasht Ik heb precies wel het idee dat heel wat novembermama's flink aan de sukkel zijn! Nog even volhouden, het einde is in zicht! Ik ga proberen (alweer ) om weer wat vaker mee te lezen. Dat zal nu wel weer wat makkelijker gaan aangezien ik nu ook met verlof ben. Normaal gezien zou mijn verlof de 18e pas beginnen (in belgie mag je langer doorwerken) maar ik ben deze week nogal onverwacht moeten stoppen omdat ik blijkbaar al wat ontsluiting heb. Gelukkig is alles klaar in huis en staat mijn vluchtkoffertje klaar! Wat mij betreft, mag ze dus wel komen hoewel het voor de baby beter is als ze wat langer blijft zitten.
@wendy, heb idd ook gewoon gekleurd bij gekleurd gedaan, en wit bij wit, zoals altijd....je knt idd altijd een scheutje azijn in een sopje doen voor de bonte was te wassen....en je hebt ook van die kleurendoekjes.... @lief, heb 2x een fikse blaasontsteking gehad deze zwangerschap, maar er weinig van gemerkt, vooral de laatste keer niet.... @all, vanochtend idd ook een flinke pijnlijke steken van onder.... en harde buiken bij lopen....moest even aan mijn collega denken...24 uur later was de kleine al geboren... heb trouwens besloten om vanmiddag aan te geven nog even uit te zingen, maar wel op voorwaarde dat als het over bv 2 weken niet meer gaat, ook qua bloeddruk, ik dan niet ga wachten tot 37-38 weken....
tja.. daar zeg je wat.. heb het met onze eigen kleding ook nog nooit gehad.. terwijl daar toch ook best felle kleuren tussen zitten.. en nu voor de kleine ga ik me daar ineens druk om maken... eigk wel beetje raar he?
oehw dat gaat ook spannend worden voor jou dan! heb jij voormij nog ff je tel nummer een keer dan? heb je de mijne nog? ik heb het bericht niet meer en sinds paar dagen nieuwe telefoon en nu staat jouwnummer er niet meer in...?
Mijn VK heeft uitgelegd dat de bewegingen van de baby anders gaan voelen, wat vlakker meestal, maar dat de hoeveelheid bewegingen hetzelfde moet blijven. Je beebje mag dus niet minder vaak gaan bewegen, én hij/zij moet ook nog steeds op dezelfde momenten bewegen als je dat je gewend bent. Als je de kleine niet voelt tijdens een "standaard" moment, dan kun je nog een uurtje gaan liggen en voelen en kijken of je baby reageert, maar voel je na dat uur nog steeds niks, dan moet je de VK bellen. Ik haal me af en toe ook dingen in mijn hoofd. Soms denk ik "hey, ik heb haar al een tijdje niet gevoeld, das maf", en dan ga ik aan mijn buik voelen en er een beetje in duwen en dan beweegt ze altijd binnen een paar minuten. En dan is het dus goed.
**buddynieuws van debby** ik mag naar huis, joepie!! mag straks met mijn ouders naar huis. **einde buddynieuws**
Haha, dat had ik ook hoor! Maar dat komt denk ik ook omdat je nu een hele berg ongewassen, nieuwe kleertjes hebt terwijl je met je eigen kleding af en toe iets nieuws toevoegt aan je kleurwas. Ik durfde ook niet, maar heb het toch maar gedaan. Op 40 graden kort programma en alles ziet er nog super uit!
Hey meiden, Zoals jullie kunnen zien, sneak ik mezelf er weer even tussen Ik ben echt een zeef qua dingen onthouden en heel slecht in het reageren op iedereen, maar ik zal mijn best doen! Het komt nu allemaal wel heel dichtbij he? Ik heb zelf het idee dat ons dochtertje in oktober komt, wat natuurlijk makkelijk kan als je op 1 november bent uitgerekend. Ik vind 20-10-2010 wel een mooie datum
nou ik ga maar eens wat nuttigs doen... op de hond uitlaten na is dat nog niet gebeurd vandaag hier.. ga de was doen.. ga de cv beetje schuren en verven.. ga de deurstijlen misschien ook nog doen... en dat wel allemaal op het gemakje.. moet natuurlijk wel beetje kunnen forummen ondertussen he..
Babyproject bedankt voor je uitleg, zal straks eens even gaan liggen en kijken of hij/zij reageert. Debby heerlijk naar huis! Zo ben de babykamer aan het opruimen jeetje waar moet ik met al die kleding heen van Tygo. Ze staan al op mp maar dat gaat niet echt en ze zijn nog zo mooi. Nu weer een doos gevuld. Zo alles is weg uit de kamer dus nu soppen.
lief: is t misschien die kleine die ergens op drukt? blaasontsteking heb ik meerdere keren gehad en had daar geen pijn bij...weet wel dat op t einde een blaasontsteking weeën kan veroorzaken.....dus ff afwachten meid...rustig aan! al denk ik niet dat die kleine man van jou tot 40wk blijft zitten wendy: je kan gewoon wassen op 30 of 40 graden hoor....ik heb de 1e wasjes op 30 gedaan....en geen doorgelopen dingen ofzo.... je hebt er weer zin in..... luukske: tis echt aftellen nu heh....binnen een paar weekjes hebben we onze kleintjes.....misschien wel sneller dan we denken! heb net nog ff "gesprongen"......niks gebeurd behalve dat ik nu zo'n druk van onder heb.... naja...meisje zal wel lekker blijven zitten! debby: JOEHOE!!! das lekker voor t wknd thuis! rustig aan meid!
Oh ja waarvoor ik kwam Hahhahaha: ik ben gistere weer op controle geweest voor het eerst bij de gyn. bloeddruk was goed, geen zwsuiker,geen eiwitten in mijn urine, bloed was goed (wel een hele bult op mijn arm van het bloedprikken) en ons moppie is zelfs al ingedaald Nou beter nieuws kon ik gistere even niet krijgen!!!! ik moet na het weekend terugkomen voor controle en CTG, want ze blijven me wel in de gaten houden maar kortom GOED NIEUWS!!!