Zo vanmiddag heerlijke een uurtje geslapen, werd wakker van geschreeuw van kindje dat hier voor de deur met zijn voetje tussen de spaken kwam...zielig Daarna ff dorp in geweest en op terrasje wat gedronken, was live music...gezellig! Zouden eigenlijk bij vrienden eten vanavond, maar ben liever thuis dus man in alleen...kan ik nog wat kleine klusjes doen als ollyvier in bed ligt... Wbt namen...nog geen idee, ik houd nu ff me mond tot man misschien met iets komt, en anders kunnen we ook haar "doopnamen" als eerste naam gebruiken..ANNE MAARTJE vernoemd naar oma's dat vind ik nog wel leuk... Ga even wat eten en kom straks nog even kijken...X
Ghehe, jij had het er vd week over en sinds toen denk ik; he shit, moet ik ook nog doen, whaaaaaahahaha. Was je dagje weg leuk????
Mbt huidiged kleding; K zie er niet uit, heb een één of andere zakkerige broek aan en een shirt, heb wel gedouched maar geen make up op, lijk wel een glimworm,lol. Uggs eronder en klaar!!
Ja!! Was ook een dagje touren door het land... Ik wilde wat doen maar een boswandeling ofzo is nu geen optie meer voor mij. Dus hubbie stelde voor om lekker met de auto te gaan touren! Eerst binnendoor, met het pontje over, naar Kinderdijk. Daarna naar de havens in R'dam. Lekker wat gedronken en rustig aan weer terug. Was echt een heerlijk dagje. Wel weg, weinig inspanning! Ideaal voor Irene!!!
Oh lekker zeg, je was gewoon vlakbij mij!!! Het was heerlijk weer dus wat dat betreft hebben jullie dat goed gedaan... . Wij wilden eigenlijk niksen maar dat is er ook niet echt van gekomen, hahahahaha.
Hoi dames! Verjaardagsfeestje was weer gezellig, maar toch erg vermoeiend! M'n oma vroeg of ik nog iets nodig had voor kindje en wat ze zou kunnen kopen voor doopfeest en toen zei ik dat een lodger wel leuk zou zijn,en ze heeft me het geld gegeven voor de bunker! Joepie! Mag hem nu al gaan halen en dan heeft ze enkel een kaartje op het feestje, maar vond ze helemaal niet erg Weet nu wel niet of ik hem nieuw of 2dehands ga nemen... dan heb ik nog wat geld over voor iets anders voor de baby he! Lilalien, ik loop hier de laatste tijd ook meestal zonder BH rond en al vroeg (na het avondeten) trek ik m'n pyjama aan
Ik loop vandaag ook al de hele dag in mijn jogginbroek, stond ik buiten de ramen te lappen, komt de buurvrouw langs gelopen, lekker charmant sta je erbij. Ja en dus? Ik sta hier niet om de schoonheidsprijs te winnen. De kindjes liggen hier al in bed, ze waren beide moe, dus lekker rustig! Ik heb echt de hele tijd harde buiken, ik word er gek van. Maar goed, moet morgen op controle.
hoi meiden, hoe is t met jullie???houden jullie t nog een btje vol???? laatste loodjes, las al dat vele aan t rommelen zijn.....spannend!!!! marleen: heeeeel veeeel suc6 morgen......dat je maar snel je kleine moppie in je armen hebt!!!!!! debby: ooo meid wat een onzekerheifd over je kleine vent.....hoop dat er snel duidelijkheid is en dat ie vlug in zn eigen bedje ligt!!!!!! wat is de site van debby??? iemand een idee???????????????? hier gaat t goed, Tess doet t super, armpje heeft ze naar mijn idee geen last van....we genieten volop en ik laat me lekker verwennen door hubbie en de kraamzorg....naweeën zijn er nog wel...maar goed te doen.....zeker met ibuprofen! bedankt voor alle lieve reacties!!! *kus*
Goed om van je te horen! Geniet maar fijn van de kraamtijd en laat je inderdaad lekker verwennen! Mooi dat Tess geen last lijkt te hebben van haar armpje. Over Owen kun je lezen op Ryan Röge. Weet niet of Debby nog een andere site heeft.
@Marleen. Heel heel heel veel succes morgen!!! Vreemd maar ook heerlijk idee dat je morgen je kleintje in je armen kunt houden! Ik zal aan je denken!! @Peertje. Fijn dat het zo goed gaat met Tess. Geniet maar lekker van je kraamtijd hoor!! Even bijtanken!!!
Stel nou dat morgen de bevalling zou beginnen, zou je dan nog naar het ziekenhuis moeten voor dat 1e dagje wat je eerder bevalt? Peertje, fijn dat het zo lekker gaat, lekker genieten van je kraamtijd. Ik heb er ook al zin in!
Peertje, wat leuk om van je te horen (en nee, ik ga je niet vervelen met kwaaltjes ), wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat enneh.... wat heb je een mooie nieuwe Avatar! Geweldig om te zien zeg, lekker genieten!!!!
mijn vk durfde het wel aan zei ze.. is denk verschillend.. denk dat het ook een beetje eraan ligt hoe je door de zwangerschap heen gaat..
@Peertje; Leuk dat je weer even online bent. Gelukkig dat alles goed gaat! Ik lig nu relaxed op de bank. Laptoppie op schoot, TV aan. Net de wastafel nog even schoongemaakt, laatste spullen ingepakt en verder even niks!
babyproject: thnx voor de site!! fem: haha mag hoor, heb ik ook weken gedaan!!! moedertjeB: ligt eraan hoe t gaat....ik ben met 36.6 bevallen van isa en moest sowieso naar zh ivm ks...maar isa heeft er wel een week gelegen ivm slechte zuigreflex en dus moeilijk drinken.....
navondddd hier een dagje vol visite achter de rug. Vanmorgen een vriend van ons met dochtertje en vanmiddag mijn ouders...combineer dit met een erg vervelende Denise die erg last had van haar mondje, niet wilde slapen, en daarna te moe was om gezellig te doen. Net voordat ze naar bed ging vanavond werd ze de oude gezellige denise weer. Pfff wat neemt dat een energie. Ik kan er soms echt niet tegen als ze zo doet...rot hormonen ook! Ben nu dan ook erg moe! Heb de hele dag een wat zeurend gevoel in me buik en moet om de haverklap plassen. Beebje is ook enorm bewegelijk. Heb soms het idee dat het mijn blaas beet pakt met de handjes en eraan aan het schudden is euhm heb wel terug gelezen maar ben het geloof ik alweer wat kwijt! las iets over sex...wat is dat?? durf eigenlijk ook niet meer te sexen. De vorige keer voelde het niet fijn. Peertje: fijn dat het zo goed gaat leuke avator ook! wat vinden jullie andere kids ervan?? Kleding: spijkerbroekie en een trui. Lekker zonder make-up en haar wat alle kanten op staat lekker charmant dus! zal nu even wat foto's inplakken en ga niet al te laat op bed denk ik. fijne avond allemaal! ow en buddy: toi toi toi morgen
Peertje fijn dat alles goed gaat bij jullie. Voel jij je ook goed lichamelijk? Geniet lekker van je gezinnetje en kraamtijd.