November 2010 mama's --- deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Coco, 30 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Debby: Ik had van de week wel zn bedje aan de andere kant van zn kamertje gezet, en hem in een slaapzak gedaan ipv onder de dekens. De eerste 2 nachten met de verandering geen verandering in zn slaappatroon en ineens dus wel. Maar of het daarmee te maken had... Vannacht weer een goede nacht gehad. Hij lag rond 20 uur op bed. Om 3.15 werd hij wakker van mij toen ik thuis kwam uit mijn werk, toen heb ik hem bv gegeven en daar na heeft hij nog geslapen tot 7.30, super!

@ dames die op de markt gingen staan: En, goede zaken gedaan?

Is er trouwens overal markt ofzo. Hier ook al een braderie en rommelmarkt, compleet met springkussens voor de kinderen.
    Erg gezellig, heb lekker poffertjes op. We zijn er net van terug met de kids. Mijn man is er nu weer terug naartoe, hij zal het wel laat maken. Een hoop vrienden en oude bekenden bij de kroeg op het plein.

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ben trouwens vanochtend op kraamvisite geweest bij mijn nicht/vriendin. Helaas moet de baby nog een weekje in het ziekenhuis blijven. Kan zichzelf niet goed op temp houden door een bacterie/virus, weet het niet precies. Gelukkig mag zij er zelf bij blijven. Het is niet zo heel ernstig en waarschijnlijk mogen ze ergens volgende week naar huis, maar het is toch geen ideaal begin van de kraamtijd.

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    luukske
    Mika staat er bij hoor!!
    leuke foto's ook weer!

coco
    ik zou alleen over de braderie gaan, er niet zelf gaan staan.
    luukske wel maar das pas morgen volgens mij.

het wat zonde dat de kleine nog in het zh moet blijven! hopelijk is het allemaal snel in orde!

wemeldinge(n)dag hier was gezellig! ook lekker druk trouwens.
    maar ja, mooi weer doet goed natuurlijk
    we hebben een mooi pakje gekocht voor onze kleine man! haha zo leuk zeg! :):):)
    en we hebben lekkere kibbeling op. jummie!!!!!
    verder niks gekocht eigenlijk.. dus best netjes he?
    morgen gaan we waarschijnlijk helemaal niks doen..
    dat vind ik zoooooo saai! :(

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou wow, 7,50 opgehaald ofzo op de markt qua babykleertjes. Maar ok, t was wél gezellig ;)

5. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    O, das geen vetpot, maar ja, als je een leuke dag hebt gehad...

Heb je niet veel verkocht of vroeg je gewoon maar een spotprijsje?

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Allebei ;) 50 ct voor zgan broekjes en shirtjes. Soms zelfs 40 ct en zgan rompers voor 40 ct.

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

hier ook zoveel kleding.. ik denk dat ik binnekort eens ga kijken op de kledingbeurs hier in de buurt.. kan je het inleveren 50% voor hun 50% voor mij... op mp zetten is zoveel werk en er staat zoveel op dat je het aan de straat stenen niet kwijt raakt.. ja aan mensen die voor een duppie op de eerste rij willen..

hier vanmidag een winterjas gescoort... bij de benetton..

8. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    hier heftige onweer aan de gang zeg.. al ruim een uur..
    flitsen zijn continue, zonder pauze's bijna.. lijkt wel een stroboscoop..
    en ludwi is nu net onderweg naar zijn werk.. vink echt nie tof!

:(:(

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Beetje bang Wendy? Hier is het nu ook aan de gang. Ook hier alleen thuis. Alleen de hond is naar boven gevlucht, die wil altijd op onze slaapkamer liggen als het onweert, verder niemand bang gelukkig.

@ MrsNuke: Wil je de kleding niet bewaren voor een eventuele tweede?

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    bang... tja.. nie echt maar echt prettig vind ik het ook niet.
    vond het ook wel mooi maar ook wel vervelend.
    en ludwi belt net, die is op zijn werk, maar toen hij hier net weg was is hij wel in een hoosbui gekomen.
    veel mensen op de vluchtstrook stil staan, nog veel meer bij de bp gestopt. als je daar de uitvoegstrook wilde nemen moest je meteen in de remmen want het stond helemaal vol daar zei hij.

heb net een filmpje geupload op mijn hyves, daar staat de stroboscooponweer op ;)

11. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Het houdt inderdaad wel lang aan he. Maar gelukkig is je man veilig op zijn werk aangekomen.

12. peertje

peertje Fanatiek lid

20 mrt 2009
    1.671
    0
    0
    vlakbij amsterdam
    hey meiden,

alles goed? wat hebben jullie veel geschreven, zal zo ff teruglezen!
    hier alles goed, gister feestje gehad, dus vandaag katertje, maar was t waard! lekker uitgeslapen vanmorgen. nu regent en onweert t hier behoorlijk, hopelijk koelt t ook af zodat we lekker kunnen slapen!

Tess kon vanaf 7 maanden zelf zitten, in de vakantie(9-10 maanden) is ze gaan kruipen, staan, lopen achter karretje, tafel etc of t snel is geen idee, ieder kind doet t op zn eigen tempo, mn andere 2 kids deden t ook allemaal rond deze leeftijd en liepen met 13 maanden, dus tess zal dr ook niet te lang mee wachten...(helaas voor mama, dan is t babytijdperk ECHT gesloten:))

miza: wauw wat een schatje! en wat fijn dat t zo goed gaat!!!!!

mrsNUke: een lang ventje heb je! lekker dat t zo goed gaat!
    en leuk jasje!

patroeschka: oe pinda-allergie is best heftig!

wendy: nou fijn dat jullie gemaild hebben! leuk al die projecten!

luukske: hoe is verkoop gegaan? ben je veel spullen kwijt?

coco: fijn dat je lekkere nachten hebt gehad! hopelijk zet t door!

13. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ik heb net iets heel knaps gedaan, vind ik zelf.
    R. werd wakker, begon te huilen en later te krijsen. Ik heb hem getroost, wel uit bedje gehaald en gewiegd maar hem daarna weer terug gelegd, zonder borst. Eerst was hij het er niet mee eens, begon meteen weer te huilen. Maar al vrij snel werd hij stil. Nu hoor ik hem af en toe nog een beetje smakken door de babyfoon maar hij lijkt er vooralsnog vrede mee te hebben... Ben benieuwd hoe lang het duurt.
    Een overwinnign voor ons, haha.

14. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    super!
    das is een stapje in de goede richting...
    misschien binnenkort nog een stap je verder, wie weet!

15. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    kennen jullie planking? en de nieuwe vorm: batmanning?
    dat kan Yinthe ook heel goed:

16. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Nou, R. slaapt nog steeds, dus wie weet....

Wendy, allebei nog nooit van gehoord.

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Goedemorgen dames! Hier werkelijk een supernacht gehad! Nadat ik hem gisteren zonder bv terug in bed had gelegd heeft hij doorgeslapen tot 4.30 uur. Toen heb ik hem wel een voeding gegeven en weer terug op bed gelegd. En toen werd hij wakker om........ 8.20 uur!!!

18. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

25 jan 2010
    4.155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    wat fijn!!!!!

dat is hier wel anders.. :( maar dat lag niet aan Yinthe..
    onze achterbuurman besloot dat het tijd was om op te staan, die ging om 7.15 uur met zijn herriemachines aan de gang! grrrrrrrrr ben zo kwaad op die man!
    en ook op de gemeente!
    (heeft een bedrijf met graafmachines e.d. IN de bebouwde kom!!!!)

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Wendy wat een buurman snap dat je daar boos op bent, dat dat mag he. Ik ga het zo nog eens proberen kon niet op de mail reageren.

Coco wat fijn dat de nacht goed was. Ik zou zeggen probeer het vol te houden dan doet de kleine man dat misschien ook, succes.

Gister was het open dag bij de brandweer hier in het dorp, van alles te doen. Tygo spuiten met de brandweerspuit en in de brandweerautos hij vond het erg leuk. Gisteravond zijn we wezen zwemmen in de eemhof was erg leuk mijn neefje was ook mee want daar waren we op aan het passen maar jeetje best een werk 3 kids en jezelf aan kleden.

20. babyproject

babyproject Niet meer actief

Goeiemorgen meiden.

Oh... Wordt mijn meisje net nu wakker... Ik moet er heen, maar nog even kort een vraagje.

Voor de moeders die aan babyzwemmen doen: Jennifer is sinds kort over naar de grotere autostoel, maar nu weet ik niet zo goed hoe ik dat moet doen met het zwemmen! Normaal zat zij in haar groep 0 autostoeltje terwijl ik mezelf omkleedde, maar nu kan dat dus niet meer. Hoe doen jullie dat?

Deel Deze Pagina