uhhhhhhhhhhhhhhhhhh was dat vndaag??? h ahahaha sorry hoor! shiiiitttttt helemaal niet in de gaten gehad en heb er de HELE dag aan lopen denken... stom he??????
haha, ach ja wat vergeten dat kan hé zwangerschapsdementie?? Vind het gewoon al helemaal super dat je dit doet!
hikken...hoe vaak hebben onze ukjes de hik??? ik dacht het nooit gevoeld te hebben maar nu heb ik al een paar dagen dat ik 'savonds denk te voelen dat de kleine de hik heeft.. hoe voelt dat..? beweegt de hele baby dan met kleine schokjes? en is het vrij regelmatig maar niet continue regelmatig? zit er ongeveer 3 seconde tussen de hikjes in?
Een tijdje geleden hebben we het hier idd al eens over gehad. Ik gaf toen aan dat ik het bij Mathijn vaak had en nu nooit....maar dat is inmiddels wel veranderd. Het schijnt dat je die hik juist die laatste weken veel beter voelt, omdat de ruimte dan minder wordt. Ik heb het bijna dagelijks de laatste week. Tja, net als wanneer je zelf de hik hebt. Zo'n schokje om de zoveel seconden (heb nooit getimed). Kan ook lang doorgaan bij mij....
Hier een beeb die gemiddeld 4 a 5 keer per dag de hik heeft vk zei dat het een gulzige drinker is en dat is goed voor de borstvoeding voor straks ben benjeuwt... Vind het wel aktijd zielig merk ook wel dat hij soms gefrusteerd raakt dan gaat hij tekeer als een gek
hier ook minstens 1 keer per dag de hik, wat dan ook wel een tijdje doorgaat. Ik voel het dan meestal aan de zijkant van mijn navel ploppen (en je ziet het dan ook bewegen.
ok.. dan is het dus echt de hik die ik heb ontdekt.. hihihi wist het niet.. klopt irene, ik wist wel dat we het er over gehad hadden maar kon het me niet meer precies herinneren .... nu is het herkenbaar! ik was vroeger ook een gulzige drinker en ik hield niks binnen.. ze zijn er toen al meteen achter gekmen dat ik een trage schildklier had.....
Zal nu nog even feliciteren: Peertje: van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Tess (wat een mooie naam!!) Ik hoop dat alles goed gaat met jullie. Debby: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje Owen (ook al zo'n mooie naam ) Ik hoop dat het snel wat beter met hem mag gaan.
even snel een berichtje van mijn kant! HET ZIT EROP! ZE IS ER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! onze lieve kleine Tess! even snel bevallingsverhaal: om 8.00 in ZH, eerst aan CTG, om 8.30 vliezen gebroken...en toen was t 1.5 uur afwachten of de weeën op gang zouden komen...nou niet dus.... geen wee te bekennen.... dus om 10.15 aan infuus met weeënopwerkers... om 10.30 barste het los...een weeënstorm, waar geen pauze meer in zat.....dit duurde tot 12.45 toen mocht ik meepersen.....om 13.00 was er nood aan de man, ze zat klem met schoudertje, dus kwam ze niet verder...terwijl dr hartslag daalde...dus ze moest komen....verpleegkundige met volle gewicht op mn buik en de arts-assisttent trekken aan tess....dr navelstreng zat ook nog is heel strak om dr nek, want die was ook heel kort, bleek later..... dus om 13.02 is ze geboren.... sleutelbeentje is dus gebroken...maar dat heelt met een paar dagen weer....dr mouwtje zit nu vast aan dr shirtje...ze heeft er wel last van...dus pcm gebruiken..... verder was t met mij helemaal goed...heb nu alleen erg veel last van naweeën...omdat t zo snel is gegaan....pff das niet fijn...dus ga zo proberen te slapen met ibuprofen.... en weer lekker thuis...dat was mn wens! job is helemaal verliefd op zn zusje, zo schattig! en isa moet wel een btje wennen, maar wil alles voor dr doen, pakken en geven...als je dr maar niet teveel nadruk op legt kortom...we genieten! oja en ze lijkt enorm op job als baby!
Leuk je verhaal Peertje! Van harte gefeliciteerd met je dochter. Wanneer ga je een foto plaatsen? Doe lekker rustig aan! @ Marleen, tof man dat ze je gaan inleiden. spannend hoor. hou ons op de hoogte hé?
Peertje: goed om zo snel van je te horen! Van harte met jullie meisje! Fijn dat jullie genieten. Slaap lekker!