maar ik vindhet zo stom... :x:x:x er kwam ineens een drol uit mn achterste... kon m echt niet tegen houden
Ah joh, kan gebeuren hoor Wendy (zie het wel voor me en moet er stiekem wel een beetje om lachen ), maareh; wat denk jij dat er gaat gebeuren als je aan het bevallen bent terwijl er misschien wel 5 man om je heen staan???? Lekker belangrijk hoor!!! @ Lot; ik heb er eentje gekocht bij de Leenbakker, was iets van 40 euro ofzo....
Ach Wendy, het zou niet best zijn als dat ergens anders uit zou komen Peertje wat een schatje, goed geknutseld
@Wendy: Eigenlijk ben ik "blij" dat dat t was.. Ik kreeg al een visioen van een man die heel boos werd en door het lint ging... :s Je spieren werken daar onder niet helemaal meer zoals voorheen dus kan gebeuren.
nog ff over wat de gyn zei... als we kiezen voor een KS dan zal die gepland worden tussen de 39 en 40 weken... hij zei ook dat de kleine al ingedaald was een beetje met de bibs.. dan is dat toch raar??? lees overal dat ze een geplande KS dan vaker rond de 38 weken doen.. en hij zegt in de laatste week... ? daarbij heeft ie op de echo ook gekeken naar het kindje ... en buikje en hoofdje geeft dat apparaat allebei 37 weken aan! maar gyn zegt dat we daar niet te veel naar moeten kijken... zucht... ik wil weten hoe het zit... heb trouwns een tattoo op mn bikini lijn en hij verwacht en probeert die intakt te laten bij een KS...
@ Peertje! wat een lieverd zeg, ze is echt heel mooi. hoe gaat het met der sleutelbeentje? @ Dazli, en hoe ging het bezoek van de kopers in je huis? @ wendy, please vertel wat er gebeurde? we zijn nieuwsgierig. tjee jullie gaan echt snel zo weer 5 pagina's verder
ohzo.. nee hij zal me nooit slaan oid hoor.. tenzij dat nodig is om bij bewustzijn te houden.. dat 'boos' worden deed hij ook alleen om die reden hoor.. hij was niet echt boos ( wel geschrokken en bang zelfs ) dus daarom kwam hij op mij extra boos over... maar snap wel dat ie dat deed om me 'erbij' te houden...
Dames wat kletsen jullie veel zeg! Echt gezellig! Heb er alleen een dagtaak aan om bij te lezen hihi. Maar wel een leuke dag taak Reageer even op wat ik op de laatse 2(?) pagina's heb gelezen. @Peertje: Ohw wat een mooie meisje!!!!! Och zwijmel helemaal weg bij het zien van zulke mooie baby foto's. Hopelijk herstelt haar sleutelbeentje snel! @Wendy: Balen dat de draaipoging niet gelukt is meis Wel fijn dat de gyn toch wel zoiets had van dit gaat niet lukken dus we stoppen er mee. Wij krijgen hem volgende week en onze ligt met de billen al iets naar beneden dus ben heel benieuwd. Zit nog wel een verhaal achter maar dat vermeld ik zo wel even hihi. En wat vreemd dat ze je tot 39 a 40 weken laten lopen?? Hier is het idd ook met 38 of 39 weken ivm dat anders de kans groot is dat je alsnog zelf bevalt. En meis daar hoef je toch niet voor te schamen? Dat kan gebeuren vooral als je zo beroerd voelt. Maar snap wel dat je zoiets hebt van euh dat vertel ik niet Ben wel heel benieuwd naar je gipsen buik!! @Luukske: Fijn dat ze het wel in de gaten houden en dat je direct aan de bel moet trekken! ook wel doen he! Succes de laatste weekje(s) Euhm volgens mij ben ik de helft al weer vergeten, sorry sorry!!! @Hier: Vandaag naar de verloskundige geweest en had in een mailtje naar vriendinnen het 1 en ander verteld dus dat kopier ik even hier heen AAAAAARRRRRRRRRGGGGGG, zo dat is er even uit hihi. Kom net van de verloskundige en ze heeft even stiekem gekeken met de echo (normaal doen hun geen echo's maar zij heeft als verloskundige in het ziekenhuis gewerkt en weet dus hoe ze echo's moet maken) om te kijken of het idd klopt dat onze kleine nog steeds in een stuit ligt. En ja hoor madam ligt nog heerlijk in een stuit. En haar billen zijn al een stukje lager gaan liggen, gelukkig nog niet vast maar ze daalt wel. Dus zij de spoedlijn van de gyn bellen om te kijken of ik vandaag of maandag een draaipoging kon krijgen. Hebben ze hier een zondagdienst :S Maar hij zei al loop maar met haar mee naar de afspraken balie en leg het maar uit dan komt het goed. Ook omdat ik lichamelijk en door de toestand met mijn schoonvader er toch ook wel geestelijk flink door heen zit en er klaar mee ben. Opzicht was alles goed, hartje klopte luid en duidelijk, en was ook flink aan het bewegen Bloeddruk was ook netjes. Nou zij mee lopen naar de balie, zit er een volgens mij een stagiaire achter de balie, die hebben we eerder gehad en ze is zoooooo traag! Oke ik weet zelf als geen ander hoe het is om stage te lopen en dit vind ook totaal geen punt, heb ook weinig moeite met co assistente enzo maar als iets niet duidelijk is vraag dan en dat deed ze niet! Mijn verloskundige had heel duidelijk gezegd er moet een afspraak voor een draaipoging gemaakt worden zo snel mogelijk. Komt dat meisje met een datum aan, 2 november!!! Euhm nee dacht het niet! Ik loop dan tegen de 38 weken!!! Zegt ze ohw ja is toch wel wat laat idd.... Op een gegeven moment komt er een oudere dame die daar ook werkt, wil ze weer weg lopen vraagt dat meisje die ons helpt zou je me even willen helpen (terwijl die vrouw er al 10 minuten aanwezig was.....) Nou daar weer het hele verhaal aan uitgelegd, ze zegt dus het is zeker dat het in een stuit ligt en er hoeft alleen maar een afspraak voor een draaipoging gemaakt te worden, dus wij zo ja. Oh maar die afspraken maken wij niet, die maakt de planning. Echt mijn vriend stond op ontploffen zo'n beetje. Die oudere dame zei tegen het meisje dat ons hielp dan moet je naar planning lopen en vragen voor een afspraak en het liefst 1 voor vandaag of maandag! Dus dat meisje die ons hielp is naar de planning gelopen, komt ze terug vraagt ze, deze (zwangerschaps) kaart is van u he, ik zo euh ja, vraagt ze mogen wij die houden. Ik zo nou als je er een kopie van wil maken liever! Anders heb ik geen kaart :s Komt ze later weer terug en zegt u wordt gebeld over wanneer de afspraak voor een draaipoging staat. Ik zo maar hij wordt wel volgende week gedaan?? Zegt ze ja dat komt wel goed..... Echt ik heb nu echt zoiets van als dat maar goed gaat..... Ben er lichtelijk klaar mee, over de toestand met mijn schoonvader. We hebben afgelopen week te horen gekregen dat hij uitgezaaide prostaat kanker heeft. Dit is uitgezaaid naar 15 plekken op het bot, gelukkig zit het nog niet in de organen maar toch. De biopsie moet nu uitwijzen om wat voor een vorm van kanker het gaat, mild of misschien agressief. We hopen op mild maar we zijn er bang voor. Dus dat komt ook "even" op je bordje Ik weet dat ik nog even geduld moet hebben, maar het is zo moeilijk nu..... Dit was weer even mijn klaag zang... Ik ga echt proberen om het meer bij te houden zodat ik op iedereen kan reageren, vind ik toch wel leuk hihi. Liefs, Jeanette
@peertje: Wat een mooi meisje Fijn dat het goed met jullie gaat en dat ze niet zo'n last lijkt te hebben van haar sleutelbeentje. @Wendy: Jammer dat de draai poging is mislukt! En dat wat er gebeurde, zullen ze niet voor het eerst hebben gezien.Wat Fem ook zegt, wat tijdens de bevalling kan gebeuren.Gewoon schijt aan hebben (letterlijk en figuurlijk ). @Luukske: Sterkte, nog even volhouden he.En kleinzerig ben je niet dat hebben wij en zij allang door.Niet te trots doen en zijn, anders kom je jezelf tegen sooner or later. Voor de rest heb ik niet bijgelezen, meiden.Het spijt me. @Hier: Gisteren nog met mn grote snater tegen vriendlief, dat ik tijdens zwangerschappen nooit ziek ben, ben ik nu toch echt wel verkouden (aan het worden).Snotterig, mn keel doet pijn, hoofdpijn en zo is de rest van het gezin eigenlijk ook.Dochterlief doet het prima, die heeft niet zo'n last van haar neus enzo, die ging gewoon naar school, vriendlief wel snotterig en alles en zoontjelief vandaag aantal keren overgegeven, weinig gegeten en gedronken, koorts en toch wel wat hangerig.Het grootste deel watie vandaag wakker was, heeftie bij mij over mijn schouder/borst/buik gehangen saampjes kroelend op de bank. Met een pm naar bedje.Hopelijk istie morgen wat opgeknapt.
babywolkje... dat is gebeurd hier thuis bij het gipsen, was alleen mn hubbie bij hoor... ! gelukkig! hahahaha jeanette:.... nou daar wordt je ook niet vrolijk van zo'n stagaire.. snap dat ze het nog moeten leren idd maar op deze manier.... *zucht* .... en wat naar van je schoonvader joh.. zal vast geen makkelijke periode zijn zo alles bijelkaar... *sterkte* ____ gipsbuik ligt nog uit te harden maar zal zo ff foto maken... hoop alleen dat ie nog goed z'n best doet want ben bang dat het toch een beetje slap is/blijft zo... hubbie zei gelukkig al wel meteen dat we het dan nog eenkeer opnieuw proberen..
Ik ben vanavond weg maar wilde even tegen Peertje zeggen dat ze een geweldig mooi meisje hebben gekregen. Wat een snoepie!! Helemaal verliefd!!! Fijne avond allemaal!!
@Irene: bedankt, fijne avond @Fem: Thanks! Hoop idd niet dat ik snotverkouden moet bevallen, maar we zullen zien haha @Wendy: Ooooowwww, hahaha Gelukkig maar!
@Jeannette: Sjees, meid, dat is idd allemaal niet niks! Heel veel sterkte en ik hoop voor hem en jullie, dat het toch de milde vorm is en hij ervoor in behandeling kan. *digi knuff*
wendy: ach joh, er zijn ergere dingen...komt vast omdat je gewoon echt even niet lekker was en even de controle over je lichaam verloor. Idd schrik niet wat er tijdens bevallen kan gebeuren Jeannette: wat een nare situatie. Zwanger zijn is op zulke momenten wel zwaar. *knuff* babywolkje: hoop dat je snel van je verkoudheid af zult zijn meis!
@ Jeanette, wat vervelend zeg, het is altijd een nare situatie maar helemaal als je zwanger ben. nou heel veel sterkte met alles! @ Babywolkje, beterschap hoor meis
Over een half uurtje lekker The Voice kijken en dan mn bed in, ben helemaal geradbraakt zeg, blehhhhh