November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    ja dat hadden we al vooraf besloten.. als het niet lukt wordt het een KS...

we gaan wel nog even de info lezen die we van de gyn hebben gehad maar denk niet dat we zullen veranderen van gedachte...

2. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)

kan ook een 'gewone' bevalling -> stuitbevalling doen....

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    joepieeee
    hubbie gaat NU mn buik gipsen!!!:)

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    wendy: Leuk leuk, buik gipsen. Laat je het resultaat wel even zien??
    jammer dat de draaipoging is mislukt.
    een vriendin van me heeft een stuitbevalling gedaan,maar dat kindje was heel klein en niet zwaar.
    Lijkt me niet fijn!

Moontje: fijn dat de ctg goed was, jammer dat ze alsnog niks voor je kunnen doen. Had het zo voor je gehoopt.

Kitty: heb toch nog een 3 kwartier kunnen slapen. Denise was vannacht nogal in de baan. Is van half 1 tot een uurtje of 3 wakker geweest. (wat ze echt nooooit heeft gehad voorheen)
    Denk dat ze naar heeft gedroomd, en was best overstuur. Ze wilde ook niet in haar eigen bedje liggen, brullen!!!
    dus dan maar bij papa en mama. Maar ja dan slaap je zelf ook niet!

5. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Luukske; haha, gekke Luka toch! Maar nu gaat ie in ieder geval de naam ook niet verklappen!

@ Nazli; je bent echt niks verplicht hoor! Als jij het niet aandurft om met die mensen te onderhandelen, dan kunnen ze het beter telefonisch afhandelen. Wij waren er idd nooit bij. Ik ging ook wel es bij de buurvrouw zitten en dan stiekem luisteren als ze in de tuin stonden haha! En als ze weg waren, dan ging ik weer naar huis. De laatste keer werd ik meteen na de tijd gebeld en wilden ze onderhandelen. We hadden idd een minimale prijs in gedachten en heb het toen in mijn eentje afgehandeld. Viel best mee, de makelaar hielp me heel goed.

@ Wendy; jammer dat de draaipoging mislukt is.. Beebje is dus helemaal ingedaald met het kontje. Dan nu maar een KS?
    Veel succes met het gipsen van je buik!!

Oh dat viel mee. Ik had gedacht dat ik wel weer even bezig zou zijn met bijlezen. Maar ja, de BE dames zijn er vandaag niet he? Hihi!

Zonet alles lekker gepoetst! Daarna dochterlief opgehaald van de peuter en nu zitten de eerste vieze kinderhandjes alweer op de tafel. Kan wel aan het poetsen blijven ;)..
    Heb trouwens nog niet mijn ziekenhuistas gepakt.. Ach dan maar weer uitstellen tot na het weekend.

6. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk

oja natuurlijk, lekker bijdehand van mij;)

7. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Och arme Denise! En arme jullie natuurlijk. Hopen dat het vannacht beter gaat! Ons dochtertje heeft ook eens een nare droom gehad of zo en wou toen een paar weken niet op eigen bedje slapen.. We hebben doorgezet hoor en nu is het weer goed, maar dat waren wel zware weken.. Hopen dat het met Denise beter gaat!

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wendy balen dat de draaipoging is mislukt, dus nu verdiepen in de info en een beslissing nemen.

9. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ik zou zeggen als ze een bod doen, doe dat maar via de makelaar. Ik ga nergens op in. Je betaalt die makelaar toch ook een bepaald percentage als je verkoopt, mag die er ook wat voor doen hoor. Zelf onderhandelen zou ik niet aan beginnen!

10. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Wel balen dat het niet is gelukt. Verstandige keuze dat je voor de KS gaat. Echt niet een stuitbevalling doen hoor!!

11. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    pff hebben jullie ook van die 'ik heb het helemaal gehad momenten'?
    Jaime doet net kattenbak grid in de brokjes bak van de poes. vervolgens pakt ze de kattenbrokjes en strooit die uit over heel de keuken...ze wil haar drinken pakken en die beker klettert op de grond....
    laat mij ff onder die steen kruipen nu...pfffff

12. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    'Sensee: haha herkenbaar!! die momenten heb ik best vaak ;)

13. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    De makelaar had een schatting van 120.000 euro gedaan, maar dan maken we heel erg verlies van 10.000 euro,, dus willen we het voor 125.000 euro verkopen. Dan maken we tenminste verlies van 5000 euro. De makelaar zal dan eerst komen, dus zal ik het hem voorleggen dat hij maar moet eindigen bij 125.000 euro..

We wonen in een appartement op de 3e verdieping, met 2 kindjes zal het moeilijk zijn en ik heb geen goede contact met de buren.. Het appartement heeft ook geen isolatie, dus heeft energieverlies..
    Ik wil graag naar een woning met een tuintje gaan..

Daarom wil ik dan ook 5000 verlies maken.. Anders maken we verlies via electriciteit en gas, we betalen elke jaar bijna 1000 euro extra..

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    ik wil wel onderhandelen, maar weet juist niet welke bedrag ik moet beginnen.. Ik zal dan aan de makelaar vragen of hij dan gaat onderhandelen en eindigt bij 125.000 euro..

15. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy ik ken wel iemand die een stuitbevalling heeft gedaan vorig jaar en haar is het hartstikke mee gevallen. Het wordt ook goed in de gaten gehouden hoor, mocht het niet lukken dan werd er meteen een ks gedaan.

Ik zit half half mee te lezen vandaag, probeer mezelf wakker te houden, maar dat werkt nou niet echt.

16. mrsmiami

mrsmiami Bekend lid

8 okt 2010
    512
    0
    0
    Verkoop
    Harderwijk
    @ Sense, ik herken me zelf daar ook sterk in.

17. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    hey meiden,
    @wendy, wat jammer dat het niet is gelukt:(
    oh nee.. ik weet de rest al niet meer...:):)
    Sorry!!!

18. MarjoM

MarjoM Actief lid

24 jun 2007
    402
    0
    16
    Blaricum
    Balen wendy dat de draaipoging niet gelukt is. Uit ervaring weet ik dat een ks ook mee kan vallen ook al zijn er veel negatieve aspecten aan.

Vandaar ook mijn overdracht naar gyneacoloog, weet even niet meer wie het vroeg :) Een eerdere keizersnede dus.

Alles was goed volgens VK. Ze heeft meteen afspraak gemaakt voor me bij de Gyn volgende week vrijdag.
    Zo typisch weer voor mij, vraagt ze of ik een voorkeur had voor gyneacoloog. Dus ik zo "och, tja welnee. Nou ja het liefste niet dr. X." Zij dus gaan opbellen... resultaat afspraak met dr. X Hihi, was niemand anders op korte termijn. Ik wist het al van te voren, is echt wat voor mij :D Ach ja, zolang ik een hoop vragen gewoon opschrijf dan zal ik misschien wel iets wijzer worden ;) Dat word mijn taak komende week, lastige vragen voor de gyneacoloog bedenken!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Namen: Ik zie dat de naam van onze zoon in 2008 (het jaar dat hij geboren is) 72 keer is gegeven. De naam van de aankomende baby is 548 keer gegeven. Ik ben zelf niet zo van de hele aparte namen. Ik hou van hollandse namen :D

20. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Wendy: Ik ben even alles snel aan het lezen en zie dat de draaipoging niet gelukt is. Jammer... Maar goed, je hebt het wel geprobeerd! Succes met gipsen!

@Nazli: Zelf onderhandelen zou ik inderdaad ook niet doen en het overlaten aan de makelaar. Balen dat jullie sowieso met verlies moeten verkopen.

Deel Deze Pagina