@tjilp, lekker handig, op de hond passen en allergisch zijn, haha... @marleen, balen dat je man slecht bereik heeft... hier ook regelmatig controle van hubbie, haha.... @kitty, idd hebben ze niet ergens afwijkende openingstijden? @sens, idd je MOET vandaag je tasje klaar maken, haha.... @lila, nu al weeen is niet de bedoeling... @mrsmiami, lekker vandaag je laatste dag, en met minder vw is dat echt geen overbodige luxe.... @moontjee, succes vandaag.... @all, ben uit verveling een of ander hyves games aan het doen...Luka zit aandachtig Dora te kijken...
@iedereen met een kutnacht achter de rug : kut voor jullie dames probeer vandaag een beetje te rusten!! @filmpje: niet grappig? dacht vrolijk iedereen een beetje op zal jullie voortaan niet meer tegoed doen met mijn droge humor @tjipje: vervelend die allergieen ik weet er jammer genoeg alles van manlief heeft ook tig allergieen ( alle dieren behalve konijntjes, nootjes, huisstof kan niet tegen bepaalde lichaamsproducten) maar hij heeft nu wel hele goede medicijnen tegen die dierenallergie als hij 1 pilletje in neemt heeft hij nergens last van de hele avond.. succes ermee @hier: hier heerlijk geslapen vraag me af tot wanneer het goed gaat het gaat naar mijn weten al telang goed straks de konijnen weer even hun maandelijkse beauty moment geven. boodschappen doen, schoonmaken druk druk druk... dusssss niet teveel schrijven anders kan het niet meer bijhouden ga nu eerst even een lekker kopje thee voor mezelf zetten!!
Wauw! Dat is zeker snel gegaan, wat een heerlijk verhaal, ik zit helemaal weg te zwijmelen!!! Fijn dat jullie zo snel naar huis mochten, het grote genieten kan weer beginnen voor je! Hopelijk knappen jullie snel op hoor!!! *knuffel* en nogmaals gefeliciteerd!!!
@ Wendy veel succes vandaag bij Gyn. Had gisteren een MRSA onderzoek gehad lekker idioot was dat!! Maar goed tis voor het goede doel. wordt nu naar het lab op gestuurd om te checken of ik dat heb of niet. Oja ik vertelde de VK dat ik zulke zere ribben rechts had. Ze ging voelen enz. zijn de onderste gewoon gekneusd. Zo hard trapt mijn kleine. Mijn buik is aan die kant ook gewoon helemaal paars/blauw/geel..
zo bijgelezen maar nog te moe om te typen, Femman en ik zitten elkaar echt aan te kijken van; goh, wat zullen we eens gaan doen vandaag. Van ellende zit hij de Grazia te lezen whahahahahaha. Maar eens ff wat verzinnen, ik wil eigenlijk even helemaal niks! Maarja....
Nee het gemeentehuis is op zaterdags gesloten. Op donderdagavond geopend, maar het komt steeds net zo uit dat hij moet overwerken, of dat ik iets had... En ja.. we waren het eerst een beetje vergeten...
@ Wendy: Succes vandaag! @ Fem: Al besloten wat jullie gaan doen vandaag? @ MrsMiami: Gekneusde ribben? Auw. Sterk beebje heb je in je buik zeg.
@fem, even niksen is ook wel lekker.... @mrsmiami, dan heb je een behoorlijk stampertje!! @all, Luka zit hier al aan een stukje fruitkoek/taartje van de bakker....met slagroom, hij vond dat hij dat had verdiend omdat hij ziekjes is....
Ik zit hier te knikkebollen achter de laptop, wil eigenlijk ff plat, maar Mas is in slaap gevallen in de box (krijg je er van als je zo vroeg wakker bent) en als ik hem er nu uit haal en in zijn bed leg is het brullen. Wendy succes vandaag met de draaipogng.
Ik ga sowieso proberen om het virus van mn pc te verwijderen want ik wordt er gek van (steeds pop ups ), hoe manlief zich gaat vermaken........ eh........ dat is zijn probleem hahahahahaha
Hier steeds meer last van pijn in mijn bil, kan niet te lang aan eet tafel zitten, op de bank hou ik ook niet lang vol en en in bed krijg ik maag zuur...dusss moet maar blijven lopen....
@ Marleen; oh lekker is dat, dat je mannetje net in deze tijd zo moeilijk te bereiken is!! @ Tjilpje; haha, lekker slim hoor!! Op de één na laatste dag er achter komen dat je allergisch bent voor honden... tja zwangerschap he.. @ Wendy; jammer dat je zo slecht hebt geslapen. Ik hoop echt voor jou dat het draaien lukt vandaag!! @ Moontje; het kan snel gaan meid.. Ik hoop het gewoon heel erg voor jou.. En anders straks maar flink uithuilen bij de gyn! Misschien dat dat helpt.. @ Aapje; ik weet niet hoe lang ze mij door willen laten lopen. Hoop stiekem gewoon dat ik bij 37 weken al beval.. En wel lekker dat ze je sowieso niet langer dan 41 weken laten gaan! @ Luukske; hoe kan jij je nu vervelen?? Ik heb net een hele tijd zitten bijlezen. Toen heb ik wat opgeruimd.. En nu kan ik alweer bijlezen! @ Mrsnuke; och niemand heeft gereageerd op je filmpje haha! Ben vaak wel in voor een portie droge humor hoor! Maar heb je filmpje niet bekeken.. Moest zoveel bijlezen, dat ik dat even over heb geslagen. Maar zal hem zo even opzoeken hoor! Veel succes met je drukke dag vandaag! En alvast veel sterkte met het bijlezen vanavond haha! @ Fem; heerlijk verhaal van Peertje?? Ik vond het best wel heftig dat de beeb vast zat.. Wordt zelf soms wel een beetje bang van dat soort verhalen. Maar voor de rest is het wel lekker snel gegaan! En zo mooi dat ze de zelfde dag weer naar huis mocht! Ennuh, moet jij die vent van jou ook altijd bezig houden? Hier hetzelfde probleem. En als ik een rustig dagje wil, dan wordt ie soms chagrijnig dat hij niks te doen heeft haha, net kleine kinderen... @ Mrsmiami; MRSA?? Och en je ribben gekneusd?? Oeh klinkt niet lekker hoor! Hier ook veel last van mijn ribben, maar tis niet blauw of zo. Dus neem aan dat ze niet gekneusd zijn.
@ Fem, irritant is dat he die pop up's? @ coco, ja der pappie is ook een Bodybuilder van meer dan 120 kilo en voor mn zwngerschap was ik ook een bodybuildster, dus ze heeft het niet van een vreemde! Toen met de 20weken echo was ook wel leuk. De gyn zei als eerste "tjee wat een spieren heeft die baby zeg" echt heel grappig!
@kitty: ach ben het zo ondertussen wel gewend hoop tussendoor even te kunnen lezen en reageren heb echt helemaal geen zin om savond's 59000000 pagina's te lezen