November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Peertje van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tess!!
    Wel sneu van het sleutelbeentje.
    Geniet lekker van jullie dochter.

Marleen, wat spannend! Nog een paar daagjes en dan kan het babyknuffelen beginnen!

Wendy, leuk een buurjochie. Helemaal leuk dat er niet zoveel tijd tussen de beide kindjes gaat zitten.

Badkamer blinkt weer. Morgen verder met mijn poetswoede.:p

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hihi nou gaan ze jou in de gaten houden.
    Hier drie in de straat die zwanger zijn. De buuf van een huis verderop en ook die daarnaast. Buuf van huis verderop loopt al overtijd..wordt zaterdag ingeleid. Van die daarnaast weten we niks (ook niet de buuf die overtijd loopt) die is niet zo praterig...

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb van dat gipsverband gekocht bij een hobbywinkel, die in repen geknipt, nat gemaakt, op mijn buik gedaan en laten drogen, werkt echt heel goed....!

4. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh weet ik niet er kwam geen gebruiksaanwijzing bij..haha.
    Maar hij heet flip. En ze hebben er ook zo eentje bij koekeloere. Maar hij meurt echt onwijs...

5. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Ik word ingeleid omdat ons kindje onder curve zit (onder de onderste groeilijn) en dus erg klein is. Verder heb ik dus al 3 cm ontsluiting dus hij vond het tijd om beebje geboren te laten worden.

@Luukske: Nee, ik wist niet dat het beleid was om met 38 weken in te gaan leiden. Vorige week had ik een andere gyn en daar heb ik het nog aan gevraagd en die zei dat ze geen reden zag om het eerder te halen, maar mijn eigen gyn denkt daar dus anders over.

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hier is er aan het einde van de straat ook nog 1 zwanger maar die zit nu op de 25 wekn denk ik ongeveer..

lache joh.. onze poes is nogal moe geloof ik...
    die ging net op tafel liggen, met haar koppie rechtop.. dat koppie is nu zover naar beneden gezakt dat ze mt d'r neusje de tafel raakt.. hihihihi :)

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Kijk, beetje deze kleuren willen we (de letters reflecteren omdat ze zilver zijn);

Bekijk bijlage 101120

Ik heb ook donkerpaars in de kamer :)

8. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk

zo dan!!
    spannend zeg!
    NOu veel succes dan hé!

9. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk

heb je een linkje?
    want kan hem niet vinden op hyves!

10. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Avond , ik doe zo mijn best om bij te lezen maar jullie zijn niet te stoppen :D

Marleen ,hoe is het geweest met de navelstrengcontrole?
    (edit,wauw spannend maandag al ,geniet van de laatste daagjes)!

Sense ,hoe is het ondertussen met je dochtertje ,is ze helemaal opgeknapt en wanneer moet je terug op controle gaan voor haar?(edit al gelezen).En mooie foto’s !

Moedertje B en Ineke ,dat ruzie maken was hier ook eergisteren ,dit keer was hij zelf goed van de kaart in de zin van dat ik dat niet meer pik van hem dati k echt zei als je zo nog doet hoef je geeneens bij de bevalling te zijn!Hopelijk is het tij gekeerd en komen er ontspannendere tijden tegemoet eens de baby’s er zijn.

Mercedes ,die banner is idd.erg leuk ,*zwijmel*

Debby nog god ,hoop dat kleine Owen snel opknapt en jij ook natuurlijk want wat er tot nu toe allemaal is geweest bij jullie petje af!

Moedertje B.ons stulpje staat ook te koop en dit sinds half mei dus ik ken de stress ook wel ,ben zo blij als het verkoopcontract afloopt as.12/11!

Mrs.Nuke ,hoe was het op de controle bij de VK?

Ireneh ,maar goed dat je nachtrust ok was ,hoe was het op je controle?(edit gelezen joh meid ik zou ook chagerijnig worden als ik je kon helpen met iets om je beter te doen voelen…

Lot ,prima van de baby en van ijzer ben je dat al even aan’t innemen?

Nony ,naam en kaartje gekozen?
    Prachtige wieg nogmaals!

Fem ,ben je al wat opgeknapt ,lukt het zo met de man in huis?
    Ik doe rustig aan hoor ,heb rustig eten kunnen koken en samen met ventje wezen inkopen doen.

Mrs.Miami ,welkom en mooie buikfoto!

Pucky ,ook ik heb een kindje met ass.Pas ontdekt dus volop in de fase van het uitzoeken erin.

Meeks ,proficiat met je 2 meiden ,ben wel benieuwd naar de namen en je verhaal!!

Ineke ,buddy ,ik zie je morgen om 10 uur samen met de anderen ,o wat kijk ik er naaruit lekker ongestoord kletsen zonder de kindjes dit keer haha.

Babywolkje ,jij ook al zo’n mooi gewichtje van baby ,op naar de geboorte!

Nazli ,veel succes voor morgen en doe rustig aan hoor.

Luukske ,dat met de combinamen klinkt leuk ,je maakt me nieuwschierig lol.

Kitty ,geweldig zo naar de baby kijken ,heb jij enig idee op wie het lijkt als je zo op de echo keek?

Moontje ,zow heerlijk geslapen ,toch geen winterslaapje aan’t houden ,moet je dan ook niet vaak op om te gaan plassen??

Lief ,dank je voor de update van peertje ,hoe maak jij het nog??

Peertje GEFELICITEERD met jullie dochtertje TESS!!!
    Hopelijk heeft ze niet te erge zeer aan der sleutelbeentje!

Miza ,op naar die laatste werken ,jij zult ook blij zijn eens alles klaar is!

Groetjesx

11. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @ fem ook schattig met die vlindertjes....ik weet nog niet precies wat ik er mee wil...het vriendinnetje waar ik het mee vind het ook leuk om het voor mij te versieren, misschien doe ik dat wel als ik geen inspiratie kan vinden...

Kreeg net telefoontje van drukker, kan morgen alle losse onderdelen ophalen, kan ik het weekend beginnen met in elkaar zetten...
    Hij had ook nieuw proefdrukje van kaartje en uitnodiging baby borrel...

@ marleen, nou weet ik het weer...sorry dementie...:)
    wel heel spannend laatse weekend met dikke buik....

12. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Thanks :p Had ik effe nodig. Heb net super frusti 1,5 uur geslapen... Dat heeft me wel goed gedaan. Nu snel 5 pagina's bijlezen en dan hapje eten. Tot vanavond!

PS: ik heb (als rekenwondertje moet je wat als je thuis loopt) eens even uitgerekend HOEVEEL er hier geschreven wordt... Dat is nu al meer dan 180 berichten PER DAG!!! En voor een nauwkeurige meting ;) moeten we eigenlijk kijken hoeveel we er om 22.30 uur vanavond hebben... Het is echt niet raar of vreemd hoor dat meiden hier afhaken...het is echt niet bij te houden!!!!

13. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Nou.... weer een poosje bijlezen..

Marleen; super dat ze je maandag inleiden!!!!

14. Lilalien

Hier hielp vooral de sex dus lekker tussen de lakens duiken vanavond ipv.posts tellen :D;)

15. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    welke??? :d

16. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    LOL, dat was ook mijn reactie, ghehehehehe, lekker hoor ff slapen!!! Nog even en we mogen echt..... man wat kijk ik ernaar uit zeg......

Hier; ik ga eens een pan macaroni fabriceren, moet mezelf echt naar de keuken sleuren, blehhhhhhhh, zo geen zin.

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    joepieeeee
    ik ga nu naar de stad om gips te halen!! :):):)
    en ook gelijk mozaiek steentjes..
    sorry dames.. jullie hebben me aangstoken! :)

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ah shit!
    die gaan eten tussendoor.. wel koopavond maar zijn pas om 19.00 uur weer open.. :(

19. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hoi!
    OH WAT BAAL IK!

Eerst de kaartjes => ze zouden gisteren klaar zijn met de proefdruk, bel ik even, was hij het vergeten, nou mochten we vandaag gaan bel ik om de afspraak vast te zetten, maar konden pas om half 6 terwijl de meubels net dan zouden komen!

Dan de meubels => gingen met meer dan 4 weken vertraging vandaag rond de middag komen, belt de chauffeur om half 3 dat ze vaststaan op de autostrade door een brandend voertuig en ze tussen 5 en 6 zullen komen, krijg net telefoon, staan ze vast bij de voorlaatste levering (wij waren de laatste)... was in een stad met zo paaltjes die omhoog en omlaag gaan om de straat autovrij te houden... wel, paaltjes zijn geblokkeerd en ze kunnen er niet meer uit!!!

Morgen een nieuwe afspraak maken... moest eigenlijk lachen want het was zo'n lieve kerel aan de telefoon en hij zat er echt mee en zei nog zo 'en mijn kindje moet opgehaald aan de creche' ocharme, man doet ook maar zijn werk, maar ik laat me morgen echt niet afwimpelen door de winkel hoor!

Over het vele posten, tis maar een ideetje, maar waarom zouden we niet bijvoorbeeld elke avond op een bepaald uur de belangrijkste dingen van de dag kunnen samenvatten in 1 korte duidelijke post, vetgedrukt of zo dat ie goed opvalt voor de dames met weinig internettijd, die nog aan het werk zijn, ziekenhuis lopen,... ???
    Aangezien ik nog werk ist misschien moeilijk maar voelt iemand zich geroepen???

@ Lilalien, kijk er naar uit! JOEPIE!

20. Lilalien

#1340 Lilalien, 14 okt 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2010
    Wendy in een crea-mood :D

Hier een irritante man ,vraag je om de tafel te dekken 100000000000000 vragen van dit en dat jee wat gaat dat geven als ik in't zh lig ???:(;):x
    Zal het zelf maar even doen

EET SMAKELIJK IEDEREEN
    &
    Tot vanavond x

Deel Deze Pagina