het heerst heel erg he verkoudheid... hoop dat ik dans ontspring zit je nu ook niet echt op tewachten.. hoop voor je dat je huisarts zo lief is om je iets te geven... anders maar drijgen dat hij temaken heeft met een vrouw vol hormonen
normaal doet hij het ook niet.. alleen als hij druk in zijn hooft is... hij maakt zich stiekem toch wel druk om de bevalling denk ik.. dan neem ik het er ook van om hem uit tehoren het gaat vaak nergens over
@ Jeanette: Welkom hier en veel kletsplezier toegewenst! @ Senseemillia: Hier ook totaal geen last van nesteldrang hoor, zou ook wel willen dat ik het had. Ik doe dagelijks de dingen die moeten elke dag, stofzuigen, dweilen, de was en de afwas. Maar wil ook nog wel de badkamer soppen en de keuken poetsen. Ik ben er fit genoeg voor maar heb er gewoon geen zin in. @ Nony: Veel plezier met je buik gipsen, leuk! @ Tjilpje: heerlijk dat je het thuis een beetje aan kant hebt en dat je nu wat rust in je hoofd hebt. Een veel beter gevoel om binnenkort een bevalling in te gaan. Ik klets niet mee op een ander forum, vind deze al gezellig genoeg. Maar ik klets wel mee in andere topics, bijvoorbeeld het topic van de maand wanneer mijn zoontje geboren is. @ Irene: Hoe is het met je snotkop? Heeft het stomen een beetje geholpen? @ Mercedes: Onwijs veel succes vandaag in het ziekenhuis. We denken aan je. @ Peertje: Tjee, das echt balen meid. Hopelijk komt beebje dan vandaag gewoon vanzelf op eigen kracht. Zet hem op! @ Luukske: En?! @ all: Ik ben vandaag nog lekker een dagje vrij. Ga lekker relaxen, rustig aan wat in huis rommelen en tussendoor hier kijken. Fijne dag iedereen!
Nee hè....wat een K-nieuws... @Peertje. Balen meid, gelukkig is wel het eind in zicht. Nog 1 dagje en nachtje volhouden en dan is je kleine meid er!!!
@ peertje He nee...wat jammer! Nou ja dan weet je in ieder geval dat je morgen een beebje in je armen hebt...
peertje... ik ga ook duimen dat het toch door gaat zetten vandaag.. gun het je van harte! *knuffel* mercedes.... hoe gaat het met jou? zenuwachtig?? ook een knuffel voor jou... nog een 'paar' uur en je kleintje zal er zijn! luuuuuuuuuuukske!!!! waar ben je????????? enneh.. zijn er nog anderen die bevallingssignalen krijgen?? (graag die aan de 37 wkn + zitten... )
ik meost eigk vndaag om 9.30 uur naar de bekken fysio maar sorry hoor.. echt geen zin! dus heb net afgebeld.. hubbie moet vanmiddag weer gaan werken dus wil de hele ochtend van zijn aanwezigheid kunnen genieten... en verwacht 1 dezer dagen bericht van uwv of ik wel/geen recht heb op wazo... zucht... !
Goedemorgen meiden! Hier al een tijdje wakker, ga zo even op bezoek bij mijn oma met mijn moeder en zusje en denk daarna even naar de kapper. Fijne dag allemaal! En sterkte met de laatste loodjes! Jeanette: Welkom!
hey meiden, ik ben er weer.... @debby, allereerst hier ook gefeliciteerd met Owen!! enne zo'n inleiding wil ik ook....echt super snel!! @mercedes, succes vandaag!! @peertje, wat een shit nieuws....had gehoopt dat je niet hoefde te wachten.... @irene, ik zal jou nu op de hoogte houden wat betreft mijn ziekenhuis bezoekjes, want debby zal nu lekker genieten van haar gezinnetje! @all, gisteren dus een normale controle gehad in het ZH, met echo ctg etc... eerst aan het CTG, Jaapie was super actief, daarna werd het wat rustiger...hij ging slapen...tja dat kan, maar op een gegeven moment zagen hubbie en ik toch echt wel 2 dipjes in het CTG, en de verpleegkundige wimpelde het af met haar ervaring dat het MIJN hartslag was....nou mijn ervaring was dus dat het Jaapie's dalende hartslag was.... hubbie en ik waren er niet gerust over....maar ik mocht van het CTG af.... daarna door naar de echo (had toen al een sms van Debby dat ze om 12.11 u bevallen was van Owen, ik wist dat ze die ochtend werd ingeleid). de echo was helemaal in orde, vw was nog voldoende, kindje lag met zijn kopje beneden, groei lag nog op de bovenste lijn, en de flow in de navelstreng was ook goed en krachtig.... daarna dus door naar de gyn, standaard controles gehad, bloeddruk was netjes, even de echo besproken, en besproken wat ons doel zou zijn(proberen 37 weken te halen) en toen ook even aangegeven wat we van het CTG vonden... de gyn heeft meteen even gekeken, en gaf ons gelijk dat het echt foetale dipjes waren, en het beleid was bij 2 dipjes moest actie ondernomen worden...dus de gyn gaf aan dat we nogmaals richting de verloskamers moesten gaan, en er rekening mee moesten houden dat het dus eerder zou worden opgewekt.... we zijn toen even oppas voor Luka gaan regelen, en hebben snel wat gegeten. om 19 uur zijn we weer terug gegaan en het CTG was redelijk, wel dipjes, maar minder erg dan die van gistermiddag...moet dus vandaag wel weer terugkomen, om 16 uur hebben we afgesproken....dus het is nu echt van dag tot dag aankijken... de gyn gaf wel aan dat we maar moesten proberen de natuur een beetje te helpen, VOOR het inleiden, dus hij begon over die dingen zoals ananas, bitterlemon, sexen etc....nou dat moet je dus net zeggen waar hubbie bij is....haha..... ik moet me dus instellen dat ik die 37 weken niet ga halen, helaas, maar de gyn gaf aan dat de beeb er klaar voor is...dus ik laat het wel op me af komen....
Spannend Luukske, het is natuurlijk het mooist als beeb nog even in mama's buik kan blijven, maar wel een fijn gevoel dat het zo goed in de gaten gehouden wordt, het zal in ieder geval niet lang meer duren. Knuf! En mocht het gebeuren als ik niet online ben geweest alvast heel veel sterkte en succes!
Vanmorgen weer wakker geworden met een draaiend oog, tenminste zo voelt het. Hoofdpijn erbij bah. Zo maar even douchen. Peertje wat een teleurstelling voor je *knuffel*
Spannend Luukske!!! Hier een drukke ochtend voor de boeg.... Maar; Vandaag 37 weken!!!!!!!!!!! Beeb mag komen!!!! Yahoo.... *Fem gaat nu de beeb via spiegel eruit kijken*
Goedemorgen dames, Even iets van me laten horen.. Hier gaat alles goed, beebje beweegt ook goed. Ik ben wel jaloers op jullie,, jullie mogen lekker eerder bevallen.. pff hier nog een maandje en dan ben ik pas 37 weken.. Met 35 weken heb ik een echo en dan ben ik benieuwd wat de gyn gaat zeggen.. Zoontje is ziek, hij hoest heel erg al 2 weken lang en maandag zijn we nog naar de kinderarts gegaan en heeft hij antibiotica gekregen, omdat het zolang duurde. Afgelopen zondag was mijn man jarig, leuke datum 10-10-10.. Maar hij heeft op zijn verjaardag boete van 150 euro gekregen, omdat hij een verboden weg inreed, dat alleen uitgezonderd was voor de bussen... DAarna nog naar het restaurant geweest, alleen wou Isa niet stilzitten.. Dus hebben we heel snel gegeten en naar huis gegaan.. Maandag had mijn man vrij, dus zijn we naar Bergen op Zoom geweest.. Was wel gezellig samen.. Maar ik was heel erg uitgeput, had savonds nergens zin in, had overal pijn en man heeft gelukig nog voor mij gekookt, ik lag op de bank en ik sliep ook nog vroeg.. Volgende week maandag gaan we naar de Ikea,, I love Ikea,, We hebben dekbed voor ons en Isa nodig.. Weten jullie toevallig hoe de dekbedden van Ikea zijn?? Dit was het ongeveer,,