Haha, ik moet er zelf eigenlijk wel een beetje om lachen. Toch ineens nesteldrang Mijn man is nu ons zoontje op bed aan het leggen en die doet elke avond stofzuigen en het hele huishouden, omdat ik niks mag doen. Hij zal wel niet blij zijn met mijn spontane actie
Heb helemaal over het bericht van Luukske heen gelezen... sorry. Toch weer in het ziekenhuis, damn. Dikke knuf voor jou en sterkte!
jeetje ramen lappen! dat doe je toch niet??? ikke gisteren ook.. nou ja.. serieus van plan maar is er niet meer van gekomen... huh... vandaag ook niet... morgen weer een kans... ahhh tis zonde voor je schoonzusje... nieuwe stofzuiger: ja dat MOET natuurlijk geprobeerd worden! uiteraard! maar dan weet je dat nu dus voorlopig maar met rust laten dat ding he.. ** hier kwamen de buren net ff aan .... buurmeisje moest een 'internvieuw' houden bij mensen of ze op vakantie waren geweest.. hihi wel lief hoor.. ze moest en zou dat bij mij doen omdat ze me zo'n leuke en lieve buurvrouw vind..
Jihoew!! Debby gefeliciteerd met jullie zoontje! Geniet er van! Peertje; succes vannacht/morgen! Mercedes; ik meende ook donderdag.. Maar in ieder geval heel veel succes morgen! Ennuh, ik wil best nog even wachten tot de 37 weken, maar dán wil ik ook echt bevallen hoor!!!!! Voel me een echte walrus. Bah, heb het helemaal gehad. Vooral nu je dit babynieuws hoort.. Maar goed, ik mag verder niet klagen hoor.
@Coco en Kitty, eigenlijk zou het ook donderdag zijn,maar donderdag was er geen plek dus dan was het volgende week dinsdag of morgen.De artsen hebben bewust de keuze gemaakt voor morgen. Net nog een echo gehad om de ligging te bepalen,ongewijzigd nog steed halfonvolkomen stuit met placenta voor gezicht. mag wel alleen geprikt worden door een ervaren anestesist ivm moeilijk rug (zoals arts het noemde). De dokter merkte ook op dat de kleine al iets ingedaald is.
Hallo dames! Ik zie dat ik "ontdekt" ben door Wendy Lees bijna vanaf het begin mee, want ook ik ben idd in November uitgerekend van mijn 2e kindje Alleen zit ik vaak op een ander forum en dacht het lastig te vinden om op 2 forums mee te schrijven 18 November is mijn uitgerekende datum, al komt onze kleine madam denk ik eerder. Op dit moment ligt ze in een stuit, billen naar beneden en benen omhoog naast/voor het hoofdje. Ik wou me wel eerder aanmelden alleen ik wist niet zo goed of dat kon aangezien jullie heel hecht lijken wou me er niet tussen mengen hihi. Zal even iets vertellen over mezelf. Mijn naam is dus Jeanette, ben nu 28 jaar. Woon in Apeldoorn en dus zwanger van mijn 2e kindje. Mijn vriend en ik zijn 10 jaar bij elkaar en we hebben al een dochter van 5 jaar. Ze heet Amy De reden dat er wat meer leeftijd tussen onze kids zal gaan zitten is omdat Amy, Autistisch is. Dit weten we sinds ze 2.5 was. Als is Amy geen "typische" autist. Een heel lang verhaal Ze gaat nu naar een ZMLK school en heeft het daar onwijs naar haar zin Waar wij natuurlijk super blij om zijn Voor de rest ben ik zelf ook student. Ik doe de opleiding Doktersassistente, wel via de LOI dus behoorlijk pittig maar zo mooi en interessant. Dit was een beetje wie ik ben, ik ga zeker proberen mee te praten, alleen jullie gaan soms zo snel dat ik het amper bij kan houden hihi. Leef wel met iedereen mee die het nu toch wel redelijk zwaar hebben. En een hele van harte gefeliciteerd voor alle nieuwe mama en hun baby's!!! Liefs, Jeanette
Jeanette welkom hier en het is soms moeilijk bij te houden maar gezellig meekletsen mag altijd. Wendy dikke knuffel! Marleen beetje rustig houden he Mercedes veel succes en morgen jullie kleintje in je armen! Luukske in het zh ben benieuwd.
hey wat leuk dat je mee komt kletsen jeanette! is nie erg als je ons niet bijkunt houden hoor.. je bent ook niet de enige.. en er zijn er meer hier die op meerdere fora zitten maar zal je ff toevoegen aan de lijst op de site.. (zie mn onderschrift) succes ook met de laatste loodjes! we zijn trouwens bijna even ver en hebben even eigenwijze kindjes mbt onvolkomen stuitligging.. ... gaan ze bij jou ook een draaipoging doen? bij mij a.s. vrijdag...
Pff spannend zeg Luukske in het zkh. Peertje balen dat er nog niks is, maar morgen..nieuwe ronde nieuwe kansen. Jeannette welkom, het kan hier idd wat druk zijn hoor! Mag ik vragen hoe je aan de dochter merkte van dat ze autistisch is? Wel heel fijn dat ze het goed op school heeft! Zo hou eens op jullie met al het poetsen . ik heb die behoefte totaal niet! Ik mis iets met het poetsen Net lekker lang onder een erg hete douche gestaan. Na zo'n dag altijd last van mn rug. Er is nu voetbal op Ik hou niet van voetbal!
Dank jullie wel voor het welkom!! @Wendy: Vermoedelijk wel, alleen ik moet nog even de controle van vrijdag afwachten, als ze dan nog steeds in een stuit ligt moet ik maandag of dinsdag naar de gyn en dan zal bepaald worden of een draaipoging mogelijk is. Ik wil het wel graag proberen zou namelijk het liefst natuurlijk bevallen, maar als het een eigenwijsje blijft dan is het ook een KS, wil niet dat de kleine onnodige risico's loopt, dan zelf maar wat langer uit de roulatie. Maar dat is dus nog even afwachten @Sensee: Tuurlijk mag je dat vragen. Ik (we) zijn er best open in. Het is een heel verhaal dus ik ga proberen het een beetje samen te vatten, al ben ik daar niet zo goed in dus het zal wel weer een lap worden hihi. Amy groeide tot anderhalf, twee jaar eigenlijk gewoon super goed op. Alles deed ze goed volgens de lijnen, sommige dingen zelfs heel snel. Alleen tot we merkte toen ze 2 was, ze nog niet veel zei, eigenlijk vrij weinig. Nou dan krijg je te horen ja maar dat kan, ze is vroeg begonnen dus kan nu een soort "terug val" hebben. Alleen mijn onderbuik/moeder gevoel zei dat er meer was. Maar goed, hun hebben er verstand van dus je neemt het maar aan. Na een maandje ben ik toch naar de huisarts geweest en die vermoede ook al iets. Wat kon die niet zeggen dus op naar de Kinderarts, ook zij kon moeilijk plaatsen wat Amy had. Duidelijk was dat ze niet praten (ze was inmiddels gestopt met praten en communiceerde alleen door gebaren en wijzen) Dus dan wordt je door gestuurd naar de KNO arts om uit te sluiten dat ze niets aan haar oren heeft, dat heeft ze overduidelijk niet hihi. Dan naar het Audiologisch Centrum, dar werd voor het eerst gezegd we vermoeden dat ze een contact stoornis heeft. Dat was goed schrikken voor ons. Dus werden we door verwezen naar Symfora groep in Amersfoort, een centrum voor de geestelijk gezondheid. Daar heeft ze allerlei testen moeten door lopen, hebben wij super veel vragen lijsten moeten in vullen, tig keer de zelfde vragen moeten beantwoorden, na dit alles ( ze was inmiddels al 3) hebben de deskundige een gesprek gehad met elkaar en na een gesprek wat "normaal" een uur duurt hebben ze bij Amy na meer dan 2 uur met elkaar gediscusseerd te hebben besloten om Amy toch te diagnostiseren met Autisme. Er zijn bij Amy namelijk heel veel tegen strijdigheden. Ze heeft iets, en helaas ook een ontwikkelings achterstand door het niet praten. Inmiddels begint ze nu weer te praten. Maar ze heeft niet echt hele duidelijke Autisme trekjes. Ze kan bijvoorbeeld super goed tegen veranderingen. Ze maakt graag contact met andere kindjes van haar leeftijd, is dol op nieuwe dingen en ook zeer nieuwsgierig. Ze probeert ook oogcontact te maken. Dus vandaar dat ik zei dat ze niet echt een "typische" autist is. Al is het gewoon zo dat er eigenlijk geen standaard beeld van Autisten zijn omdat het gewoon individuen zijn met allemaal hun eigen karakter eigenschappen. We hebben voor Amy wel een goede hoop dat ze er gaat komen, vooral omdat zij het wil, en dat zien we heel goed aan haar. Het is toch weer een heel verhaal geworden hihi. Wat dat betreft ben ik echt een ontzettende kletskous. Ik ga nog even snel hier verder lezen, voordat ik weer 2 pagina's moet bij lezen Liefs,
zo ik houd het voor gezien vandaag, heb al 100 enveloppen geschreven en traktatie bijna klaar... Morgen met vriendinnetje buik gipsen...ben benieuwd.!En s'avonds naar vk laatste afspraak...kijken hoe ze ligt... Kom morgen vroeg weer kijken naar baby nieuws... slaap lekker allemaal!!!!
slaap lekker iedereen die al gaat slapen.. ik nogniet... nog ff verder met strijkenen op hubbie wachten.. dies over een uurtje thuis alst goed is..
Lees trouwens veel over poets/nesteldrang. Ook hier is die aanwezig, heel apart maar bij mijn eerste dochter had ik daar heel weinig last van, maar nu, echt vlekje ziet er voor mij uit alsof het hele huis smerig is. Mijn vriend wordt er goed moe van hihi. Ik mag eigenlijk niks meer doen, ivm bekkenpijn (zit sinds de 22e week van de zwangerschap al thuis) en sinds een maandje moet ik het zwaar rustig aan doen ivm behoorlijk veel harde buiken/krampen. Maar af en toe ben ik toch wel eigenwijs en doe ik toch wel iets. En dan kan ik tenminste voor mijn gevoel tevreden op de bank gaan zitten of op bed liggen. In ieder geval tot de volgende poetsdrang er weer aan komt @Nony: Veel plezier morgen met het gipsen! En wow al 100 enveloppen geschreven! Knap hoor, vond de 50 van ons al veel hihi. Liefs, Jeanette
Hoi hoi allemaal Vandaag wel wat meegelezen maar nog niet gereageerd. (had andere laptop en het wachtwoord niet). Maar jeeeee wat is er veel gebeurd. Willy gefeliciteerd met jullie dochter!! Debby een ZOON wat geweldig voor mijn gevoel had je hier nog kortgeleden gereageerd?? bizar hoor. Genieten dames!! Mercedes succes morgen! Peertje ik hoop dat het snel doorzet!! Hier alles rustig. krijg eindelijk een beetje rust in mijn hoofd ook al ben ik nog niet helemaal klaar. We zien het allemaal wel De babykamer is klaar dat is al heel wat De kamers van de kinderen zijn uitgemest en opgeruimt. Wasmand is half leeg inplaats van vol met een kop erop Nu volhouden. Op welke forums zitten jullie nog meer dan? kan deze al niet eens fatsoenlijk bijhouden
Ik had beloofd om uitgebreid te reageren maar ik kan ff de puf niet opbrengen, sorry meiden Wilde wel even DEBBY feliciteren met de geboorte van jullie zoon Owen!!! Wat is het toch snel gegaan! Lekker genieten meid!!! Ik denk dat ik zo mn bedje maar inga, uk is flink aan het rommelen, pffffffff........ xxx van mij P.s. Jeanette; welkom!!!
Jeanette welkom! en wat een verhaal van je dochter zeg.. Fijn dat ze nu weer begint te praten. meiden ik heb weinig fut om te reageren.. dus ik plof lekker op de bank en zal morgen weer goed reageren. liefs, simone