Grappig....ik geloof altijd wel in dat soort dingen. De mijne wist zeker dat ik zwanger was en hij wist zeker dat het een meisje zou worden. En hij had gelijk....dussss...... Succes volgende week
Tis niet zozeer dat ik me schaam voor mijn ha, maar het is eigenlijk een kennis van me... een vrouw... en het voelt een beetje raar weet je, een gyn of andere ha (mijn vorige bijvoorbeeld) was toch afstandelijker! Nu is het zo van 'hey hoe gaat het en met de hondjes en kindjes oh ja kom laat me je doos even zien' Maar jullie hebben vast gelijk, ze ziet wel ergere dingen he!
moest even lachen om je uitspraak... snap het wel, als het een bekende is, heb je toch wat meer schroom.. maar ze heeft idd vast erger gezien, en voor haar is het natuurlijk gewoon haar werk.
Goedenavond , Luukske ,fijn dat alles opgeruimd is en je de beschuit,muisjes enz in hebt geslagen voor je kraambezoek ,nu maar aftellen!! Ineke ,wij hebben geen bedprestaties meer verricht gisteren of vandaag wij waren eerlijk gezegd alle 2 doodmoe na het etentje en cinèma.We zijn dan nog even online geweest om mails te chekken en erna naar bed gegaan. Maar etentje was zeer lekker ,heb geen last gehad van mijn darmen wat al zeer uitzonderlijk is met uit eten gaan.En de 3D was geweldig om eens meegemaakt te hebben! Ik zou gynodaktarin aan de buitenkant smeren en lichtjes vanbinnen (niet opsteken met die hulsen)zo tot je naar de gynecoloog gaat,betert het niet na 3 dagen zou ik toch naar de HA gaan om hulp. Lief ,*een welgemeende dikke knuffel!* ivm.laarzen ik koop er nu zeker geen nieuwe als ik dat zou doen moet ik ze erna wegsmijten of doorverkopen ,ik heb gewoon nog oudere laarzen aan die ik groter kon maken vanachter aan de nestels.Ze zitten wel niet meer makkelijk mja ik heb al maat 41 gewoon nu dus zowieso maat 42 dat vindt je hier in Be al niet zo makkelijk. Ik ga mezelf wel verwennen tijdens de solden met wat nieuws op kledijvlak Ons meisje is alweer snipverkouden ,uit logeren gaan was niet meegevallen mede sch.br.er nu ook is (wist ik niet)en ik voel dat mijn sch.moeder sneller geirriteerd is tov.vroeger waardoor ons meisje de hele tijd weer in de broek ging plassen.Ze huilde ook toen ik binnenkwam (was het spuugzat daar dus). Voor de rest niets speciaals ,morgen een dagje thuis want mijn man is werken. Liefs!
Ohja, mbt laarzen; ik draag eigenlijk alleen nog maar Uggs... dat zijn de enigen die ik nog een beetje aankrijg en lekker zitten. Binnen draag ik sinds vandaag weer sloffen want ik vind het toch koud zeg.. brrrrrr........ heb het nog erg lang vol kunnen houden op mn birckenstocks, maar nu heb ik toch echt mn slofjes uit het stof getrokken!
Tis idd een stuk frisser ineens. Liep altijd nog op blote voetjes in huis, omdat ik bij te warme voeten onrust in de voeten krijg. Heb nu maar weer sokken aan gedaan. Lilalien: Fijn dat het uit eten zo geslaagd was! even lekker er tussen uit. Jammer dat het uit logeren gaan wat minder goed verliep..
Lilalien, fijn dat het leuk was gisterenavond Hier weeral een nieuwe buikfoto op 34 weken, bijna 35 eigenlijk he!
Ja ik moest daar ook aan denken! Wat moet dat moet heh. Ik heb toen met Jaime een keer zo'n buikpijn gehad verging van de pijn. Vk gebeld en toen kwam ze langs en ging ze ook inwendig voelen of ik al ontsluiting had (was ze bang voor) . Maar ja je weet daarna wel waar je aan toe bent heh.
Ineke mooie buik zeg! Laarzen...Ik heb van mijzelf al stevige kuiten. Heb een paar zwangerschapslaarzen gekocht bij de bristol om mij toch nog enigszins ok te voelen. Liep nl al flinke tijd alleen maar op birkenstocks...ook op mn werk . Ik ben heel de dag binnen gebleven. Maar oh wat wordt die meid dan druk heh. .. pff. Ze mag zelf ook nog niet springen en rennen en dat al bijna twee weken, baalt ze natuurlijk ook van. Nou ja dinsdag naar haar controle. Ik hoop dat hij zegt dat ze weer alles mag doen kan ze straks iig gymen op school! Fijne avond!
Sensee; ik hoop met je mee hoor!!! Hier niks te melden eigenlijk, merk aan mezelf dat ik steeds meer 'aan het wachten' sla, de meeste klusjes (op kleine dingetjes na) zijn wel gedaan, ben benieuwd hoe ik mezelf de komende tijd ga vermaken....... (tips zijn welkom )
Ineke: mooi buikie hoor!! je draagt het mooi voor je. Sensee: valt voor Jaime vast niet mee, dat ze haar niet kan uitleven.Hoop dat ze snel weer lekker kan spelen!
@Lief.... Ik loop al de hele dag te denken over wat je schreef. Ten eerste is het GEEN klaagzang. Het is super vervelend dat je er zo doorheen zit. Je hebt genoeg voor je kiezen gehad deze zwangerschap hè! Zonder dat ik jouw verhaal op mezelf wil betrekken herken ik wel veel van je verhaal...en ik denk meerdere onder ons. Het is namelijk soms ook enorm zwaar, en zo tegen het eind helemaal. Ik heb, vergeleken met jou, eigenlijk weinig lichamelijke klachten maar een hele dag alleen met Mathijn kan ik nu als enorme opgaaf zien. Voel me dan ook een waardeloze mama En dan al die emoties.... Ik weet niet waar ik al die tranen vandaan haal hoor. Zat vanochtend al te huilen en vanavond weer. En zo'n dag is echt geen uitzondering Nogmaals het gaat niet om mij, ik wil hiermee alleen maar aangeven dat het niet vreemd is dat je er doorheen zit. Je hebt reden genoeg, je hebt veel medische problemen gehad en je loopt nu op je eind. Wees blij met je paps en mams en de rest komt ook weer goed. Hele dikke knuffel voor jou!!
Ohjaaaaaaaaaaaaaaa, pokeren das wel een goeie Maar niet voor geld want dat gaat fout (alhoewel, dat kan twee kanten op he )
Irene vervelend dat je je ook niet top voelt. De laatste loodjes zijn ook niet makkelijk. Dikke knuffel. Fem kreeg geloof ik van jouw de tip van de witte kroonluchter, nou hij hangt hoor erg mooi met kapjes eromheen.