November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja dat is niet leuk idd! Kunnen ze dan ook niet een briefje ofzo ophangen of in de tas stoppen?
    Jaime zei dinsdag wel tegen mij ik wil ook op vrijdag naar school...Ja zegt ze want dan mag je speelgoed meenemen..haha:D

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Maar alle maria's zijn dan meisjes ;)

3. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ja met een BABY banner zelfs al!! Ik wil ook een baby banner :D:D

4. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Ooooh ja, oeps sorry :) het wordt natuurlijk een jochie....stom van mij....

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    mrsmiami... ja er zijn er genoeg rond die datum..!
    onze lijst staat op een site; zie mijn onderschrift (en die van sommige andere dames...)

kom je gezellig mee kletsen bij ons?
    stuur maar ff een pb met je gegevens als je er bij wil op de lijst.. dan zet ik je er straks ff bij.. ;)

groetjes!
    wij zijn weg!

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wat betreft huizen verkopen etc. Hier staat ie al vanaf voor de zomer te koop....het loopt niet zo vlotjes tegenwoordig dat zei de makelaar ook al. Mensen shoppen echt en vaak duurt het ca een jaar voordat het is verkocht. Wij hebben gelukkig niks anders gekocht..eerst maar afwachten.
    Dit is ons huis: Huis te koop: Griftstraat 64 3572 GX Utrecht [funda]

7. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Grappig dat is bij ons ook zo. En dat vergeet hij dan weer niet hoor!!! "Is het al vrijdag mama???"

8. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Haha nee dat onthouden ze dan wel!
    Ze zijn eigenlijk best slim...gewoon onthouden wat je leuk vindt...en de rest doe je net alsof je het niet meer weet...haha.
    Hier kwam mevrouw gister 3 keer dr bedje uit van zolder naar beneden. Michiel had een lieveheerstbeestjes lampje van philips voor haar gekocht. Die haalt ze zo van zo'n holder af en kan ze meenemen als het donker is en moet plassen....
    En maar zeggen toen ze beneden kwam...hij doet het goed hoor mijn lampje!:D

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    En wat een sukkel is die Yuri van Gelder heh...oh echt ik dacht domme domme actie!

11. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hier gaat het redelijk,ben nu aan het wachten op de verpleging om te douchen. Ik ben gisteren nog in een rolstoel naar de kleine geweest,mag gelukkig dag en nacht is wel fijn.
    Net ontbeten en nu even wachten.Dan kan ik daarna nog even naar hem toe voor de artsenronde begint om 11.30-13.30,want dan mag je niet op de afdeling zijn.

W.b.t. de namen, de volledige namen van onze zoon zijn Valentino (zijn roepnaam),Johannes (naar mijn vader), Maria (naar mijn schoonmoeder) en Helena (naar mijn moeder).

Hij word zodra hij thuis is ook gedoopt,beide oma's worden dan peettante,aangezien hij geen opa's heeft worden het beide oma's. Deze zijn ook dolblij dat ze dit mogen worden.

Zodra ik kan kom ik weer kijken,de kar staat er dus misschien mag ik me douchen.

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ sense Wat een leuk huis hebben jullie!!! en die tuin...!!!
    Vind het heerlijk om bij mensen binnen te kijken, vooral nu het al weer vroeg donker wordt...:)lekker gluren...

13. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @sens, leuk huis....
    je ziet alleen qua prijzen dat het per regio echt verschilt...
    voor jullie vraagprijs, hebben we hier een villa, haha...ik bedoel qua opp. en perceel....
    ons perceel is (wel in nieuwbouwwijk) rond de 200m2, en inhoud is iets van 250m3

**buddynieuws debby**

Owen is vannacht opgenomen op de couv. afdeling, dronk niet tot nauwelijks, spuugde veel en is misselijk, en heeft verhoging. de ka komt rond half 11 en dan hopen we meer te horen. Heb zelf vannacht een slaappil gehad, dat is gelukt voor 3 uurtjes

**einde buddynieuws**

14. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Voel je je goed? En zit ik net hiervoor heel verhaal over maria als 3e naam...
    Wat vervelend dat je van 11.30 uur tot 13.30 niet bij hem mag!

15. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ja die tuin is ieniemienie.. Maar echt een stadstuin. En in de zomer een zonnetje ondanks dat hij op het noorden ligt..

16. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ah nee wat vervelend ik hoop dat hij snel opknapt! 3 uur slapen is ook niet veel. STerkte debby!

Luukske ja prijzen zijn hier hoog...Maar zit bij het centrum heh...in de polder liggen de prijzen al wat lager...behalve in Breukelen...

17. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Sense, wat een heel gaaf huis.
    En mooie omgeving ook

18. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @sens, het soort huis wat jullie hebben vind je hier idd gewoon minder....ja, Maastricht en daar betaal je idd ook een dikke 4 ton...
    wij wonen zelf ongeveer op de middenstip van het oude Fortuna Sittard stadion, aan de overkant van de weg ligt een super groot natuur/wandel gebied, het centrum is op 10 min loopafstand, Duitsland op 5 min fiets afstand, en de autobaan A2 op 5 min rijafstand...ideaal dus....

maar toch willen we tzt iets meer richting 1 van de kerkdorpen hier in de buurt...maar dan moet de tijd gewoon anders zijn, en we moeten dan ook echt HET huis van onze dromen vinden...want willen nog 1 keer verhuizen, en dan is het goed!

19. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht

Ja maastricht is ook duur maar weer een stad heh.
    Sittard ken ik wel. Heerlen en Geleen ook. De tante van Michiel woont in Ransdaal dus daar komen we ook wel eens. Collega van mij woont in Ulestraten..
    SChoonmoeder woont in Neer bij Roermond in de buurt.
    Limburg is prachtig en wat je zegt je zit overal zo! Wij doen altijd shoppen in Belgie, maaseik bij de colruyt en GB.
    Ik vind dat ze in Limburg in de dorpen altijd relatief veel voorzieningen hebben ten opzichte van de dorpen hier in de randstad. En huizenprijzen in de dorpen zijn ook anders heh. Huis van mn schoonmoeder is mega groot met enorme lap grond er omheen...is evenveel in waarde als ons huis...

20. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg

Deel Deze Pagina