November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Zo net even een paar boodschapjes in het dorp gedaan (lopend) merk dat ik dat niet meer ff doe...:)vind ik stom van mezelf....
    Doe het wel elke dag, want het schijnt goed te zijn voor het indalen..;)

@irene ik denk dat ik misschien begin als ik ze binnen krijg...:Dmaar niet verder vertellen hoor...

Nu lekker openhaardje aan en appeltaartje bakken, krijgen vanavond onze buurmannen te eten...

Kom later nog even lezen...

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik weet niet wat ik ineens heb maar een vlaag van vermoeidheid is toegeslagen, ben zoooooooo moe, kan de hele dag wel slapen....... heb net 2 uur gelegen en ben NOG moe... krijg ook niks uit mn handen.......??????

3. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhh, hoe is het nu met je....?????? Ben je stiekem al aan het bevallen??????? :D

M.b.t. pillen; Besloten dat ik ze niet ga bestellen aangezien ik toch niet overtijd ga lopen (ivm gewicht kleine wordt ik ingeleid met 39+5 of 39+6 of 40) dus ik ga hem maar weer proberen eruit te denken ofzo.... (en ik lust geen tonic :()

4. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik ben ook zo moe!
    Heb ook nog eens prima geslapen vannacht dus daar kan het niet aan liggen...
    naja vanavond maar lekker weer bankhangen

5. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Was je gisteren niet ook heel erg moe...??? Doe je wel een beetje rustig aan, of ben je te druk met van alles????

6. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier weer leven, het is nog niet heel erg gezakt, maar heb wel ff lekker geslapen.
    We gaan vanavond ook gewoon op verjaardag, ga straks na het eten ff douchen enzo en dan komt het vast wel goed :)

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Lief van je :), ik probeer eigenlijk niet teveel te doen... vandaag eigenlijk alleen boodschappen gedaan en boven op een slakketempo opgeruimd, that's it...... herken het ook wel een beetje van mijn zw. schap van Sharon toen was ik op het laatst ook dood- & doodmoe... Ik ben nu hard op zoek naar mn energie ;)

MoedertjeB; doe jij ook rustig aan> Ben benieuwd of het gaat doorzetten!!! Veel plezier vanavond!

8. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou laat dr nog maar ff zitten hoor, ik heb echt geen zin om voor die laatste dagen nog naar het ziekenhuis te moeten :p

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Stop erin!!!! Benen bij elkaar jij ;)!!!!

10. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Kitty, Ik moet hem niet elke dag om 9 uur wakker maken hoor.. Normaal wordt hij zelf om half 8 wakker en maakt hij mij wakker. Maar vandaag was het andersom..

11. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik durf nu ook nog geen laarzen te kopen, na de bevalling zeker wel..

12. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    @harde buiken, tot nu toe geen harde buiken gekregen.. Wel doet het pijn als de kleine mijn ribben kapot schopt..

13. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah ja precies, vanaf dinsdag mag ze komen :) Dus blijf dan nog maar even zitten hoor.
    En ik ga woensdag nog naar de voetreflexterapeute dussss misschien kan zij nog wat voor me betekenen.

Ik zit ook in dubio of ik die pilletjes ga bestellen, want mijn ontsluiting is best beroerd gegaan bij zowel Lise als Mas, beide keren infuus aan te pas gekomen. Ik zal maandag eens in overleg met de verloskundige.

14. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vriend zegt net tegen me, aankomende week ga jij bevallen.... Want je krijgt weer vlekken in je gezicht en dat had je met Mas ook de laatste week. We zullen zien!

15. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Pucky, slijmprop zou al heel goed kunnen he! Dan moet je wel goed opletten dat je geen vruchtwater verlies...

NIEMAND een ideetje om zonder huisarts van uitwendige jeuk aan vagina verlost te geraken? Heb gewoon geen zin om daar met m'n benen open te gaan liggen... voelt zo raar, tis tenslotte geen gyn he!

Mijn vluchttas is klaar, nu morgen of maandag enkel nog de koffer voor de volgende dagen in het ziekenhuis...

Laarzen, waarom krijgen jullie je laarzen niet meer dicht? Door vocht of zo?
    Ben blij dat ik dat probleem niet heb, want lijkt me inderdaad erg vervelend, en zeker als je nog schoenen moet hebben voor enkele weken!

16. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Ineke, als het echt je schaamlippen zijn zou je het kunnen insmeren met yoghurt, maaaar dan niet van binnen smeren.

17. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    Mrsnuke; weet niet, zo druk maak ik me eigenlijk niet... Als ik iets doe, dan gaat dat in een slakkentempo.. En ja, de beeb mag van mij ook wel in week 37/38 komen hoor.

Ineke; ik weet echt niet hoe je er van af moet komen, lijkt me best vervelend!

Irene; jij ook die pilletjes besteld? Spannend hoor! Ben echt benieuwd of het werkt!

Zo en nu ga ik even languit op de bank. Ben kapot en voel me beroerd... Vriendlief komt over een uurtje thuis. Dan mag hij nog wel even eten klaar maken.

18. babyproject

babyproject Niet meer actief

Met jeuk denk ik toch al gauw aan een schimmelinfectie... Maar het lijkt me verstandig om toch even langs de HA te gaan. Probeer je er overheen te zetten! Ik moest laatst ook met de benen wijd voor de HA :). Ben best een preutse doos, maar het valt allemaal reuze mee en het zo gepiept! Het aan- en uitkleden duurt nog het langst. En dan weet je wel meteen wat het is. Je kunt het ook nog even aankijken als het alleen aan de buitenkant is. Misschien gewoon een geïrriteerde huid?

Laarzen: ik heb normaal altijd vrij dunne onderbenen en laarzen zijn bijna altijd te wijd aan de bovenkant. Ik heb in de loop van de zwangerschap gemerkt dat mijn huidige laarzen steeds strakker beginnen te zitten. Ze passen nog wel, maar nu nieuwe laarzen kopen lijkt me niet handig :p Ik weet niet of het vocht is, heb niet echt het gevoel dat ik vocht vast hou, maar then again: draag ook al een tijdje mijn trouw- en verlovingsring niet meer, dus vocht klinkt wel heel waarschijnlijk.

19. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hihih moest wel een beetje lachen om het feit dat mensen zich schamen als ze bij de dokter voor een intiem onderzoek moeten die mensen zien wel ergere dingen hoor :p...
    straks lig je ook als kijkdoos als je moet bevallen :D:D

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@laarzen: ik heb echt zulke mooie laarzen gezien ik heb ze vorige week gepast maar kreeg ze niet dicht terwijl normaal ze altijd veel tewijd zitten.. dus ik wacht wel even tot na de bevalling hopen datze er dan nog zijn andersd ga ik huilen:x

hier een jas gescoort voor manlief het is toch degene geworden die hij graag wou hebben.. dus ben weer een paar stuivers armer;) maargoed hij doet er ook wel 2 jaar mee..
    ga zo even het speelkleed ophalen..

@kitty: het zal er ook wel bij horen hoor... vind het spannend worden... mannetje kwam net ook in ene uit het niets met ik ben toch nu wel een beetje zenuwachtig aan het worden hoor :)

Deel Deze Pagina