Nou meiden ik heb vannacht niet geslapen.. en moet zo naar het ziekenhuis voor controle.. nog uiterlijk 7 weken doorbijten..
Goedemorgen dames allemaal lekker geslapen? @ Moontje, Bedankt voor de link, heb hem toegevoegd heb je nog een beetje kunnen slapen door de pijntjes heen? @ Wendy, wat jammer van het niet gipsen, wanneer ga je dat nu doen? @ Nony, gefeliciteerd met je vriendin der kindje zeg! super gaaf! @ Sense, Hup inpakken die koffer/tas... Ben gisteren naar de VK geweest en mn vruchtwater is nog steeds te weinig. Dus moet nu goed onder controle gehouden worden. Ook was mn meisje al helemaal ingedaald. Ze weegt al 5,5 pond, wordt een flinkert dus! De VK zei ook tegen mij dat ik moet stoppen met werken omdat ik te veel weeën en harde buiken heb. Dus vandaag mijn laatste dagje werken (eerst zou volgende week vrijdag mn laatste dag zijn)
Ben ik weer! En dan nu reageren.. @ Wendy; leuk meid! Gipsen! En vandaag veel succes met de draaipoging!!! Ontspannen blijven he? Lukt jou wel! En yep, dat is waarschijnlijk je beebje met de hik geweest! @ Ineke; wat een toestand allemaal zeg! Heb je de kaartjes nu wel dan? Was ook wel een beetje zielig voor de bezorger idd.. Veel plezier met de BE-novembermama's! @ Zora; oh heerlijk naar de kapper geweest! Ik ben vorige week geweest. Ben ook helemaal klaar voor het kraambed! Haha @ Marleen; 2400 is een mooi gewicht meis! Ik heb nog altijd bewondering er voor dat jullie beebje zo gegroeid is en dat jij nog steeds niet bevallen bent.. @ Luukske; ik geloof niet ik dat spul ga testen.. Misschien een andere vrijwilliger? Oh lees je verhaal van vannacht. Jakkes niks aan. Gelukkig is het nu weer voorbij.. Veel succes met je ctg vandaag. @ Moontje; dikke knuffel meid! Ik hoop gewoon stiekem voor jou dat je bevalling netjes met 37 weken spontaan begint... Veel succes straks met de controle! @ Fem; oh ja, die vragen krijg ik ook al... En wat ik ook iritant vind is dat mensen steeds doorzeuren over het geslacht. Steeds raden en dan mij dom aankijken alsof het van mijn gezicht af te lezen is. Vind het nu gewoon echt iri worden!! Oh en maagzuur.. Hier ook verschrikkelijk. Heb al een strip rennies bij me op bed liggen. @ Mrsnuke; oh ja haha, dat is ook een opmerking die hier niet wordt geaccepteerd haha! @ Nony; oh wanneer ga je die pilletjes testen? Oeh wat spannend van je vriendin!! Weet je al meer?? Oh ja lees het al! Zware bevalling, maar ze heeft het gehad! Mooi zeg! @ Tjilpje; beetje vals spelen mag hoor! Ik heb mijn moeder aan het cake bakken. Daar doe ik dan slagroom en muisjes op voor de kraamvisite. En als ze vragen of ik die cake zelf heb gebakken; JA HOOR!! Ghehe @ Jootje; lekker hoor! Je huisje weer schoon! En extra boodschappen zijn hier ook gedaan. Vind ik wel een fijn gevoel. Mooi dat alles ook goed was bij de vk. @ Peertje; oh wat leuk! Een reactie van jou... Even lezen.. Zo een korte maar heftige bevalling! Maar mooi dat je wens is uitgekomen meid! En je bent er van af! Kon alleen de link niet openen? Geniet er van! @ Babyproject; uhm misschien idd eerst je ziekenhuiskoffertje maar eens klaarzetten meid.. Oh vandaag.. Ik ook! @ Miza; schop die vent van je uit bed joh! @ MoedertjeB; wat een leuk idee van je dochter! @ Sensee; vandaag dan ook maar je ziekenhuistas pakken?? Is ook een voornemen van mij! Maar dat was het gisteren en vorige week ook al... @ Lilalien; leuk dagje! Veel plezier met de BE-novembermama's! En vanavond veel plezier met je mannetje. Gisteravond wel spannend lees ik.. Lekker hoor, die voorweeën... @ Mrsmiami; veel succes vandaag met je laatste werkdag! @ Hier; weinig nieuws... Gisteravond moest mannetje weer overwerken. Dus nog steeds niet naar het gemeentehuis geweest voor de erkenning!!!!! Volgende week woensdag heeft hij vrij. Dus hopen dat de beeb niet eerder komt!
@Wendy: Heel veel succes vandaag met de draaipoging.Ik hoop dat het gaat lukken. @Miami: Lekker dat je vandaag voor t laatst werkt. @Simone: Balen dat je niet geslapen hebt vannacht. Ik kreeg net een SMS van mijn man dat ie ergens aan het werk is waar ie nauwelijks bereik heeft. Niet zo handig dus... Hij gaat nu elk kwartier zn voicemail afluisteren of ik niks ingesproken heb. Ook wel vervelend voor hem.
goedemorgen allemaal!! Hier goede nacht gehad en ik besef me ineens waarom ik de hele week een snothoofd heb, zwaar in mijn hoofd ben en zware ogen heb, lamlendig voel rillingen heb. Ineens valt het kwartje. Ik heb de hele week de hond van mijn ouders te logeren. (die zijn een weekje weg, doen ze nooit dus ach voor een weekje wilde ik wel op de hond passen). Maar nu ineens besef ik me.................DAT IK ALLERGISCH VOOR HONDEN BEN (dit is ook vastgesteld door allergietest. Heb maar een stuk of 12 allergieen). Nah ja morgen gaat hij weer weg. Hoezo zwanger
@Marleen. Dat is zeker niet fijn! Voor allebei niet.... Wel lief dat hij elk kwartier zijn voicemail gaat afluisteren!!
Goedemorgen allemaal. Wat kletsen jullie wat af zeg. Ik ben even een avondje werken en er zijn ruim 20 pagina´s bijgekletst. @ Kitty: Heeft jouw vriend de baby nog niet erkend? Kan dat niet op zaterdag ofzo, of op een doordeweekse avond? Hier is het gemeentehuis ook een of twee avonden per week open.
@ Tjilpje: Whahahah, sorry, het is sneu voor jou, maar moet er wel om lachen. Wat een domme actie zeg...
@ Tjilpje dat is wel vervelend zeg, nou ja nog 1 dag! anders moet je die hond ff laten zwemmen, daarna hebben mensen met een allergie er minder last van. Doe ik ook altijd met mijn hond als mn moeder op bezoek komt (die is ook allergisch) @ MArleen, hihi ik heb ook zo'n man die nu helemaal op zijn foon aan het focussen is
mogge dames... hoop vervelende nachten zie ik.. maar ook een fijne.. die van mij was ... vanaf 3 uur ieder uur gezien.. wel ondertussen kunnen genieten van de kleine die lekker bewoog. *iedereen bedankt voor de succeswensen* om 11.00 uur heb ik de afspraak bij gyn ... en wil vooraf nog even bloed gaan laten prikken vanwege mn schildklierwaardes vanmiddag krijg ik nog visite (als ik zin heb om dat door te laten gaan) en moeten we nog eea op papier zitten voor morgen (feestje dat wij organiseren) en ergens tussendoor hebben we ook nog wel een paar blokuren om dat buikgipsen uit te gaan voeren... heb daar heel veel zinin! ennog meer in het versieren eigenlijk vervelend marleen dat je man zo slecht bereikbaar is nu.. is idd voor jullie allebei niet fijn. voor de rest weet ik het even niet meer.... fijne dag allemaal....
Hi meiden, Kom me ff melden met BIB (Beeb In Buik), gisteren is mn pc gecrashed dus ff teveel om bij te lezen. Hopelijk heb ik niks spannends gemist???? Vandaag lekker een relax dagje... xxx van mij
tjonge wat schrijven jullie veel zeg, je kan merken dat de meesten nu thuis zijn. ik lees wel elke dag, maar het is zo veel om overal op te reageren. ik lees dat er meer dames zijn die net als ik slecht slapen snachts. vervelend is dat he, alles doet zeer als ik me wil omdraaien en te lang op een zij liggen doen mijn heupen weer pijn. maar goed nog maar een paar weekjes volhouden. @wendy succes met je draaipoging vandaag @ all tot hoelang moeten jullie max doorblijven lopen?? in het ziekenhuis waar ik ga bevallen is het nl verkort van 42 naar 41 weken, scheelt toch lekker een week.