Mercedes gefeliciteerd met jullie zoon met een prachtige naam! Ben benieuwd hoe het met zijn niertjes is...
Mercedes van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Hopelijk stelt hij het goed en jij ook natuurlijk XxX Irene, dikke knuffel, wat stom zeg! Nu maar hopen dat je er snel bovenop komt! Grietje leuk pakje zeg en dat voor slechts 12 euro!
lekker weer he..ze snappen het af en toe niet... hier een keer een blaasontsteking gehad en het begin van de zwangerschap maar de dokter vond dat het niet nodig omdat het zo'n kleine hoeveelheid was.. maar na een tijd aangedrongen te hebben kreeg ik pillen.. plaspillen en er stond in de bijsluiter dat ze ECHT niet samen konden ook zo dom... dokters af en toe pas wel op je krijgt vast een rekening na...
mercedes, gefeliciteerd met jullie zoontje Valentino.. Hopelijk is het goed met hem en ook natuurlijk met jouu
ik snap het soms ook niet met die ha's ... die van mij was zo blij als een kind toen hij hoorde dat we weer terug zwanger waren... paar maanden later kreeg de fysio mijn knie maar niet in orde dus stuurde hij me terug naar de ha, en die adviseerde om verder te gaan met een ?? ultrasound therapie?? weet niet of ik het nu goed onthouden heb maar het was iets wat absoluut niet mocht tijdens de zwangerschap.. fysio stond te klapperen met z'n oren toen ik het vertelde...
Mercedes, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Valentino. Ik hoop dat alles goed is en dat je snel weer bij hem mag. Het komt wel allemaal heel dichtbij nu er al een aantal kindjes in het november mamma topic geboren zijn. Luukske, succes met het CTG!!! Peertje, echt balen dat ze op het allerlaatste moment nog afbellen. Je bent er dan zo op ingesteld en dan duurt nog een dag wachten heel erg lang. In ieder geval alvast heel veel succes voor morgen en het einde is nu echt in zicht. IreneH, heel veel beterschap. Ik hoop dat je snel opknapt. Grietje, wat een super leuk pakje zeg. Het geslacht ??? . Hier hebben we gisteren de liggingsecho gehad en beebje ligt netjes ingedaald met het hoofdje naar beneden. Het hoofdje lag alleen nog niet vast, maar ik neem aan dat dat nog niet uitmaakt. We hebben gisteren ook de geboortekaartjes besteld en vandaag al een proefdruk gekregen via mail, dus supersnel. Ben nu in afwachting van de enveloppen zodat ik die kan gaan schrijven. Op een drukkend gevoel onderin na (zal nog wel bij het indalen horen) heb ik gelukkig geen klachten. Ik ben in het begin wel heel ziek geweest waardoor ik in eerste instantie 7 kg ben afgevallen, maar dat was na 4 maanden gelukkig over. Ik ga proberen om het geklets hier een beetje bij te houden, maar dat zal de ene dag beter lukken als de andere dag.
mercedes: gefeliciteerd met jullie zoon!!!! mooie naam!!! hopelijk kan jij een btje opknappen en weet je snel meer over de niertjes! geniet ondertussen maar lekker van m!
aiiiii ik moest net nogal plotseling niezen... en hard... en dat voelde ik in mn buik! auw! doet nu nog steeds pijn..
luukske: hoe was de ctg???? irene: heh bah...balen dat je zo beroerd bent! en wat vaag van je Ha! hopelijk snel weer een btje beter, sterkte!!!!! grietje: leuk pakje!!!! moontjee: gelukkig was alles goed!!!! bij mijn 1e zwangerschap had ik vanaf week 20 een hoge bloeddruk, maar telkens bij de VK hoger dan bij gyn, toen bleek t aaan de band te liggen....omdat ik overgewicht heb, hadden ze een bredere band gepakt en toen was mn bloeddruk beter(nog wel te hoog, maar niet levensbedreigend) misschien is navragen?? nogmaals bedankt voor de lieve reacties, hoop dat t ons morgen wel gegund is
owww dus daar hoef ik me geen zorgen over temaken? voel het nu nog... peertje..morgen MOET het gewoon doorgaan... kan niet anders... morgen heb jij je kleintje in je armen!!! en zo niet,... dan toch!
hey meiden, ben weer thuis....CTG vertoonde wel weer dipjes, maar mocht richting huis...moet vrijdag weer terug...ze vroegen wel of ik nog geen vw was verloren, of de slijmprop....nee dus...heb wel vandaag een super drukkend gevoel van onder.... hadden Luka McDonalds beloofd als ik mee naar huis mocht, dus zijn daar net van thuis... vanavond lekker op tijd naar bedje, ben moe... van mercedes' zoontje is nog niks bekend,qua niertjes, had haar een sms gestuurd als ze iets wist van de echo nieren...maar ze zal wel lekker bij kleine Valentino zijn!!
Mercedes van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!! Ik zit even te eten, ik kom vanavond even bijkletsen!
Hoi meiden, ik heb even geen energie om alles door te lezen van vandaag dus reageer maar kort. @ Mercedes: gefeliciteerd met je zoontje!! Geniet ervan. @ Peertje: balen dat de keizersnede niet is doorgegaan... Echt klote dat ze op het allerlaatste moment afbelden. @ Moontjee: gelukkig was alles in orde met jullie kleintje. Je kunt altijd maar beter het zekere voor het onzekere nemen en even laten controleren in het ziekenhuis. @ hier: vanmorgen op controle geweest en heb (jammer genoeg) niet meer ontsluiting gekregen. De gyn zei wel dat er niet veel nodig was om de bevalling in gang te brengen en het zou hem heel erg verwonderen als ik de 40 weken haal. Nou, van mij mag ze nu wel komen want ik ben er helemaal klaar voor/mee! Beeb is al heel diep ingedaald en alles doet nu zeer als ik loop. Soms heb ik het gevoel alsof ze er bij een flinke nies-of hoestbui zomaar uit kan vallen. Ik zal trouwens ook nog eens een buikfoto spammen want dat is ook al weer heel lang geleden