Ja precies...denk je het is nu goed allemaal en dan krijgt het mannetje dit. Infuusje is ook zo zielig bij kleintjes. Lief oh spannend van Peertje!!! Meiden zal ik aan iemand ook ff mn mobielnr geven? Ik heb nog geen buddy. Dan hou ik jullie straks met de ks op de hoogte en kan ik uiteraard ook posten als iemand mij smst met nieuws.
Nou zeg wat vervelend... nou heel veel sterkte voor de kleine en jullie natuurlijk toegewenst Thanks weet nu wat een KS is
KS: Is idd KeizerSnede. Volgend kindje niet plat: Daarom zei ik er ook bij, dat mijn dochter wel al was ingedaald en daarom hoeft het bij een 2e of volgende niet. Als je dus niet eerder een kindje hebt gehad die ingedaald is geweest, moet het wel.(Dus als je kindje dmv een KS is geboren en niet was ingedaald, moet je wel plat). Maar sowieso zijn dit denk ik vragen die je aan je eigen gyn/VK moet navragen voor de zekerheid, want hierdoor ontstaat idd erg veel twijfel en onzekerheid. Debby: Och, meis!Heel veel sterkte en succes en ik hoop dat het Owen snel beter gaat en jullie lekker thuis van elkaar kunnen genieten.
Peertje: You go girl!Hopelijk zijn de weeen snel (zelf) op gang gekomen en hebben jullie snel jullie wondertje in armen Ja Miami, die heb ik wel: Therese Profiel - hyves.nl
Debby, hopelijk gaat het snel beter met Owen en kunnen jullie lekker naar huis. Ik zou er inderdaad ook voor kiezen om bij de kleine in het ziekenhuis te blijven. Sterkte ermee.
Ja, zo geschreven staat het er misschien verrot? Maar ik wil geen verwarring geven/veroorzaken, vandaar dat ik adviseer om het echt bij eigen gyn/vk na te vragen Hyvesvriendinnetje
Peertje, spannend hoor. Het is in ieder geval niet meer afgeblazen, dus vandaar hebben jullie je wondertje in de armen. Hopelijk verloopt alles voorspoedig. Lief09 we wachten vol spanning op verdere berichtjes. Bedankt voor het plaatsen.
Heeeee, elke keer als ik knipoog zelf intype met ; - ) krijg ik dat stomme blauwe ding! grrrr Lekker naar de kapper en veel plezier met je scheetkussentje ophalen
@ Debby: Sterkte. Zielig hoor, je kleintje zo aan het infuus te zien. @ Luukske: Whoohoo, er gebeurt eindelijk wat. Zet hem op meid!
@coco, bij peertje is er eindelijk schot in de zaak....haha... @lief, bedankt voor je update van Peertje! we horen het graag als je weer wat weet! @sens, lekker nog even naar de kapper! @mrsmiami, heb ook een hyves: Mirian Thissen-Tobben Profiel - hyves.nl
ik vind het ook wel erg sneu voor debby, ze heeft al niet zo'n makkelijke zwangerschap gehad en nu dit
Luukske dan staat jullie stacaravan in de buurt bij mij. Fem het was goed gelukt, duurde wel wat langer maar hij is weer mooi schoon. Jullie mannetje is zeker hollands welvaren dan, fijn dat je weet dat ze je niet overtijd laten lopen. Wat woog je dochtertje bij haar geboorte? Lees net dat ze een mooi gewicht had. Hier ook een zwaarder kindje waarschijnlijk dan dat Tygo was maar dat is gebaseerd op het voelen van de vk, de vorige keer had ze goed geschat. Sensee je hebt echt een mooi meisje zeg, en die uggs helemaal geweldig. Mooie buik heb je ja zit nog wel hoog. Mrsmiami wat heb jij een mooie bescheiden buikje zeg. Striae heb het van Tygo zijn zwangerschap al en nu nog niet veel bijgekomen maar bij Tygo kwam het ook aan het eind, volgens mij kan je smeren wat je wil maar wat Sensee zegt het ligt aan je huid, blijkbaar ben ik niet zo flexibel in mijn huid ach het is lelijk maar doe er niets aan helaas. Babywolkje fijn dat alles goed was met de controle. Ben benieuwd wanneer de kleine komt. Meeks miste ik hier al een tijdje. Hoop dat alles goed is gegaan. Gefeliciteerd met je dochtertjes!! Moontje heerlijk even bijgeslapen! Debby dikke knuffel voor jullie! Hoop dat het snel beter gaat met Owen! Zo ben de babywasjes aan het wassen, schattig weer zeg. Straks even boodschappen doen en dan eten bij mijn ouders. Eerst nog even lekker forummen.