November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja ik baal echt. t Was echt in een mum van tijd. Ik was nog geen 20 sec aan de telefoon, hang op, draai me om en daar was meneertje bezig met zn kunstwerk.

Maar goed. Ik ga nu even de was opvouwen. Als ik maar naar die vlek blijf kijken wordt het er niet beter op.

2. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ moontje....je er goed aan gedaan om vk te bellen...liever 1x teveel dan 1x te weinig....
    Hoop dat je zo komt melden...

Nou hier gips buik gemaakt, als ik hem zo van voren zie is ie wel enorm hoor...:)
    Ligt nu te drogen en wil hem nog gaan schilderen, maar volgende week pas...
    Nu een broodje eten en slaapkamers opruimen...tot laterzz

3. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ook last van nesteldrang:D..
    daar ben je mooi klaar mee.. kinderen:D je zet je kerel aan het werk denk?....

4. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    leuk hoor zo'n gipsbuik... zit er aan te denken om het toch ook nog maar te doen maar geen idee hoe en ook niet waar ik het dan later weer moet laten...

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Nony: Leuk hoor, zo'n gipsbuik! wel een bijzonder aandenken aan deze tijd. Ik heb ooit tijdens mijn studie mijn gezicht met gips gemaakt. We moesten dat dan bij elkaar doen. Was ook erg leuk om te doen (met gipsverband).

@Peertje: Ja kan me goed voorstellen dat je je rot voelt als ze afbellen. Zeker als je al helemaal startklaar staat en alles geregeld hebt. Morgen in jullie beebje er in ieder geval wel!

@Luukske: Bedankt voor je antwoord over de CTG. Hier wisselt het per dag heel erg. Ligt er ook net aan of de baby heel rustig is of druk aan het bewegen is.

@Moontje: Fijn dat je het even mag laten controleren of alles nog goed is met de beeb. Beter een keer te veel nakijken dan te weinig he.

@Coco: Waskrijt op de muur?? Nee he... Dat is zeker balen. Misschien droogt de muur nog redelijk op. Ik hoop het voor je.

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

was het wel eenmooi kunstwerk? ;) :p
    heb je misschien nog een talent ontdekt.. :D

(sorry niet boos worden)

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

leuk hoor wij gaan het ook doen van de week.. wil hem dan gaan beplakken met van die mozaiek steentjes..
    ben benieuwt naar je eindresultaat :D

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Goeie middag!
    Peertje, zal wel balen zijn ja, maar toch beter voor je vertrekt! Stel dat je daar binnenwandelt en ze je terug naar huis sturen :( geniet van je laatste dagje thuis ;)

Lilalien, mooi gewichtje he! Ziet er goed uit! En van dat gewichtsverlies, zolang je prutske het goed doet is toch geen probleem he!
    Heb je misschien andere eetgewoontes? En je bent ook enkele keren ziek geweest he!
    Hier ook nog steeds 'slechts' +6.4kg en beebje groeit goed dus we mogen niet klagen :)
    Zo, nu even spaghetti van gisteren opwarmen en dan een uurtje op de zetel ploffen!

9. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

heb nieuws van Debby, ze mag wrs morgen naar huis, vandaag houden ze de bloeddruk nog even in de gaten. Owen doet het goed en weegt 3700 gram en is 50 cm.

@peertje, balen van vandaag, maar morgen wordt jouw dag!! iedere dag 1 kindje, haha...

@coco, is het kunstwerk in de woonkamer gemaakt?
    Luka heeft ooit eens een grote pot sudocreme gepakt, en daar de hele commode en zijn hele lijf mee ingesmeerd....kon niet boos zijn, heb gezegd dat hij overal vanaf moest blijven, en heb toen de camera gepakt, voordat ik ben gaan schoonmaken...haha...

@moontjee, zoals de andere meiden al zeiden beter 1x te veel bellen, dan te laat....hier zeiden de gyn en de kinderarts steeds dat ze juist oed luisteren naar het moederinstinct....

@all, net even naar stad geweest, heb compressen gehaald, en wilde ook nog ballonnen halen, maar helemaal vergeten, oeps...heb wel nog een paar kleine friemelige cadeautjes voor Luka gehaald, voor als de beeb er is....

10. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden
    ben alweer terug
    alles was goed gelukkig ons eigenwijze mannetje begon te bewegen zogauw ik in het ziekenhuis op het bed lag;)
    kon er toen wel een beetje om lachen Haha.. maar wel met een grote opluchting:p
    dankjewel voor jullie super lieve woorden meiden!

11. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    gelukkig moontje! fijn wat een opluchting

maar nu weet je het tenminste...
    wat als je niet had gebeld en hij nog steeds zo rustig was geweest?
    had je je nog altijd zorgen zitten maken..

12. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    fijn dat het goed gaat met debby en Owen trouwens:)

13. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Mooi dat alles goed was Moontje!

14. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    ja dat is waar..:)

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Super Moontje!!!
    Ik wou je al de tip geven even een uurtje 'druk' te doen zoals wandelen, poetsen, opruimen ed en dan pas opnieuw te gaan liggen, heb je gegarandeerd beweging!
    Maar dat heb je dus zelf ondervonden :) hoera!!!

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nee, het was niet eens mooi. Gewoon één lange zwarte streep van boven naar beneden met een kronkel erin. "Gelukkig" is het in de binnenkant van de toog. Dus als we opnieuw moeten verven dan alleen dat kleine stukje.

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Luukske: Sudocreme op de commode is toch wat anders dan waskrijt op de muur helaas. Maar ik zie dat helemaal voor me; geweldig!

@ Moontje: Super dat alles goed was met beebje. Moet een hele opluchting zijn.

18. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ luuske...miscchien kun je je balonnen online bestellen?

Ik heb ook een "kadootje" voor de kindjes in huis gehaald....:)
    (ze krijgen allebei een v-tech foto camera, ja ik weet het veel te gek maar ik vind het zelf ook leuk)
    Heb zelfs alles voor 5 december al in huis...:D

19. pucky

pucky Actief lid

17 jul 2009
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Zoals Wendy al opmerkte spiek ik wel regelmatig bij jullie mee, maar heb ik nog niet gereageerd. Jullie schrijven ook zo veel dat ik er al moeite mee heb om alles bij gelezen te krijgen. Ik zal proberen om het een beetje bij te houden en zo nu en dan te reageren. Ik heb nu verlof, dus dat gaat ook wat makkelijker.

In ieder geval allen die hun kleintje al in de armen kunnen houden gefeliciteerd!!!!!

En voor degene die vandaag of snel hun kleintje verwachten heeeeeeeel veel succes en we zijn erg nieuwsgierig.

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @nony, voor 5 december hebben we idd ook al vanalles in huis...
    enne die Vtech camera is idd wel erg leuk....we doen bij de geboorte niet te veel, Luka is 10 nov jarig en krijgt dan een lego trein met uitbreidingen....

enne ga idd wat versieringen online bestellen....is toch makkelijker...moet toch nog wat kleine dingen bestellen, en daar hebben ze de ballonnen ook wel....

@coco, waskrijt is idd een zooi, heb het hier ook niet in huis, ivm de ervaring dat Luka het eens op de natuurstenen vloer heeft gebruikt....
    enne sudo is ook een behoorlijke zooi....de commode is makkelijk schoon te maken, maar zijn haren en de muren niet....haha...

@moontjee, super dat het goed ging met de kleine man!

Deel Deze Pagina