November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    :( kan niet slapen....lig maar te draaien en heb heel erg last van maagzuur...:(

2. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    daar ben ik alweer...zoooo slecht geslapen...voel me @#$%^
    hoop vanmiddag nog even te kunnen liggen...

3. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    hey meiden,

heb net alles teruggelezen....

gisteravond dus gaan eten bij de Portugees, was erg lekker, maar met mijn huidige porties was een kindermenu meer dan genoeg, haha....heb het gewoon met Luka gedeeld!

heb trouwens nog een update van Debby:

klein Owen moet voorlopig nog even in het ZH blijven, heeft infuusje en sonde, bloed is getest....dus even afwachten hoe en wat!
    Debby heeft het er moeilijk mee, maar kan goed haar ei kwijt bij haar hubbie!!

de update wordt door haar hubbie bijgehouden op de site van Ryan!

Ryan Röge

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hoi meiden,

@ Debby;
    Ach gossie toch :(, natuurlijk heb je het er moeilijk mee, is je ventje er en dan dit... pfffff, lijkt me heel zwaar, heel veel sterkte in deze zware tijd *knuffel voor jou*

@ Luukske;
    Bedankt voor het updaten, lief van je

@ Nony;
    Hier ook een slechte nacht achter de rug :(, echt vreselijk :(

@ Marleen;
    Geniet extra van deze bijzondere dag he... gaan jullie nog wat speciaals doen, ben je er helemaal klaar voor??

@ Wendy;
    M.b.t. de Uggs; die zitten zoooo lekker en zijn juist heel stevig (de echte dan he ;)), heb ze nu 3 jaar en de zool is echt absoluut niet versleten, integendeel!!!

@ Hier;
    Voel me echt beroerd, heb het idee alsof ik de hele nacht niet geslapen heb, zo'n pijn in mn rug en als ik me omdraai doet het zo'n pijn overal, kan wel janken, bah zeg... baal ervan dat ik niet echt kan uitrusten zo, maargoed... het is niet anders, ik ga positief proberen te blijven!!!

Fijne zondag allemaal!!!!!!!

5. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    nony... hey balen meid dat je zo'n slechte nacht heb gehad... helaas kan ik je een hand geven op dat gebied.. :(

fem...: ohhh dan heb ik waarschijnlijk steeds meiden zien lopen met neppers... die zooltjes liepen helemaal schuin en zagen er echt niet relaxed uit! mischien toch maar eens overwegen dan .. ;)

luukske....: oh lekker lijkt me dat! maar idd kinderportie's zouden hier ook volstaan voor mij.. hihihihi

debby.... : Knuffel meissie.. zal vast niet makkelijk zijn om je kleine lieve kereltje er zo bij te meoten zien liggen.. :(

all... : goedemorgen...

6. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    mn gipsbuik ziet er nog redelijk mooi uit qua vorm omdatwe hem op ballonnen hebben laten drogen.. maar na 2 dagen .. nog steeds vrij zacht.. hij is duidelijk te dun op sommige punten..

iemand enig idee hoe we dit kunnen herstellen???

7. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohja, dat kan ja, even goed op het merkje aan de achterkant letten Wendy en alleen bij een officieel verkooppunt aanschaffen (dus niet via marktplaats, hierop wordt beweerd dat de Uggs met een certificaat komen, maar echte Uggs hebben nooit een certificaat!) zoals van Assem bijvoorbeeld. via de officiele website kun je de juiste dealers vinden :) (ze zijn wel duur hoor, ik betaalde er 3 jaar geleden 300 euro voor maar ik doe er nu nog mee, dus dat geld heb ik er allang uit!).

Ik weet niet hoe ik moet zitten of liggen, rigpijn, niet normaal meer, trekt ook naar mn billen :(.

8. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Kun je de dunne stukjes niet nogmaals gipsen zodat het wat dikker wordt zeg maar...?

9. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    vervelend fem dat je zo'n pijn hebt in je rug (en billen)
    je bekken??

uggs.. ja.. ze zijn wel duur.. :( maar als ze echt zo lekker zitten.. :):):) .. na de bevalling eerst eens kijken of mn gaastra's nog passen (nu niet iig) en dan maar verder zien..

ik weet dus niet of dat kan.. gewoon nog wat gips er over heen doen.. zo dat dan nog hechten? heb wel nog een rolletje over...

10. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
  11. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    slapen is echt een drama hier, denk dat ik na de bevalling eerst een maand nodig heb om bij te tanken. ff kijken welke vriendin hier een paar weekjes bij gaat springen.:D

12. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    hier ook erg blij met mijn uggs, heb ze ook voor de kindjes...

Bij mij bleef buik erg lang nat, maar misschien een toch nog een laagje eroverheen proberen? succes...

@ debby even een hele dikke knuf voor je..

13. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhhhh die zijn ook mooi Ruby! *Kwijl*

Wendy; ik zou het wel proberen maar ik wil niet het risico lopen dat je dadelijk -dankzij mij- je gipsbuik verpest. Ik heb hier aan de bovenkant een dun stukje, daar ga ik met extra gips wel wat versteviging in maken als het lukt...... ik doe het denk ik wel aan de binnenkant...

14. Kitty2

Kitty2 Bekend lid

27 dec 2007
    622
    0
    0
    Nederland
    @ Mrsnuke; en?? Zag het speelkleed er mooi uit?
    Ja, die van mij begint nu ook zenuwachtig te worden haha! Schattig toch?

@ Lilalien; wat jammer dat je meisje het niet zo leuk heeft gehad.. Ik vind het persoonlijk ook wel raar van je schoonmoeder hoor. Het is toch leuk als je kleinkinderen eens uit logeren komen?

@ Laarzen; nou ik heb gewoon nieuwe gekocht hoor! Met een leuke hak en al! Heb geen last van vocht in mijn benen. Ik doe ze niet te vaak meer aan voor de bevalling, maar als het echt niet anders kan, dan draag ik zo wel even hoor...

@ Ineke; mooi buikje!

@ Sensee; ja, dan worden de kindjes 's avonds altijd nog even zo druk he.. Lijkt me lastig dat je dochter niet mag rennen en springen. Hopen dat ze dinsdag zeggen dat ze weer haar gang kan gaan. Je kunt ze ook niet altijd in de gaten houden he.

@ Fem; ZP? taarten bakken? Bevallen??
    Oh wat naar van je rug! Zouden het geen rugweeën zijn?

@ Irene; wat een lief berichtje voor Lief. Ben het helemaal met je eens!

@ Babyproject; hoop voor jou dat het zo snel mogelijk gaat gebeuren nu dan! Zou wel heel erg balen zijn als je 2 weken langer blijft omlopen...

@ Jootje; oh jakkes, die NEE fase.. zo vermoeiend!! Lekker geslapen?

@ Nony; wordt nog een moeilijke beslissing voor jullie he? Die naam.. En niet goed kunnen slapen vannacht? Vandaag maar een rustig dagje van maken dan...

@ Marleen; jaja, morgen is het echt zover meid!!! Geniet vandaag nog even met jullie drietjes en probeer nog even te genieten van je buik..

@ Wendy; nou ja, konden de anderen niet wat taken van je over nemen?? Hopelijk vandaag een lekker relaxed dagje voor jou!
    Sorry, geen tips wat betreft het gipsen.

@ Luukske; mooi dat het eten lekker was bij de portugees!! En bedankt voor de update van Debby. Zal zo even kijken op die site. Vind het zo zielig voor haar..

@ Hier; gisteravond weer veel harde buiken gehad. Ze waren ook pijnlijk, duurde ongeveer 2 uren. Toen zakte het weer af. Vannacht ook een keer wakker geworden van de harde buiken.
    Maar goed, weet vanuit de vorige zwangerschap dat het zo wel een paar weken door kan gaan..
    Heb gisteren trouwens mijn vluchttas gepakt!! Goed he?

15. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    OHHH als ik zo mijn banner lees, en nog 30 dagen zie staan....:$ komt het opeens heel dichtbij....nog MAAR 30 dagen.....oh my god!!!

16. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    de vluchttas van de beeb staat al ff klaar, de mijne kan ik me niet toe zetten. pffff. babywas is deze week ook gedaan nu alleen nog ff naar de strijkmevrouw brengen.

denk dat ik vanmiddag naar een binnenspeeltuin ga met de kids. kunnen ze ff hun enerie kwijt en ikke rustig zitten.

17. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    we gingen een buffet maken voor 55 personen.. dus we kregen wel hulp maar dan nog was het druk genoeg.. ze waren wel bezorgd om me hoor! want iedereen die zag dat ik iets zwaars wilde gaan sjouwen was het gelijk : nee wen, die pak ik wel! .. en continue vragen of het nog wel ging en dat ik het rustig aan moest doen..
    volgens mij zagen ze dat ik het zwaarder had dan ik toe wilde geven.. :(
    maar ja.. ze zeiden steeds dat ik moest gaan zitten en DAT vind ik dus niet fijn... dan krijg ik juist meer last..
    ben wel 2 x naar mn auto gegaan om daar ff te gaan 'liggen' ...

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    :$

;)

leuk toch ??

19. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Ja heel leuk, maar ja nog steeds geen naam....:(

En heb nog wat huishoudelijke klusjes (die eigenlijk totaal niet belangrijk zijn, maar voor mij van levensbelang..;))die maar blijven liggen omdat ik er geen fut meer voor heb...

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    @ Kitty;
    Rugweeën...........:$ nee joh....... eh....... nee, denk het niet hihi. En wat goed dat je je vluchttas gepakt hebt!!!!! *thumbs up!*

@ Nony;
    Ohjee, dat klinkt idd heel dichtbij ineens he (ik kijk niet naar mn banner, niet naar mn banner kijken ;))

@ Ruby;
    Ik heb ook van die dingen waartoe ik me niet kan zetten, zo vervelend... :(, veel plezier vandaag he

@ Wendy;
    Lief die bezorgdheid maar het kan té ver gaan ja..

Deel Deze Pagina