Gisteren had ik rugpijn, door het schoonmaken, ik ga niet meer zo druk doen.. Vanacht gedroomd dat ik 2 cm ontsluiting had.. Straks met Isa naar deWibra gaan,, voor de baby spullen die nu in de reclame staan.. Ik denk dat ik daar de peuterdekbed voor 6 euro ga kopen en dan nog heel veel spulletjes voor mijn meisje ..Nu Isa wakker maken en ontbijten..
@ kitty sorry heb helaas geen foto, krans ligt bij mijn moeder. Het is een krans van heel veel witte tule strikken en daarbij roze lint strikken.Heel simpel maar ik vind het helemaal leuk...
morgen lady's hier heeeeerlijk geslapen ben niet eens wakker geweest om te plassen moest nu wel rennen maargoed... straks maar even de boodschappen doen blegghh lekker druk in de stad pff helemaaaal geeeen zin.. vanavond een speelkleed ophalen deze : Fisher Price Rainforest Deluxe Muziek Speelkleed Gym Fisher Price Rainforest - Speelgoed Kado voor hem, haar en kinderen | Cadeau, Tip, Kado, Trendy cadeautips: design, exclusief, origineel! die wouden we nog zo graag hebben omdat we ook al de mobiel daar van hebben.. tis alleen zooooo duur maar nu niet elisa en mp gaan heeeel goed samen
goedemorgen dames, Zo wat hebben jullie gisteravond gekletst zeg! alweer heel veel pagina's verder. Hebben jullie nog de Voice gekeken? ik wel samen met manlief. Volgende week de battle, spannend hoor! Vannacht een gebroken nacht nacht gehad joh! word nu continu wakker echt heel vervelend. hmm kheb straks kopers voor m'n paard. Helaas!! hou jullie op de hoogte
Goedemorgennn hier een heerlijke nacht gehad voor de verandering zal zo even nog wat boodschapjes halen, tis eindelijk weer droog. Waait wel erg hard zeg!
Die met uitsparingen is waarschijnlijk de bunker, die past in de mc maar dan wel zonder verkleiner en voetenzak wat is ECHT wel warm genoeg zo! Als je die er niet in wilt gebruiken, en alleen de wrapper dan kan het ook zo: baby in verkleiner en in voetenzak en de wrapper er open over als dekentje maar dus niet ingewikkeld... ook warm hoor! Ik heb nu de wrapper en ga het zo doen, de bunker wordt nog nabesteld voor later in de wandelwagen Meiden heb geprobeerd bij te lezen, maar tis echt een ramp hoor, wat een geklets zeg Wendy, heb een op de website gezocht naar die 'belangrijke'-pagina maar kan hem niet vinden? Want ik meen te lezen dat er ERGENS een foto is van Tess, maar waar?
Mogguh, slechte nacht weer gehad. Ik ga van de week toch die fysio maar weer bellen hoor want dit schiet niet op zo. Geen babynieuws verder? Manlief gaat naar zn moeder vandaag. Er is vanavond een herdenkingsdienst in de kerk ivm overlijden van zn vader maart jl. Hij rijdt dan wel terug. Stel je voor dat er wel iets start. Over de mc hebben jullie niet zo'n ding dat vastzit aan de maxicosi of althans kun je vastmaken. Daar kan de baby toch in dan? Wel met een jasje of vestje. Die van ons ziet er warm uit hoor! En dan nog je loopt van zkh naar de auto en van auto naar de deur... Doeiii
wij hebben deze in onze maxicosi zitten lekker warm Maxi-Cosi Cabriofix - Maxi cosi cabrio fix footmuff black reflection
Nou meiden ik heb DE pilletjes besteld, hoop ze volgende week binnen te krijgen en dan begin ik als ik 37 weken ben...
Morgen , Ben 4 x opgemoeten maar wel tot 10 uur kunnen slapen ,tussendoor nog paar machines omgezet van was naar droger en toen ik opstond zitten plooien en andere dingen. Tess is echt een moppie!!!! Dat geklots kwam bij mij van men darmen ,is echt als de baby die als boksbal of tegen duwen gebruikt.Dan zit je ergens en dan ineens zo'n gek geluid It wasn't me We hebben gisteren een speelgoed gsmmetje gekocht in de cinèma voor de zoon ,hij heeft erg goede toetsen 15/15 39,5/40 ,37/40 ,10/10 enz... dus ik dacht ga hem plezier doen mede de dochter eentje had gekregen van princessen kunne ze samen telefoneren. Ik ga ffies stofzuigen en ons omkleden om dan zo de kindjes op te halen en dan de laatste party van dochter te doen bij de overgrootouders met taart voor iedereen. Fijne dag nog iedereen!!!x
Hey Lilalien, raar he die geluidjes Hier ook enkele keren opgestaan met harde buiken en krampjes, maar vanaf 3u00 toch goed geslapen! Lekker gegeten en filmpje gekeken? Ik ga nu stilaan aan DE koffertjes beginnen, of toch allesinds de 1ste dag koffer!
@Peertje; wat een mooi meisje is Tess!! @Marleen; alvast heel veel succes voor maandag! Spannend hoor! Sorry dat ik verder op niemand reageer, 60 pagina`s bijlezen is me even te veel! Hier gaat het niet lekker. Geestelijk en lichamelijk zit ik er doorheen, vind zwanger zijn niet leuk meer en kan ook niet meer genieten. Achteraf is gebleken dat ik een schimmelinfectie, blaasontsteking, nierbekkenontsteking en een niersteenaanval heb gehad. Lichamelijk ben ik nu helemaal op, ik ben ontzettend moe, slaap slecht en kan niets meer door de bekkeninstabiliteit. De zorg voor m`n dochtertje is ook te zwaar op het moment en dat vind ik heel erg. Ik kan haar niet de aandacht geven die ze verdient en de laatste tijd is ze juist heel erg lief. Ik ben nu elke dag in de middag en avond bij m`n ouders, zodat zij de zorg voor Isa kunnen overnemen. Mijn vriend is kok en werkt van 11.00 tot 22.30 uur, met avondeten is hij er vrijwel nooit. Ik heb s`avonds ontzettende huilbuien omdat ik het niet meer zie zitten. Ik ben mezelf helemaal kwijt en moet alles uit handen geven. En dat vind ik verschrikkelijk. 25 oktober moet ik weer naar de vk en ga ik dit alles aangeven. Ik hoop dat ze me eerder willen helpen want ik hou dit niet lang meer vol. Ik ben 35,5 week zwanger en weet dat als hij nu komt, hij in het ziekenhuis moet blijven. En dat vind ik eigenlijk niet eens erg, als ik maar niet meer zwanger ben. Het is toch niet goed als je zo denkt?? Nog even volhouden en hopen maar dat de vk mee wil werken. een vraagje; ik heb al sinds gistermiddag veel harde buiken. ze doen geen pijn maar zijn wel ongemakkelijk. Ik heb er zeker zo`n 8 per uur. Zijn dit ook al voorweeën of moeten ze dan pijn doen? Sorry voor m`n klaagzang...
@Lief: Wat rot dat je je zo voelt.. Wel fijn dat je ouders in kunnen springen. Het zijn de laatste zware loodjes voor je. Ik zou er alleen wel rekening mee houden dat ze niet gaan ingrijpen/op gaan wekken als je op controle moet. Het valt anders erg tegen als ze het niet willen doen. Hier erg bezig met de komende bevalling. Het blijft een gek idee om maandag naar het ziekenhuis te gaan. Alles staat inmiddels wel klaar geloof ik. Morgen echt de laatste dat met zn 3-en en daarna zijn we met zn 4-en. Ik was me net een beetje aan het inlezen over bevallingen die ingeleid worden. Ik merk dat ik dat beter niet kan doen, want ik word er een beetje onrustig van.
Oh Lief, je zit er helemaal doorheen he *knuffel* Wat jij allemaal in 1 zwangerschap hebt gehad, is ook niet normaal! Kan je vriend niet zorgen dat hij meer thuis is? Calamiteitenverlof o.i.d.? Wel heel fijn dat je bij je ouders terecht kunt. Probeer je daar niet druk om te maken, maar wees er blij mee. Je ouders houden van jou en Isa en doen dit graag voor je! Isa vindt het vast ook heel leuk bij opa en oma. Je harde buiken hoeven volgens mij nog niet geen pijn te doen, maar 8 per uur is echt teveel! Probeer je er echt overheen te zetten dat je het alleen niet redt, dat zou niemand kunnen in jouw situatie! Op de 25e ben je rond de 37 weken toch? Nog even volhouden, meisje.
Marleen: nee, ik heb ook gehoord dat je dat beter niet kunt doen. Maar zoals je weet: elke bevalling is anders! Of ze nu ingeleid worden of niet! Het komt goed! Je kunt het.
@Marleen; ik hou er ook heel veel rekening mee dat ze niets doen en zo wel dat het pas vanaf 38 weken is. Maar ik kan het altijd proberen toch? @babyproject; m`n moeder vindt het juist fijn dat we nu zoveel bij hun zijn, dan kan ze me in de gaten houden.. mama`s hé Hahahaha.. Ik weet ook dat ik me erover heen moet zetten, maar das heel moeilijk. Calamiteiten- of zorgverlof voor m`n vriend zit er niet echt in, maar aankomende week is hij 3 dagen vrij, daar kijk ik nu al naar uit. En de 25e ben ik inderdaad bijna 37 weken, 36.6.
hey meiden, hier vanochtend al lekker opgeruimd, althans hubbie heeft opgeruimd. we zijn naar de kringloop geweest, de auto helemaal vol....heerlijk al die zooi weg. daarna naar de winkel geweest, ruim alles ingeslagen, zodat hubbie niet extra naar de winkel hoeft als de kleine er is...ja naar de bakker... hebben ook beschuiten, muisjes, koffie etc allemaal royaal ingeslagen... gisteravond kon ik mijn draai niet echt vinden, lag er pas laat in, heb TV gekeken. vanaaf uit eten met hubbie, Luka en mijn schoonouders.... we hadden hun eigenlijk een dagje Efteling beloofd, maar steeds kwam er iets tussen, en om het nou uit te stellen tot volgend jaar is ook weer zoiets.... dus we gaan naar de Portugees.... mijn schoonmoeder wilde eerst pas gaan als de kleine er is, maarja dan wordt het ook 2011, want ik wil BV geven, en ja zo'n kleintje ga je niet meteen de 1e maand naar de oppas doen( ook al is dit mijn ma). ik heb het idee dat we nu alles in huis hebben, moet alleen nog de ballonnen halen, maar hier zijn een aantal dagen Oktoberfeesten, en dus morgen ook koopzondag, dus kijken dat ik ze morgen even uithaal bij de V&D of Hema....