nog even snel een reactie: straks kids wegbrengen en dan naar ZH, zijn nog niet gebeld...neem nu ook niet meer op, ga dr gewoon heen! bedankt voor de rea's, hopelijk vanmiddag goed nieuws moedertjeB: rustig aan heh....een nieuw huis brengt veel stress mee Fem: hou jij je ook rustig! wendy: wanneer houd jou nesteldrang op rustig aan meid! margootje: je kan niet alles onthouden hoorhihihih nog ff volhouden heh, dan heb je je kleine in de armen.... verder iedereen rustig aan doen! wil geen gekke dingen lezen achteraf heh dag lieverds....tot snel! *kus*
@peertje, YOU GO GIRL!!!! @all, lag gisteren al om 20 uur in bed, was echt brak.... vandaag hou ik Luka thuis van school, hij is flink aan het hoesten, hubbie heeft het gisteren ingesmeerd met Luuf, en vanochtend is het wat losgekomen, dus nu lekker dikke truien aan, en dagje bankhangen!
ooohhhh hopelijk is peertje nu echt in het zh en geen afzegging meer.... !!!!! vandaag dan eindelijk zo ver peertje! zet m op vrouwke!!! mijn nesteldrang houdt denk ik nog ff niet op maar ik doe het rustig aan hoor ! luukske.. gelijk heb je! beterschap met de kleine man en geniet van je bankdagje! oh ja.. goedemorgen iedereen!
@Peertje: Héééel veel succes vandaag!! Ik moet vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor controle. Vandaag geen groeiecho, maar een gewone om de navelstreng te controleren (doorbloeding) etc... Iedereen een prettige dag vandaag!
@Peertje, toch ff jou veel succes wensen, Zet hem op meid. @hier gaat alles redelijk,ik heb nog geen uitslag,die zal waarschijnlijk vandaag bekend zijn,die arts is er pas laat weer.
@ wendy denk je dat jou kleine nog in stuit ligt? Ik kreeg de tip van iemand om 2x per dag op knieen en ellebogen te gaan zitten en dan een paar minuten een buik ademhaling te doen...dus buik goed groot te maken... Misschien helpt dit bij jou ook... Ben benieuwd morgen...
voor zover ik kan voelen nog steeds een stuitje... die oefening heb ik idd van de VK ook gehad.. met kwispelen en al er bij... en nog veel meer dingen, maar helaas ... nog geen effect.. maar toch bedankt! ligt die van jou nog goed? niet terug gedraaid hoop ik?
oh dat is zo vervelend he.. dat laaaaaange wachten op die dokters + uitslagen in het zh altijd.. hoop dat je snel de goede kant op gaat en je weer fitter gaat voelen.. en dat eht goed gaat met de kleine man natuurlijk!
ohhh dan zijn die spanningen wel te verklaren.. dat valt niet mee om dat allemaal in 1 periode te hebben.. maar dat maakt het er niet fijner op... succes met deze dubbele spannende periode~!
Morgen meiden Hier een goede nacht gehad gelukkig... Kwart over 11 op controlle bij de vk. Peertje nogmaals succes!!
Goedemorgen allemaal, Hier ook een goede nacht gehad. Op tijd erin met noscapect en paracetamol en ik kan zeggen dat er verbetering in zit. Vanmiddag voor het eerst terug naar het zh, mocht tot 36 wkn bij de vlos blijven en dan weer terug naar de gyn. Dat is dus nu. Ben benieuwd wat die nog te vertellen heeft. Verder wil ik natuurlijk Peertje heeeeel veel succes wensen vandaag, ik hoop dat het allemaal lekker voorspoedig verloopt. En dat er vandaag weer een lief klein baby meisje bij komt....
Peertje succes vandaag, ben benieuwd wanneer we nieuws krijgen! Mercedes vervelend dat wachten op de uitslag! Hoe voel jij je verder? Margootje dat is vervelend dat je van alles tegelijk hebt nu snap dat je daar niet op zit te wachten. Marleen veel succes in het zh! Gisteravond controle gehad bij de vk. Alles zag er goed uit, ijzer was eindelijk weer goed doen de ijzertabletten eindelijk hun werk. De kleine ligt netjes met het hoofdje naar beneden en iets in het bekken maar niet vast nog. Ze schat dat deze baby iets groter word dan Tygo dat dacht ik al dus dat zullen weer hechtingen worden dan. Over het bewegen van de kleine komt ook door de mindere ruimte maar wanneer ik het niet vertrouw moest ik gewoon bellen want moet het wel genoeg voelen. Nou ben weer gerustgesteld. Vandaag een beetje een brakke dag, ben moe en niet veel fut dus weinig doen denk ik.
Ja wij zijn er wel uit. Maar hoe staat het er bij jullie voor dan? Nog een paar 'opties' of nog helemaal niets????
Ik heb een naam die ik heel leuk vind, maar man zegt dat ie het niks vind....misschien moet ie er even aan wennen... Heb nu een proefdruk laten maken met die naam. hoop dat als hij het ziet toch overstag gaat....
Haai meiden, Nou, ik ga er maar even voor zitten en reageren op gisteren en eergisteren..... ik ga mn best doen... . xxx van mij