Ik heb wel constant meegelezen! Ik heb het ook heel erg gemist toen ZP er gisteren de hele dag uitlag... Nu met die crash vond ik het wel een mooi moment om weer proberen mee te kletsen
A.S.S = autisme spectrum stoornis en idd.heb contact genomen de dame in kwestie was er niet maar geen nood ze zal me zsm contacteren!
Mooie avatar trouwens en idd.ik val af ipv.bij te komen ben weer -1 kg als ik zo doordoe zit ik tegen de beval terug op mijn startgewicht van voor de zwangerschap.
Volgens mij was dat strijken voor het ontsmetten ofzo. Ik moest ze zo heet mogelijk strijken, dan konden ze gebruikt worden als steriele katoenen doeken voor tijdens de bevalling? Vond het wel logisch klinken. Zijn er ook maar 6. De overige hydrofiel luiers (voor de baby ipv bevalling) heb ik gewoon opgevouwen
Hier ook zo eentje met nu 109,8 kg vanmiddag op de teller, ventje zei al je zult wel terug op je gewicht zitten van ervore eens de baby eruit is. En per ongeluk thuis bevallen of in de auto alles kan e ,we denken we wachten maar en wachten en eens zover
Hoi iedereen! Terug van weggeweest Echo was weer goed, kindje wordt nu op 2450gram en 45 cm geschat, zal dus toch nog meevallen waarschijnlijk Eindelijk siroopje voorgeschreven gekregen voor die vervelende hoest en magnesiumtabletjes voor de kuitkrampen. Gisteren erachter gekomen dat onze kat vlooien heeft.. AAARGHH!:x Ik dus naar de dierenspeciaalzaak, daar gevraagd wat ik best gebruik. Heb dat pipetje in haar vacht leeggeduwd maar nu begint ze daarnaan te likken is waarschijnlijk niet zo gezond. Ben dan beginnen poetsen omdat ik dat dus echt vies vind! (en tis zo'n groot huis, mijn kat loopt overal en 'k was net rond, moet ik helemaal herbeginnen) Eigenlijk moet ik mijn boekhouding doen want maandag wordt alles nagekeken en dit weekend zou ik liever met babydingen bezig zijn
De juf is een echte SCHAT ,ze heeft een zeer goede vriendin met een zoontje met ass en zwak begaafd ,ze heeft in haar klas al ieder jaar 1 of 2 kindjes met ass gehad en ik merk ook dat ze al tijdens ons gesprek met hulpmiddelen kwam en geruststelling dat onze zoon het goed doet ondanks de diagnose en ze willen dan eerst zien of de GON-begeleiding (2 jaar per kind met ass. per 6 jaar school)nu al moet of hij ze best later kan gebruiken. MAar de aanvraag moet wel zsm gebeuren mede de wachtlijst en we willen graag thuisbegeleiding kwa zelfredzaamheid ed ,alle tips zijn erg welkom...
Wow ,dat is als een eitje gelopen dan bij de dochter ,ben er erg versteld van hoe goed en snel die kleintjes herstellen van toch een niet alledaagse operatie!!! 3 weekjes zijn zo om
Haha, welke van de 3? Was even aan het prutsen met mijn avatar. Denk dat ik het zo hou, vind het toch wel gezellig als er een stukje van mijn hoofd op staat 8) Dat afvallen is niet goed hoor Daar gaan al je reserves! Die heb je zo nog hard nodig! Maar ja, wat doe je eraan Sterkte!
goh heb jullie weer gevonden. Had gisteravond al een nieuwe aangemaakt, vond het al zo vreemd dat er niemand reageerde..
De deze e met de handjes op de buik Van de stress is dat afvallen en veel doen ,moet het zelf klaren. Maar kom als ik woensdag hoor dat alles in orde is met de baby die lag 3 weken voor op schema kwa gewicht dan ben ik gerust. Ben ook zeer benieuwd of er beneden iets "veranderd" zou zijn...
lilalien: wat een zorgen weer, maak me best druk om je....doe je wel rustig aan meid! en probeer anders hulp te vragen....... sensee: goed te horen dat t met Jaime goed gaat! wanneer mag ze naar huis? ooo ben jaloers op je!!! wou dat mijn Gyn zo met me praatte..... nou lekker vooruitzicht hoor, over 3wk je beeb! en natuurlijk fijn dat alles goed gaat! wendy: maar waarom ga je dan alles schilderen wijffie....als je dr geen zin in hebt??? Nony; *tikt op vingers* jij gaat dat echt niet allemaal doen heh vandaag! doe ff rustig meid....straks krijg je weer weeën......!!!!!!!!!!! ik heb trouwens nog wel een extra witte luierdoekjes doos....kan m voor je opsturen??? als je wilt???? mrsNuke: wat belachelijk zeg................kan me voorstellen dat je boos bent!:x hier in de reiswieg een wiegmolton, dan een hoeslaken of een aankleedkussenhoes en dan een wieglakentje en wiegdekentje btje dubbelgevouwen! moontjee: wat goed dat t allemaal goed was!!!!! nou meid, scheelt toch weer een btje grietje: mooi gewicht toch!! o bah vlooien...heb je t wel in zn nek gedaan? daar kan ie toch niet bij??? althans die van mij niet! ik zie niet op tegen de bevalling....kan mij nu niet snel genoeg beginnen.....baal elke dag weer dat er niks is gebeurd
Hey, girls!! Kom ook weer even om het hoekje kijken. (Alleen even laatste pagina gelezen, hoor). Hoe gaat het met jullie? Buddy nony, alles goed? Sterkte voor de meiden die het nodig hebben *knuffel* Zo heb even een andere instelling, hoor.Dat gezeik elke keer van mij, als ik hier kom haha Weet dat het hier kan en dat jullie er daarvoor ook hier zijn, maar toch, wil de sfeer niet verzieken (Komt chaggie BabyWolkje weer) Er gebeurd hier nog steeds erg veel en nee, ik geef toe dat ik het echt zwaar vindt, maar het einde is in zicht wahoow Morgen alweer 38 weken...wat vliegt de tijd! Ik zie niet op tegen de bevalling, maar herken wel het gevoel van bij de eerste.Vooral het stukje van: Kan ik het wel aan en zal ik wel een goede mama zijn etc.Voor de bevallingen zelf ben ik nooit bang geweest.Blanco erin, want je weet niet wat het is en hoe JIJ het ervaart en hoe jouw bevalling gaat, dus je kan je wel druk maken, maar dan maak je het alleen maar moeilijker voor jezelf. Hoe ontspannender je de bevalling ingaat, hoe relaxter en soepeler het in de meeste gevallen gaat. Voor nu heb ik alleen het angstgevoel van: "Hoe ga ik dat doen straks met 3 kinderen!!" Fijn dat alles goed was grietje 77! Minder van de kat en de schoonmaak drang...Mag ik daar wat van overnemen (zonder pijn)
Oh nee! Dat kun je er niet bij gebruiken zo tegen het einde aan. Wel goed in combinatie met eventuele nesteldrang Als je poes alle vlooimiddel heeft opgelikt, is het verstandig om het nogmaals te doen. Ik leeg dat pipetje altijd op de huid in het midden van haar nek. Daar kunnen katten het er niet aflikken. Ik dacht trouwens altijd dat vlooimiddel ter preventie werkte. Moeten katten niet met speciale shampoo worden gewassen en geborsteld als ze eenmaal al vlooien hebben? Want hoe gaan die vlooien anders dood? En vallen die dan vanzelf van de vacht? Zeker ook door het hele huis...?!