November 2010 mama's - Deel 3 - after crash

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wendy2010, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

gelukkig dat het beter gaat met fenman!!!

hier ondertussen alles al een flinke beurt gegeven :D hahahah
    snap trouwens niet hoe eeuwige vrijgezellen dat doen.... moet er niet aan denken :$:$
    dat is niet erg dat is menselijk hahahah

2. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hoe eeuwige vrijgezellen dat doen.... eh.... moet ik dat écht gaan uitleggen??????? ;):p

3. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet eigenlijk ook ramen lappen buiten, maar mijn ramen zitten op zo'n ruim 2 meter hoogte, wordt een beetje lastig om overal bij te kunnen......

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Buiten doe ik ook niet hoor, daar is de glazenwasser voor :)

5. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    @mrsnuske....ohh slijmprop misschien?

6. LittleMonsters

hier ook een ramelapper voor buiten komt 1 keer in de 6 weken..
    binnen heeft me moeder laatst gedaan :D

heb trouwens besloten om maar niet naar mams tegaan voel me niet helemaal oke..

heb de heletijd een beetje last van menstuatie achtige krampen.. niet heel sterk maar voel het een beetje in de verte... lekkker vaag vertel weer maar kan het niet zogoed beschijfen

7. LittleMonsters

na weet het niet het was geen prop maar kreeg een behoorlijke kramp en toen voelde ik het gewoon lopen :D lekker fris sorry.. het leek gewoon op afscheiding was alleen best veel...

8. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Ken het gevoel hier ook ben er te moe voor alhoewle een week geleden je me anders zou horen piepen.
    De buik stoort mijn man enorm ,mij niet zo jammer maarja ;)

9. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb toch buiten de ramen gelapt, niet helemaal streeploos, maar de zon schijnt erop en het was bijna matglas :p
    Ik heb de was opgevouwen, weer nieuwe erin gedaan....
    Mas ligt te slapen en Lise en vriend zijn zwemmen.

10. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Mrs.Nuke Ja is best verschieten als er ineens zo'n hoop in je slip zit e.
    Heb dat ook wel vaker als de baby intensief heeft zitten sjotten of bij harde buiken.

Slijmprop is echt taaier niet zo drassig of drerrie (of hoe jullie dat zeggen op zijn NL's :)).

@ Niet te erg werken hoor dames!

Voel me slap ,ga morgen denk ik mee naar de HA met mijn man ,is echt geen aangenaam gevoel.

***Geeft een leeg bordje door aan Marleen voor vanavond***:D

11. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan inderdaad gewoon veel afscheiding zijn, ik heb er nu ook veel meer last van als normaal.
    En de slijmprop is helder en kan stukjes bloed bevatten, het is ook taai slijm om het zo maar te zeggen.

12. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Derrie, bagger, smurrie :p

Ik zou even je HB laten checken, daar kun je behoorlijk slap van zijn. Anders alvast Floradix gaan slikken, dat werkt echt perfect! Ik weet alleen niet of dat in BE te krijgen is.

13. LittleMonsters

normaal heb ik dat ook wel hoor tijdens de zwangerschap nu.. maar nu was me broek gewoon helemaal nat..
    manlief is helemaal in de stress hahahah hij is nu de slaapkamer aan het stofzuigen en de klossen onder het bed aan het zetten hahahah oh oh oh hoe moet dat straks als het zover is...

14. babyproject

babyproject Niet meer actief

@MrsNuke: heb het soms ook hoor. In 1 keer een boel afscheiding. Draag sinds een week ook inlegkruisjes... Soms is het wit en een beetje dikkig en soms zo vloeibaar als water... Maar slijmprop kan ook best hoor! Dat kan ook in meerdere keren komen en is vaak helemaal geen "prop".

Geen idee wat je krampen zijn. Misschien voorweeën? De douche-truc uitproberen?

@seks: hier nog wel een vent die elke dag zou kunnen :p Maar ik ben degene die het afhoudt. Het valt nog mee, laatste keer was vorige week zaterdag.

Maar kan me voorstellen dat als manlief andere dingen aan zn hoofd had, zoals Femman of als manlief een keer was geschopt door de baby (!!) dat het dan een ander verhaal was geweest ;)

15. MoedertjeB

MoedertjeB Actief lid

1 mrt 2010
    495
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er veel last van als ik eigenlijk al moet plassen en het nog op moet houden.

Hier staat het bed ook omhoog, maar niet op klossen want dat kan niet. Ons bed staat op bierkratten :p

16. LittleMonsters

ben net even boven geweest hahaha nou heb nou zowat een natte broeken van het lachen.. me hele slaapkamer ligt overhoop.. dus is zeg wat ben je allemaal aan het doen... hij heel druk ja nou voel aan me water dat het niet lang meer gaat duren.. en dan lig jij straks te schreeuwen en moet ik dat stomme bed nog op klossen gaan zetten hahahah...
    zijn alle mannen zo erg???

17. babyproject

Haha, ons logeerbed staat idd ook op bierkratten. De medewerkers van de AH waren niet zo blij met ons. We hebben alle lege flesjes los teruggebracht naar de supermarkt, zodat we nu 4 lege kratten hebben :p

18. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ohhh, steek ik jullie weer aan???? :D

@ Afscheiding;
    De afgelopen twee weken is het hier ook echt raak hoor, verlies het met name in de ochtend, blehhh, maar het is hier niet taai, maar gewoon wit... ff in de gaten houden MrsNuke, als het VW is moet je echt een nat maandverbandje hebben... als plas zeg maar :p (sorry hoor)

@ Nestelen;
    Heb de was allemaal schoon, wist niet dat de wasmand een bodem had, maar ik heb hem gezien!!!! De plank in de kinderkamer hangt gelukkig ook, morgen verf halen en sjabloneren :).

@ Klossen;
    Ons bed is eigenlijk IETS te laag (4 cm ofzo) en daarvoor ga ik geen klossen onder mn bed zetten want dan lig ik bijna tegen het plafond... heb het gemeld bij het kraamburo, ik moest er maar een extra matrasje onder leggen... nou sorry maar die heb ik niet, verschoon mn bed zelf wel en als ik het niet kan doet Femman het wel...

19. babyproject

Hahahaha die MrNuke :D Wat een schatje!

Die van mij is zo ontzettend nuchter. Volgens mij denkt ie dat het nog wel 2 maanden kan duren :p

20. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel

JA! Femman was afgelopen nacht maar tot half 4 opgebleven 'omdat het misschien wel elk moment kan beginnen' ;) en heeft nu in zn kop gehaald dat ie morgen de tuin maar 'effe' winterklaar moet maken. Ach mja... hij gaat zn gang maar :) (hij liever dan ik).

Deel Deze Pagina