November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

@fem: meschien even lekker onder de douche ? wil ook wel eens werken en anders zet je je kerel aan het werk en vraag je een lekkere masage :D:D
    jou laatste post laat ik nog even aan peet lezen hahahah

@uggs: Hoe herken je echte Uggs - Girlscene
    hier in schagen staan ze in een schoenenwinkel voor 50 euro kan me echt niet voorstellen dat dat de echte zijn doos en al staan erbij... maar zo goedkoop:(

@kitty: het kleed is echt supermooi!!! ze had hem helemaal netjes gewassen dus op de terugweg in de auto rook het helemaal fris naar ariel :D ben er helemaal blij mee!!
    spannend allemaal meis het hoeft niet lang meer te duren :D
    en goedzo van je tas kan ik nog een voorbeeld aan nemen heb hem namelijk nog steeds neit gepakt!! peet begon eral over te zeiken;):D

@nony: spannend nog even :D als ik hier ook de teller zie krijg ik ook kriebel pffff
    -abby
    -alicia
    -linn
    -esmay
    -britt
    -cheryl

@wendy: vervelend allemaal de laatste loodjes wegen het zwaarst nog even volhouden!

@moedertjeb: gezellie rij je zeker langs dat grote sport/tennis centrum..
    wel laat thuis pfff snap wel dat je eht zat was

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Wendy, ja in die eerste tas zitten ook het 'eerste setje' voor de baby en haar wrapper en knuffeltje moet er ook bij (als die nog op tijd in de winkel binnenkomt)... heb ook een washandje en handdoek voor mezelf en een tetradoek en eerste tutje moest dat nodig zijn... hier stop ik dan ook alle 'documenten' en zo in, net als wat 'fatsoeneringskit' voor mij: haarborstel, dagcreme, bodylotion zodat m'n man m'n rug kan masseren indien nodig,...
    EN een proper T-shirt en ondergeod voor m'n man (als het een nachtbevalling wordt zal hij ook graag wat opgefrist voor de dag komen) :)

Is ananas echt een 'opwekker'? Of enkel het harde binnenste? Want ik lust supergraag ananas en eet het regelmatig dus dan moet ik (voorlopig) toch opletten?

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Zo ik ga mij even douchen en beetje verwennen met maskertje en zo...

Dikke knuffel aan iedereen die er een kan gebruiken!!!

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hier ff lekker onder de douche gekropen, helpt wel iets, dus dat is fijn :)

Eur 50,00 voor echte Uggs???????? Kan het me bijna niet voorstellen, wauwie!

@ Ineke; volgens mij gaat het echt om het hart van de ananas... ik heb het nooit geprobeerd, schijnt heel bitter te zijn?? Geen idee...

@ MrsNuke; hop aan de sex jij :D:D:D

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wat zielig voor kleine Owen en voor het gezin. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en Owen lekker mee naar huis kan.

Nony namen eens even denken: Ja Feline erg leuk/Esmee/Isabeau/Jente/Louise Waar houd je van.

Fem wat vervelend dat je zo'n rugpijn hebt, rustig aan.

Vannacht eindelijk een beetje goed geslapen weer en mocht vanmorgen blijven liggen dus dat was lekker.

6. LittleMonsters

@all: hier weer een goede nachtrust gehad ging wel laat naar bed maar heb goed doorgeslapen!!
    manlief zit de laatste paar dagen zo in de stress over hoe en wat hij allemaal moet doen.. dat hij een beetje vergeetachtig wordt naar andere dingen..
    het huis had wel af kunnen fikken.. hij had de kaarsen laten branden vanacht..
    ook hadden ze de boel kunnen leegroven want ging net even bij de konijnen kijken en kwam er toen achter dat hij de deur helemaaaal niet op slot had gedaan:$ hoezo met zijn gedachte ergens anders...

ga vandaag toch maar eens een poging doen om me tas in orde temaken..:D

hier een klein mannetje die grappig denkt te zijn door mama echt helemaal lens te schoppen doet auwie

7. LittleMonsters

dat dacht ik dus ook al het zijn wel de meeste simpele hoor maar dan nog...
    maar neem aan dat een schoenenwinkel toch geen nepperts gaat verkopen niet echt best voor je naam..

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey meiden! Even stukje bijgelezen en kom even zwaaien! Fijen zondag nog!

Liefs!

9. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, das ook wel weer waar, als ze echt zijn kom ik ff langs hoor.... :D

10. LittleMonsters

hahah dan worden het toch nog hele dure denk ik het is zo'n 127.04 km..
    maar dan krijg je wel een potje eten en drinken voordat je weer terug gaat heheheh

11. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ja, ik weet het, heb er een oude klant zitten :D, rij er altijd langs naar mn schoonvader (Den Helder), maakt mij niet uit hoor, heb toch een auto van de zaak, haha.

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    P.s. ik lust geen paprika :p :p

13. LittleMonsters

goed dat ik het weet :p

14. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Ananas: Men zegt inderdaad dat het opwekkend kan zijn, maar je kunt het gerust eten hoor. Ik heb het bij de eerste ook volop op en het deed helemaal niks. Als je lichaam niet toe is aan bevallen dan komt het heus niet spontaan op gang door ananas.

Ik dacht net mijn laatste CTG gemaakt te hebben (inmiddels zit ik al op meer dan 50 CTG's die ik thuis heb gemaakt! Raar dat dat straks niet meer hoeft), maar de VK van het ziekenhuis belde dat er dips in zaten. Ze wil graag dat ik het vanmiddag toch nog een keer over doe.

15. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Debby: Ik moest vanmorgen aan Owen denken en vroeg me af hoe het met jullie is. Ik lees dat ie helaas nog in het ziekenhuis moet blijven. Wat vervelend! Ik hoop dat jullie toch snel naar huis mogen.

16. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

hoi ,

ik vind het jammer dat er zovelen slechte nachten hebben ,

lief nog even volhouden!

Debby ,ik denk iedere dag aan jullie en de kleine Owen!

Ineke ,mooie buikfoto :) Veel plezier vandaag!

Kitty ,oesje rugweeën spannend!

Nony ,nog geen naam mmm ik kan er ook zoveel geven anders eens echt alles op een rij zetten en focuseren op naamkiezen zo is het hier ook gelukt.Bij de 1e hadden we pas de naam 2 weken voor de geboorte ;)

Slaap ook niet meer denderend en dan de onderbuurman die om 5 uur zijn afwas begint te doen of wat dan ook helpt er ook niet op.
    Dochter is nog altijd snotterig maar ook stout ,ik wil vandaag proberen te strijk (staat al op)en de kledij op hoopjes leggen zodat man en oma enkel moeten pakken eens het zover is want die kennen niets van mode of kledijscombinaties.
    Begin ook weer vanalles te voelen bij mijn eigen :hoofdpijn ,snot ,
    keelpijn ik lijk 9 maanden dat te dragen.

Aan iedereen doe rustig aan vandaag en kom straks nog wel eens kijken :)

17. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Marleen TOI TOI voor morgen meisje :):)
    Veel succes en zet een prachtig gezond babytje op de wereld!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

18. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @Lila; Dank je wel en ook alle anderen trouwens. Gekke gedachte dat ik morgen rond deze tijd in het ziekenhuis lig en dat onze baby er dan misschien al wel is (als het vlot gaat)

19. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hoe laat moet je @ zh zijn???

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Spannend zeg!!! Ook vanaf hier heel veel succes toegewenst (alvast)..... ben ook zo benieuwd naar jullie fruts!!!

Deel Deze Pagina