fem... ja, vond het na een paar keer wel irritant worden.. maar als je met 55 man rond loopt kan je verwachten dat het meer dan een paar keer gezegd/gevraagd wordt want ze denken allemaal dat ze de eerste/enige zijn.. nony.... ahhh meid ! nog geen naam??!! shit... kunnen we geen namenissue voor je maken hier? heb je eisen/wensen waar de naam aan moet voldoen?? gaan we je bestalken met ideeen
lieve meiden kunnen jullie mij niet helpen met een naam? HELP we hebben een zoon die ollyvier heet en man heeft dochter die lotte heet....mijn man wil het liefst een korte nederlandse naam en ik wil iets dat mooi bij ollyvier past....( een naam die in engels en frans ook mooi klinkt) Wie heeft er iedeen?
kun je dat gips niet inspuiten met vernis of haarlak ofzo? heel de nacht niet geslapen ommdat ik mijn meisje bijna niet voelde en nu.....pfff lijkt wel acrobatiek daarbinnen.
Feline vind ik ook heel mooi. Eline dan misschien als compromis? Helena, Isa, Anouk, Estelle Iets in die trant......????
herkenbaar voel die kleine soms amper en een uur of wat later lijkt het wel alsof hij ineens alle ruimte heeft........
Nony: denk niet dat het van het scheren komt, mijn zus herkent het als een uitwendige schimmelinfectie van bijvoorbeeld een jeans of nieuwe onderbroek die wat uitslag geven en heb inderdaad nieuwe onderbroeken gehaald bij zeeman en een vrij nieuwe jeans die wat spande dus kan best dat zijn... morgen toch eens naar de huisarts... Naam: moeilijk hoor, misschien kan je wat ideeen zelf geven en dan helpen wij verder? Wendy, ja ik heb 1 tas gemaakt die meteen mee uit de auto moet met alles voor tijdens de bevalling en meteen erna en dan een tas voor de dagen erna, in be moet je minstens 4 dagen blijven dus das nog een heleboel... Dan is m'n ventje niet meteen aan het sleuren en kan hij bij me blijven tot er tijd is voor het sjouwen Hier vannacht dus wakker geworden met rugpijn en toe maar op de zetel komen liggen met kersenpitkussentje! Straks verjaardagsfeestje van m'n metekindje, wordt 6 jaar en we zijn gisteren samen al zijn cadeautje gaan kiezen, leuk!
Nony: Danaé is altijd een van mijn lievelingsnamen geweest... ik heb een kindje in de klas gehad met die naam, geweldinge meid! Salomé vind ik ook leuk en speciaal... of Lizzy?
Rugweeën komen toch ook in golven...? Gek zeg dat ik dat niet meer weet (maarja, had een weeënstorm in benen, buik, billen, rug.. nouja, waar niet? )... maar heb het continue, gewoon een hele scherpe pijn, niet echt een 'golf'-gevoel zeg maar.......
Ineke... tja.. daar zit wat in.. misschien dan toch ook maar 2 tassen.. 1 voor mij bij bevallen en 1 mutsje en setje voor de kleine erbij? en de andere tas met spullen voor beeb en mij voor de dagen erna... whaaa begin wel beetje de zenuwen te krijgen.. vrijdag gaan we zeggen dat het echt en KS wordt (tenzij de kleine alsnog draait maar de gyn zegt dat ik daar maar 5% kans op maak.. ) de gyn zei vrijdag dat hij het dan tussen de 39 en 40 weken wil halen maarrrrr dat lijkt me zo laat ? ligt nu al met bibsje in bekken... dan doen ze dat toch eerder lijkt mij??
Jootje; ja, zo begon het bij mij idd wel ja, maar dit is gewoon rugpijn, geen wee, kan het me haast niet voorstellen (een wee van 4 uur )....... we shall see
Goedemorgen ladies, Hier de verjaardag weer overleefd, ben nog langs gereden MrsNuke, ga altijd via Schagen als ik naar Den Helder ga We waren uiteindelijk om half 2 thuis, toen was ik ook wel klaar. Maar was super gezellig. De koters hebben ook wel aardig uitgeslapen en hebben net met z'n allen nog bij ons in bed gelegen. Altijd gezellig! Ik heb net even de foto's en verhaaltjes van Owen gelezen, Debby veel sterkte, ik hoop dat jullie mannetje snel mee naar huis kan. En dat het genieten dan echt kan gaan beginnen.
Zal eerst even stofzuigen enzo.. daarna lees ik wel even bij! Heb trouwens heerlijk geslapen, alleen was Denise wel weer vroeg wakker. Denk dat ze nu de laatste kiezen ook nog door krijgt + nee fase..lekker hoor ..
Bedankt voor jullie lieve berichtjes en dikke knuffels! Voor Irene nog even een extra knuffel! Dank je wel! Ik weet niet meer wie het zei maar een blaasontsteking kan het niet zijn, ik zit nog aan de penicillinekuur. Over een paar dagen moet ik m`n urine bij de ha brengen om te laten controleren of het echt weg is. Harde buiken zijn een stuk rustiger, gister ook nog wel veel last van gehad. Ben gister nog even met m`n ouders weggeweest, een frisse neus halen. Toen gingen de harde buiken wel zeer doen, maar na even rustig zitten, was het weer over. Ik ga aankomende week beginnen met frambozenbladthee en ik twijfel nog heel erg over die pilletjes van Nony. Ananas en bittet lemon lust ik niet, ben ook niet van het pittige eten. Sex heeft de vorige keer wel geholpen, dus dat gaan we ook maar inzetten!