@ Luukse! Tis ook echt niet makkelijk. ik mis best mijn familie erg. nou heb ik hier hele lieve collega's enz. waar ik ook veel aan heb. Alleen tja mijn familie woont toch op 1,5 uur afstand met auto rijden. Straks met die kleine ga ik dat wel missen dat ik niet ff snel langs mn ouders of schoonouders kan.
Ja daar heb je gelijk in. In de randstad zitten veel meer universiteiten. Mijn man heeft meer projecten in de zorgsystemen. Die zitten veel in Amersfoort, Utrecht en Zwolle
Luukske, fijn dat je naar huis mocht. En goed dat ze het nu zo goed in de gaten houden. Succes weer vrijdag. Margootje, hopelijk duurt het voor jou niet lang meer, maar dat verwacht de gyn zo te lezen ook niet. Succes. Nony, wat super dat de kleine meid zich nog gedraaid heeft. Is toch een hele opluchting. Bij ons lag de kleine uk bij de 20 weken echo ook nog in stuit. Daarna draaide hij/zij bij elke controle, maar nu ligt beebje gelukkig mooi ingedaald met het hoofdje naar beneden. Peertje, vandaag is het jou dag. Heel veel succes al zul je dat nu niet meer lezen. Hier nog geen last van striae, maar ik durf dat pas hardop te zeggen na de bevalling, want het zou nog steeds kunnen komen natuurlijk. Ziekenhuistas moet ik ook nog klaarmaken. Ik heb wel langzaam al de dingen die er volgens de vk in moeten op de commode van de beeb verzameld. Wil dit op tijd klaar hebben zodat hubbie niet op het laatste moment nog moet stressen of hij alles mee heeft. Zo ga nu weer even een wasmachine laten draaien. Moet de lakentjes voor het bedje nog wassen en dan ben ik zo goed als klaar met de babywas.
@Fem. Hé buddy, jij hebt goed je best gedaan zeg....jeminee wat een lange lap tekst Ben inmiddels al wat verder met zoeken naar middeltjes die WEL mogen als je zo hoest en zwanger bent. Dat is dus Noscapect (kriebelhoest/droge hoest) of acetylcysteine bruis (vastzittende hoest door taai slijm ) Misschien heb je er wat aan. Ik denk nog steeds dat beweging de beste manier is om een bevalling in gang te zetten. Je hoort het zo vaak! Dus misschien volgende week maar eens een lange wandeling proberen te maken dan komt die 8 ponder er misschien wel uit
Ik wacht gewoon nog ff tot jij ook 37 weken bent en dan gaan we samen hardlopen rond een park ofzo (ghehehehe, yeah right en wij elkaar maar smsen ). Ik zal idd eens kijken naar de Noscanog-wattes, thanks voor je tip!!
Ow dan heb ik wel een tip. Heb sinds een paar weken longontsteking (gaat nu al gelukkig over) Moest ook Peneciline innemen, heel vies i.g.g. Maar nu hoest ik nog heel veel en heb van de dokter Broomhexine/hydrochloride gekregen. Dat is speciaal voor vastzittende hoest en slijm enz. Is zowat het enige middel wat een zwangere vrouw mag. Kan je overigens gewoon bij de Apotheek halen
dankje wel allemaal, Alleen door mijn kleine buik draag ik mijn kindje erg naar binnen en dat is wel heel pijnlijk
Ja dat zal best ja!! Er zit -ondanks de bescheiden buik- wel inmiddels een heel kind in... Heb je er erg veel last van?? Bedankt trouwens voor je tip!
@ Sensee; Nee joh, mn dochter was met 39+6 netjes 3220 gram!!! Lekker slank ding dus!!! Ja, ik moet idd ff langs van Assem (mss krijg ik nog korting, ken iemand die daar werkt, erg handig ). Ohh Jaime is echt een scheetje zeg!!!! En je hebt een prachtige buik joh! Mijn buik was bij Sharon ook veeeeeeeel kleiner trouwens... hahahaha, ik weet dus hoe het voelt @ Mrsmiami; Fijn dat het zo goed bevalt! En nog gefeliciteerd met je papieren bruiloft (das toch met een jaar???) Wat een prachtig bescheiden buikje heb je zeg!!! Bedankt voor je tip, denk dat ik vandaag wel ff naar de apotheek ga rijden, dit is echt niks zo... @ Pucky; Hopelijk krijg je verder geen striae hoor, suc6 met het klaarzetten van je zkh tas. @ Luukske; Ja het is ook erg druk, ik erger me er ook aan hoor.. maar waar ik woon is het zo lekker rustig, als ik op de fiets stap ben ik binnen 10 minuten in het bos, polder of wat dan ook, vlakbij de rivier, in theorie vlakbij het strand én de stad om de hoek, hmmmm, heerlijk hoor, snap best dat je omaatje moest wennen!!! @ werk; Manlief werkt in de game-industrie en ik werk in de technische detachering . @ hier; Babywas is gedaan moet alleen de lakentjes ff strijken (vind ik wel netjes staan ipv dat gekreukelde gedoe), moet nog een plank ophangen en schilderijtjes klaarmaken, voorwiel kinderwagen was lek dus die moeten we ff halen... hm, dat was het wel zo'n beetje, ohja, enveloppen en sjablonen in de kinderkamer nog, maar dat heb ik zo gedaan (denk ik, whahahahahaha).
Ja best wel, ze is volgens de VK ook nog een flinke baby en ze was met week 31 ook al ingedaald en ik kreeg toen ook al voorweeën. Vanavond moet ik weer naar de VK en dan gaan ze kijken of ik nog wel genoeg vruchtwater heb, omdat ik al 4 weken niks ben aangekomen maar juist een halve kilo ben afgevallen.
@mrsmiami, wat een bescheiden buikje!! snap het idd dat je 1,5 uur erg lang rijden vindt, en met een kleine helemaal....hier is de afstand 20-30 min naar mijn ma, en dat lijkt al ver.... ik ben de enige die hier van mijn fam. woont, de rest allemaal in Roermond. hubbie's familie woont allemaal in en rond Sittard, mijn schoonouders wonen op 5 min afstand, en das wel handig als er opvang nodig is voor Luka.... @pucky, lekker dat de babywas bijna helemaal weg is... @all, kreeg net een telefoontje van hubbie....hij zou deze week een voorstel moeten presenteren aan B&W, nu hebben ze dat gewoon uit het niks verschoven, en vonden ze 26 oktober wel een geschikte dag....hubbie wilde voor de zekerheid weten wanneer ik precies 37 weken ben, ivm inleiden, en dat is dus 26 oktober....dus nu gaat hij dus die presentatie afzeggen....en hij heeft ik weet niet hoe vaak al aangegeven dat hij dan wrs niet daar zal zijn....
Ok, ik ga ff douchen en boodschappen doen, niet teveel kletsen he want dat bijlezen is echt zwaar !! xxx van mij
@fem, onthou even tot welke pagina je bent gekomen, want het gaat idd erg snel, haha...je merkt echt dat de meiden hier steeds meer thuis zijn.....
@ Sensee; prachtig huisje hebben jullie! Helemaal mijn smaak! En ja, je hebt dan best wel gelijk wat die laarsjes betreft... Maar goed, denk niet dat ik vriendlief er blij mee maak.. Wat een mooie foto's trouwens. Oh en mijn zwangerschapsjurk wordt ook al te kort... @ Luukske; dat is ook een mooi huis zeg, wat jullie graag zouden willen hebben. Echt Limburgs! (Nou ja, ik woon in Friesland, dus zoveel verstand heb ik er niet van. Maar zo zie ik dat voor me..) @ Marleen; wow prachtig huis! @ Irene; Goh dat ze je de vorige keer zo lang door hebben laten lopen!! Niet normaal! Ik heb belinstructies gekregen voor als de weeën beginnen, of als de vliezen straks breken en zo.. @ Fem; het is je gelukt meid! Je hebt weer bijgelezen.. Haha, gelukkig hebben we verlof. Wat lief dat je vraagt over mijn nichtje. Op zich doet ze het heel prima. Het lijkt alsof omstanders het zieliger vinden dan zij zelf. Maar goed, de verveling zal voor haar zo ook wel beginnen. Haar beentjes worden om de 2 dagen verder gespreid. Over 10 dagen is het zelfs zover gespreid dat ze bijna gelijk liggen met het matras. En dan maar hopen dat het geholpen heeft. Het blijft afwachten... Oeh grote jongen in je buik! Hopelijk laat hij niet te lang op zich wachten! @ Debby; hopelijk gaat het snel beter met jullie jongetje! @ Mrsmiami; jeetje wat een bescheiden buikje! Heb je ook last van je ribben? Zo en nu niet zoveel kletsen hoor dames! Ik hou het niet bij zo.. Ben zoo benieuwd hoe het met Peertje is!!! Tot vanmiddag!
IRRITANT!!!!! Die wethouders en burgemeesters ook! Wat doet je man bij de gemeente trouwens? Ik werk ook bij de gemeente, beleidsadviseur. HEb alleen nog nooit wat hoeven presenteren in B&W...ook niet erg hoor..haha