November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Luukske: Zeker spannend! Tot welke waarden zakten de dipjes?

@Peertje: Wat een tegenvaller zeg.. Wachten duurt lang en zeker als je je op vandaag hebt ingesteld.

2. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    En nog gefeliciteerd met de nieuwe babies.. ik xweet niet meer wie dat waren..

3. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ luuske wat spannend bij jou ook...dus jullie leven met de dag...hoop dat ctg straks wel goed is...

Ik ga me even voorbereiden op het gipsen....tot straks!

4. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

veel plezier!!

5. Jeanette1982

18 jan 2010
    19
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Nogmaals dank voor alle welkom berichtjes :D

@Peertje: Ook vanaf hier hoop ik heel erg dat het toch zelf door gaat zetten en dat je misschien toch nog vandaag je kleine mag vast houden. Succes en sterkte met de laatste uren/dagen!

@Luukske: Succes vandaag! En gelukkig zei de gyn dat jullie kleintje er wel klaar voor is. Nog even meis en ook jij hebt je kleine vast!

@Mercedes: Ook voor jou heel veel succes vandaag!

@Fem: Ohhhh gefeliciteerd alvast met de 37 weken grens!! Kan niet wachten tot ik die heb behaald hahaha. Moet nog 2 weekjes wachten. Hopelijk is je beeb het ermee eens dat ie ook snel wilt komen ;)

@Wendy: Geniet lekker van je mannetje om je heen! En idd een keer fysio overslaan als je redelijk goed voelt is ook geen zonde ;)

@Hier: Opzicht gaat alles goed hier. Vannacht eindelijk een beetje redelijk geslapen. Was tenminste niet om het uur wakker hihi.
    Heb alleen wel steeds het gevoel dat er van alles en nog wat aan het gebeuren is in mijn buik. Vooral gisteren was de kleine heel rustig, om vervolgens 's avonds mega druk te zijn hihi.
    Ben wel heel zenuwachtig, denk voor vrijdag voor het bezoek aan de VK, waarschijnlijk omdat ik toch het gevoel dat die kleine van ons nog steeds heerlijk in een stuit ligt. Hier in het ZH doen ze KS met 38/39 weken omdat het daarna de kans groot is dat het uit zich zelf begint. En met Amy ben ik met 37.3 weken bevallen. Misschien nog een reden dat ik zenuwachtig word omdat die 37 weken steeds dichterbij lijken te komen hihi.

Ik ga nog even op de IKEA site snuffelen of ik iets wil hebben en dan waarschijnlijk met vriendlief, dochterlief en mams naar de IKEA.

Succes aan iedereen die het vandaag nodig hebben!

Liefs,
    Jeanette

6. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    jeanette, welkom..

7. Jeanette1982

18 jan 2010
    19
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    @Nony: Veel plezier met gipsen vandaag!!

@Nazli: Beterschap met je zoontje! En ik heb wel ervaring met een IKEA dekbed. Mijn dochter slaapt er onder. Wij hebben een 4 seizoenen dekbed. Omdat het hele dikke dekbedden zijn slaapt ze eigenlijk alleen maar onder de Herfst/Winter deel geloof ik, dus de wat dikkere. Als we beide delen erop leggen heeft ze het heel snel te warm en slaapt ze niet lekker.
    Veel plezier alvast maandag bij de IKEA :D

Liefs,

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Dank je Jeanette.. ik ga ook de 4 seizoenendekbed kopen.. Maar je hebt voor volwassenen dekbed nr 1 tot 6; weet jij wat dat betekent?? is dat misschien de warmteklasse of zo??

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nony: veel plezier met gipsen!!! leuk hoor! (lijkt me)

luukske...: oh wat goed dat jullie toch zelfnog ff achter die ctg resultaten aan zijn gegaan... ok.. vroeger kan als de gyn zegt dat de beeb er klaar voori s toch????

nazli: beterschap met de kleine.. :( ....

verder weet ik het ff niet meer...

fijne dag allen! ben ff weg met mn hubbie.....

10. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    @ peertje, wat een rotnieuws dat ze af hebben gebeld.
    @mercedes Succes vandaag
    @luukske, ik hoop dat jullie beebje snel komt meis

@ego, heb een beetje een dipje.
    heb ons mannetje gistere veel minder gevoeld (wel meer als 10x)
    en nu ben ik dus steeds aan het opletten of ik hem voel, maak me dus een beetje zorgen:(:(:(

11. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Moontje; ik zit hier even met hetzelfde! Maar waarschijnlijk zal het ook wel normaal zijn aan het einde. De beeb heeft natuurlijk veel minder bewegingsruimte he... Ik ben nu beebje aan het plagen, afwachten of hij/zij daarop gaat reageren.

Peertje; och wat verschrikkelijk balen!!!! Ik duim voor jou dat het vandaag toch nog doorzet. En anders... morgen...

12. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Nony veel plezie rmet gipsen!

Moontjee mss voel je hem minder omdat hij vast ligt ofzo? Goed in de gaten houden hoor!

Luukske ah nee wat een gedoe zeg met zo'n zkh! Maar je bent nu al wel 35 weken dus wat dat betreft ook mooi toch in tegenstelling tot de vorige zwangerschap!

Peertje nee da tkunnen ze niet maken afbellen :x. Ik hoop voo rjou dat het alsnog doorzet vandaag!

Jeannette idd een heel verhaal. Ik weet niet wat of hoe klassieke autisme is, maar als jij het zegt dat met praten enzo. Dat is dan alleen maar mooi dat ze dat wel doet! Goed van het meisje dat ze zo'n wilskracht heeft, die komt er wel!

Ik heb redelijk geslapen maar dochterlief was op tijd wakker (7.45) ik had nog wel langer willen slapen maar ja. Morgen gaat ze heel de dag naar school dus kan ik even rusten.

Wat betreft die 3 november ks. Misschien moet ik maar niet gaan zeuren of het eerder kan. Al ben ik er zo aan toe en is het gewoon zwaar voor mn lichaam. Ik weet dat dit de laatste keer is dat ik zwanger ben en ben nu ook wel wat gehecht aan mijn buik heh. Laat ik er dan nog maar even van genieten! Bovendien 3 november is het zo :)

Ik ga zo even naar de winkel. Nieuwe schoenen voor Jaime halen.

Groetjes!

13. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja en toch als ze vast liggen dat ze ook alleen kunnen draaien zeg maar?

Hier is hij nog erg druk. Het lijkt alsof hij zich met zn handen ofzo onderin afzet ofzo :( en dan komt dat kontje helemaal omhoog..heel maf gevoel maar het ziet er ook niet uit!

14. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @marleen, de dipjes zaten tot op/net onder de 100 lijn....ik heb van mezelf een hoge polsslag(tussen de 100-110), maar dat verschil zie je op een CTG duidelijk...bij een foetale dip gaat het geleidelijk aan....en bij overname van mijn hartslag heb je gewoon een wegvallende lijn, of een lijn die onderbroken is, die dan ook lage waardes aangeeft!

@moontjee, gewoon even turven hoe vaak je de kleine voelt...heb bij Luka een kaartje gehad waarbij ik moest turven, en dat lijstje was ingedeeld in ochtend, middag, avond en nacht...
    moet zeggen dat ik hem ook iets minder voel. maar doordat de kindje groter zijn, en steeds minder ruimte krijgen, kan het iets minder duidelijk zijn....

@all, hoop stiekem toch dat het niet deze week gaat worden, maar ja, als het zo is, is het zo....we gaan iig geen risico lopen, en het op een spoed KS uit laten lopen...wil iig ingeleid worden, en dit weten de artsen ook....

15. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Luukske: Dikke knuf voor jou, het is allemaal weer wat. Succes met alles!

@ Fem: Gefeliciteerd met de 37 weken.

@ Nazli: Ik ben ook veel later uitgerekend hoor. Ik moet gewoon nog 3 weken werken. Tegen de tijd dat ik met verlof ga is de helft van de babies denk ik al geboren...
    Over Ikea... volgens mij hebben ze afwijkend beddengoed. Eenpersoons wel iig. De maten voor een standaard eenpersoonsdekbed zijn volgens mij 140x200 en bij Ikea 150x200. Dus als je daar dekbedden voor je dochtertje koopt moet je er ook altijd dekbedovertrekken kopen.

16. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Luukske; gelijk heb je meid! Hopen dat het geen spoedkeizersnee wordt. Maar wel mooi dat de gyn heeft gezegd dat je beebje er klaar voor is. Hopelijk blijft hij dan iig nog een weekje in de buik.

Bewegen vd beeb; heb net even gedweild hier. Nu ik weer zit is de beeb weer actief.
    Misschien ook even proberen Moontje??

Sensee; bij mij is de beeb al ingedaald (tenminste dat zeiden ze vorige keer bij de controle, toen hebben ze gevoeld. Vanmiddag nog een echo om er zeker van te zijn) maar de kont zit hier ook helemaal in de ribben. Soms hier ook een hele scheve buik, en dan steekt er een voetje uit mijn zij... Ik denk dat de beeb zich dan even lekker uitrekt of zo?

17. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja dat die de benen strekt zeg maar? Hier een baby met benen die inmiddels 3 weken voorlopen op zn babylijfje ;) Ik voel dan idd ook die kont en dan in mn zij een voet. Maf gevoel is dat heh? Je voelt ook echt heel goed die hiel dan heh? Heb je ook wel eens dat gevoel dat die met de handen loopt te rommelen?
    Ik zal vanavond nog eens een foto maken van mn buik. Hij blijft groeien en is echt huge! Tenminste voor mijn lichaampje ;)

18. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik ga even boodschappen doen en een stukje fietsen met mn ventje, voordat ik hier de hele dag op mn lujie reet zit te wachten op babynieuws. Tot vanmiddag meiden.

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    We zijn op dezelfde dag uitgerekend..
    Voor isa ga ik peuterdekbed kopen, die zullen dan kleiner zijn dan eenpersoonsdekbed..

En hoe moet ik de warmteklasse nou weten??

20. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    #860 senseemillia, 13 okt 2010
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
    Whaahaaa....ik heb precies hetzelfde gevoel. moet echt schoenen gaan jagen... Maar Jaime zit nu vol aandacht naar Dora te kijken....

Wel goed programma trouwen svoor die kleintjes...ze kan al tot tien tellen in het Engels en wij hebben dat niet geleerd :D (hebben haar het Spaans geleerd, ook echt lachen, ze slist een beetje dus haar spaanse uitspraak is nog beter..hihi)

Deel Deze Pagina