goedenavond dames.. ik kom weer even lekker reageren @moontje: gelukkig viel het mee allemaal en kon je weer lekker naar huis.. en die jeuk herken ik wel ik had toen ze gingen onderzoeken helemaal een schrale doos gaat het ondertussen beter? he gadsie vervelend.. verkouden? zit je ook niet echt op te wachten zo aan het einde @peertje: nog steeeeds niets (grapje hoor) had het je je zo gegunt.. hoop voor je dat het niet lang meer gaat duren.. @luukske: goed dat je het zegt van de balonnetjes etc etc heb ik nog helemaal niet gehaald.. moet ik van de week ook maar eens gaan doen!! @wendy: hoop dat vrijdag de draaipoging lukt!! heel veel succes daarmee! zal allemaal spanning zijn meis het komt nu allemaal zoo dichtbij laat die waterlanders maar lekker lopen hoor en sorry moest een beetje lachen om de scheten latende hond mannetje trouwens ook @nony: ook voor jou hoop ik dat de kleine gedraait is en je lekker op normale manier kan bevallen.. zodeju dat zijn nog eens veel envelopjes je hand staat nog steeds in schrijf stand denk @wilma: gefeliciteerd met jullie dochter MAYRA gelukkig gaat het nu beter. @moedertjeb: mooie buik!! @senseemillia: fijn dat je lekker geslapen hebt nu je een betere houding hebt gevonden... maar rol je niet om dan of slaap je met kussen? geen idee hoe een wee voelt maar hier is de beeb ook onwijs druk zijn kontje en voetjes steken regelmatig naar buiten en gaan liggen als het nog niet is igedaald staat op me briefje van de vk die we hebben gekregen afgelopen donderdag en wat SCHATIG van je dochtertje een vriendje @babywolkje: mooie buik hoor!! dom dat mensen zeggen goh ben je zwanger als ze dat over het hooft zien zijn ze dom @miza: goed dat alles oke was bij de vk.. en fijn dat je mannetje bij huis is is wel lekker als je niet alles alleen hoeft te doen.. en het is sneller klaar allemaal @lililien: ook al een mannetje thuis lekker geniet er maar lekker van met zijn 2en. @debby: heb het al eerder gezegt maar zeg het nog een keer.. GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON OWEN.. Wat een prachtige naam, geniet van de mooie tijd. @mercedes: wat een spannende tijd meis voor jullie heel veel succes!! @zora: fijn is dat he om je kleintje weer even te zien.. goed nieuws nog even een weekje wachten en dan mag het eventueel @irene: hihih hier ook zo'n doos hoor die tegen iedereen zegt doe rustig aan etc etc en zelf van alles en nog wat doen langleve de hormonen.. wel lekker dat het gedaan is.. en wat vervelend voor je schoonzusje. @marleen: fijn dat ie goed zuigt @jeanette: welkom gezellie dat je lekker mee komt kletsen!! en ja het is mega druk zo af en toe heb er ook wel eens moeite mee om alles bij te houden zo een uur later en volgens mij ben ik nu wel weer een beetje bij...
Ik loop continue met mijn telefoontje rond wachtend op een sms van Luukske....maar helaas.... Ik ga nu effe stomen want ik heb een kop vol snot (excuse me!) Hopelijk helpt het een beetje... Loop te hijgen als een paard de hele avond... Daarna maar mijn mandje in. Peertje......zet 'm op vannacht!!!
nee geen buddy's maar ik kreeg het op het november 2007 forum door. wij zijn nl. al een keer eerder bijna tegelijk bevallen. en dezelfde naam gekozen.
bij mij is trouwens de datum geprikt...16 november wordt ik ingeleid. heb in het ziekenhuis gelegen omdat ik door het overgeven uit aan het drogen was en ik trek het lichamelijk echt niet deze keer. de reden dat ik er weinig ben is ook vanwege de hechtheid van de groep en omdat ik me steeds zo klote voel wil ik hier niet alleen maar komen klagen. maar als je heel de dag thuis zit maak je echt niks mee pfff ben blij als ze eruit is. maar leef wel met jullie allemaal mee en denk aan jullie.
Nog allemaal lekker op een oor. Hier inmiddels de 2e spuit erin en ga me zo lekker douchen en klaarmaken,vanaf 7.30 kunnen ze me komen halen,hoop niet dat het pas laat in de middag is.
morning, ik zit er klaar voor.... zh heeft nog niet gebeld...dus we duimen dat dat zo blijft! heb zelfs voor mij doen redelijk goed geslapen....zal je altijd zien nog steeds onregelmatige weeën die ik wel moet wegzuchten.... ik hoop snel mn buddy een sms te kunnen sturen met stand van zaken! wil iedereen even bedanken voor t duimen!! enne luukske....je houdt t spannendd meid!!!! gaan we danvandaag samen bevallen???????????????? ik in t westen en jij in t zuiden??????? sterkte meid!!!! *kus*
Mercedes en Peertje succes!!! Luukske waar ben je? Jeanette welkom hier Hier echt een waardeloze k*t nacht gehad, eindelijk lekker te slapen, Mas wakker! Hij had vanmorgen al vroeg honger, dus hij heeft al een fles gehad en meneer ligt nu alweer te meuren naast papa! Lise zit ondertussen ook al beneden, tv te kijken. Straks naar de makelaar voor het huis, dus ben benieuwd hoe en wat. Mijn moeder komt op Mas passen. Dan ook meteen die ondersteek en kraamgids ophalen en de proefdruk van het geb kaartje. We zouden vandaag alles even een beetje netjes gaan maken, de kleding kast weer even uitzoeken en alles weer netjes.
succes meiden vandaag! misschien wel 3 beebjes vandaag... luuske waar ben je? lig je te bevallen? hier ook alweer wakker, lag niet meer lekker en ollyvier wou PAP... Heb gister met man afgesproken dat we kindjes volgende week zaterdag uit logeren brengen....vind zaterdag of zondag wel een mooie dag om te bevallen... Zo ga nu een kopje thee maken en de hele dag f5....
Mercedes en peertje heel veel succes vandaag! Hier ook al wakker lig nog wel lekker in bed heerlijk warm de kachel is zojuist aangesprongen dus wacht nog even lekker voordat ik me bedje ga verlaten... Hihi peet ligt hier naast me hele verhalen te vertellen en dat is niet omdat hij wakker is hahaha.. Hier eindelijk weer een goede nacht gehad..
Ruby vervelend dat je je zo beroerd voelt en je mag hier best alleen je ei kwijt hoor. Je hebt een datum om naartoe te leven misschien wel fijn.... Mercedes en Peertje succes vandaag! Luukske ben benieuwd hoe het gaat... Hier vannacht slecht geslapen, zo lekker douchen en dan met mijn moeder op stap er is hier wat te doen in het dorp dus lekker bakkie doen met een taartje en rondlopen en dan vanmiddag rustig aan doen. En hou het in de gaten hier.
Goeie morgen iedereen!!! Niet de puf gehad om alles bij te lezen, heb gisteren dus nog personeelsvergadering gehad van 16u00 tot 19u00 daarna supersnel eten en naar de kiné, was wel leuk, ze heeft mijn man massagetechnieken aangeleerd voor tijdens de weeën en we moesten ze oefenen Bijgevolg een lange dag dus, nog even tv gekeken en gaan slapen... Ik kom de dames die vandaag bevallen veel succes toewensen!!!! Mag ik eerlijk zijn? Ik ben echt een beetje jaloers op jullie *bloos* wil ook wel vroeger ivm te smalle bekkenbodem, maar mijn gyn wil er dus niets van horen en wil me eerst enkele uren laten 'proberen' en dan zien we wel... yeah, me laten afzien dus! Misschien toch nog eens aandringen tijdens het 36 weken bezoekje aan de gyn! Tot vanmiddag dames!
Goeiemorgen! Peertje, Luukske en Mercedes; heeeel veeel succes meiden! Peertje; denk dat het een voorteken is hoor, dat je vannacht prima geslapen hebt. Je moet vandaag ook veel werk verrichten, daar heeft je lichaam zich vast al op ingesteld! Zet em op meid! Spannend dagje vandaag hoor! Mrsnuke; wat schattig dat je mannetje in zijn slaap praat. Vriend van een collega doet dat ook, moet altijd wel lachen om de verhalen. Jeannette; welkom hier en gewoon mee praten hoor! Gezellig toch?? Hier; straks dochterlief naar de psz brengen. Dan het huisje even schoonmaken. En vanmiddag liggingsecho. Oh en tussendoor toch nog maar een paar adressen opzoeken.. Kan ik weer verder met de kaartjes.
Goedemorgen ladies! Peertje en Mercedes heel veel succes vandaag, ik denk aan jullie!!! @All. Ik zal zo Luukske eens even een sms sturen om te vragen of zij nog iets te melden heeft.... Verder hier beroerde nacht gehad. Ik hoest de longen uit mijn lijf. Tot spugen aan toe, zo'n vervelende kriebelhoest waar je in blijft hangen. (en momenteel plas ik ook nog eens in mijn broek ervan, dus bekkenbodemspieren goed aanspannen als er een hoestbui aankomt...) Net naar de HA gebeld en om 12 uur kan ik terugbellen om te horen of ik iets kan krijgen ervoor, ben benieuwd! Verder maar even rustig aan doen deze ochtend. Ik hoef niets, ben alleen thuis dus ik neem het er maar even van! Enne kan ik ook lekker de hele ochtend F5-en
vanuit hier ook heeeeel veel succes voor peertje en mercedes... en luukske.. jij ook... als je al niet bevallen bent...??? en de rest: fijne dag vandaag!
***** BUDDYNIEUWS ***** Het zh heeft Peertje afgebeld voor vandaag, nu gaat het morgen gebeuren. ***** Einde buddynieuws *****
Lieve Peertje, ontzettend balen meid! Ik hoop dat jullie meisje gewoon ontzettend eigenwijs is en alsnog besluit om vandaag te komen. Hele dikke knuffel!! Mercedes; heel veel succes vandaag!!
he verdorie moet ze nog langer wachten het zit niet mee.. hopen dat het nu meschien uit zich zelf gaat gebeuren