Luukske: dat meen je niet!! gewoon voor niks komen...pff wat een fout zeg! en dan nog weer 6 weken aankijken?
@peertje, ze deden er geen spoed van maken, want mama is verpleegkundige, en als het echt niet gaat, moet ik dus aan de bel trekken....lekker beleid...blehhh... was idd jammer van onze vakantie, maargoed, we hebben dus vroeg vakantie, 29 juni vertrekken we voor 2 weken, en hebben dan nog 1 week thuis. denk dat ik in sept ook nog een weekje neem! @jootje, das ook lekker....Italie... wij zijn 5 jaar geleden op huwelijksreis naar z-Frankrijk geweest. @all, morgen ga ik een dagje met hubbie naar A'dam, mijn nieuwe naaimachine/borduurmachine halen, heb r zin in, joehoe....
Gisteren is de PEG geplaats bij Luuk. Hij had er heel veel last van en was behoorlijk van slag. Vandaag ook een erg vervelende dag. Luuk voelde zich vanmorgen ontzettend beroerd. Heel veel huilen, pijn, gal spugen en uiteindelijk aanval na aanval met wegvallen van de hartslag. Ik heb twee keer op de noodbel moeten drukken (niet de gewone, maar de bel waardoor ze meteen met meerdere mensen komen). Zijn infuus was ook nog gesneuveld en daardoor was er vocht zijn voetje in gelopen (dik voetje). Hij moest weer een nieuw infuus. Je kunt als moeder dan zo weinig doen, natuurlijk ben ik er wel voor hem, maar de pijn en zijn ellende kan ik niet wegnemen. Hij is uiteindelijk in slaap gevallen. Daarna heeft hij even een goede periode gehad totdat de pijnstillers weer uitgewerkt waren en het weer opnieuw begon. Hoop morgen op een betere dag.
@marleen, een hele dikke knuf voor Luuk en jullie allemaal....hopelijk gaat het steeds beter met Luuk, en heeft hij er binnenkort geen last meer van....
Och arme Marleen en arme Luuk. Heb zo te doen met dat arme kleine mannetje. Hoop echt met heel mijn hart dat morgen, en de komende tijd, beter tijden worden voor jullie. Dikke knuffel.
luukske; nou lekker dan! oo dus nog wel iets in vooruitzicht! marleen: hoe is t nu met Luuk? sneu zeg, zoveel pijn....bij zo'n kleintje
was ik ook weer even.. Marleen: Lijkt me zo eng die aanvallen...bah! Vandaag naar Miss Saigon geweest met een vriendinnetje van me. Gezellige dag gehad vanmorgen een mooie zelfgemaakte ketting van Denise gekregen. Toen ik haar vertelde hoe mooi ik hem vond en ik er erg blij mee was zei ze: Mama, ophouden, ik krijg er straks rode wangetjes van haha jullie ook wat verwend vandaag??
@jootje, ik heb ook een eigengemaakte ketting gehad van klei kralen en reepjes fietseband, haha.... en gaaf die musical!! @alle mama's, hopelijk hebben jullie een mooie en stralende moederdag gehad....ik vind de gedichtjes elk jaar nog het mooiste!!
hey meiden.. hier een leuke moederdag. ludwi had de handjes van de kids omlijnd en uitgeknipt op rose en blauw papier en dat op een velletje geplakt en yinthe nog een beetje erbij laten 'tekenen' echt leuk! en kreeg nog een massagebon voor onbeperkt aantal massages van hem, zaterdag al een fles baileys gekregen en heb via vakantieveilingen hairextensions gewonnen dus die krijg ik ook voor moederdag.. extensions is trouwens wel in purmerend dus nu maken we er maar gelijk een uitje van met een nachtje bij vd valk volendam. wie weet duiken we ook nog ff texel op ofzo... we zien wel gisteren was ook oma van ludwi jarig.. die is 93 geworden.. was een gezellig feestje.. en vandaag zou mijn oma jarig geweest zijn en 100 zijn geworden, mits ze nog in leven was geweest.. verder gisteren liggen vergaan van de pijn aan mijn buik.. voelt gewoon weer pcies als die ellendige naweeen.. maar ja.. na 3 maanden??? dus vandaag naar HA geweest en die zei dat ik maar pcm of ibu in moest nemen en over 2 dgn terug komen als het dan niet weg was.. tjah.. het is al 1.5 jaar niet weg geweest dus waarom dan nu ineens wel na 2 dgn?? ma goed.. morgen gyn bellen maar .. dat lijkt me beter. ohja! wat ik ook nog heeeel graag met jullie wil delen; het gaat echt goed tussen mn schoonouders en mij/ons nu! weet niet waarom maar mn schoonmoeder lijkt ineens wel respect te hebben voor ons dus dan ben ik ook makkelijker. yinthe heeft er inmiddels zelfs al een nacht gelogeerd en zaterdag zijn ze ook op komen passen.. ben zo blij!!
@WENDY, je bent dus ook al heerlijk verwend met moederdag!! de mooiste dingen vind ik zelf ook die eigengemaakt creaties...hebvoor hubbie vorig jaar een canvasdoek gedaan met de hand en voetafdrukken van de kids in vingerverf....komt altijd goed aan, hahaha... enne wel je nieuwe coupe komen spammen als je de extensions erin hebt... en wat helemaal super is, is dat het contact met je schoonouders weer lekker goed loopt, dat scheelt een hoop stress.... @all, gisteren even het kindje van de buren gezien...hij is van vrijdag en was 4760gr en 52 cm.....phoe, ze had hem in 5 uurtjes!!!
@ Wendy: WAt super zeg dat het nu zo veel beter gaat tussen jullie en je schoonouders. Zal wel een hele opluchting en een heerlijk gevoel zijn. Ook veel leuker voor de kindjes als de band goed is. Hier ook een geslaagde moederdag hoor. J. had op school een mooie zeepketting gemaakt. Helaas moest ik wel de hele dag werken, dus we hebben verder niks leuks gedaan.
@ Luukske: Ja, echt heel mooi, met zelfgeverfde balletjes van klei ertussen, zo mooi, R. is een beetje ziek. Paar dagen geleden al grieperig. Gisteren was hij weer aardig fit, maar gisteren na het avondeten moets hij weer overgeven, en had hij koorst. Hij lag om 18.30 al op bed, maar werd wel steeds wakker. Om 22.30 zat hij weer bij ons beneden aan een beker diksap en een cracotte. Daarna weer naar bed, maar in totaal is hij wel een keer of 10-12 wakker geworden. Hij kwam steeds zelf uit bed, en bij ons in bed liggen. Hij heeft dus een groot deel van de nacht tussenin gelegen, maar bijna niet geslapen. We hebben hem vannacht steeds goed laten drinken. Nu heeft hij geen koorst meer, is volgens mij ook niet meer ziek, maar wel moe. We waren er om 6.15 uur uit, maar hij heeft net alweer een half uurtje geslapen. Hopelijk maakt hij straks een langer dutje, kan hij een beetje bijtanken. Jullie nog plannen voor vandaag? Wij maken er denk ik maar een gezellig pyjama/thuisochtendje van. Hebben niks op de planning staan. Vanmiddag filmpje kijken of misschien iets in de tuin doen of beetje in huis rommelen. Vanavond hebben we een verjaardag. Maar ik denk dat ik mijn man samen met J. laat gaan, en dan blijf ik lekker thuis met R.
hoi hoi wendy: wat fijn dat de band tussen jou en je schoonouders is verbeterd coco: vermoeiend nachtje dus, niks aan als kinderen ziek zijn. Gaat het alweer wat beter met hem? hebben vandaag weinig bijzonders gedaan..Vanmorgen even over de markt geweest, maar irriteerde me mateloos aan alle mensen die me voor mijn voeten liepen vanmiddag nog even een blokkie omgeweest, even uitwaaien morgen weer aan het werk. Dienst nr 1 van de 3.
@ Jootje: Nee, gisteren in de loop van de dag steeg de koorts weer, en gisterenavond laat heeft hij weer overgegeven. Het was wederom een kort nachtje. Gelukkig drinkt hij wel goed, en hij blijft ook wel eten, al is dat een stuk minder dan normaal. Het lijkt wel of hij overdag koortsvrij is en dat het 's avonds weer op komt zetten. Markt was dus geen goed ideetje? Op zulke dagen kun je zoiets inderdaad beter niet doen, veel te druk.
zomerbloem ik laat ze zetten; bij nails and hair in purmerend! oh gezellig! haha ff daten? luukske jaaa ben zo verwend! heb het kunstwerkje nu ingelijst, moet hem straks alleen nog ff ophangen.. (naast het canvasje met yinte d'r voet en handafdruk van vorig jaar) tuurlijk zal ik mn nieuwe coupe showen! (als het mooi is tenminste) ja tis echt een opluchting dat het nu goed gaat zeg.. hopelijk blijft het zo gaan.. schoonmoeder heeft het licht gezien! jeejte 5 uurtjes over zo'n BEEB .. wow!!! dat moet toch wel pijn gedaan hebben!? coco wat leuk een zeepketting!! die houden we in onze gedachten wat jammer dat je moest werken die dag.. beterschap voor R ... ! jootje wat jammer van die markt.. hier in goes ook zo.. heel irritant.. zijn alleen de grote boog eromheen gelopen en tussen de kraampjes niet eens geweest.. we zagen toen we het marktplein opliepen al dat we er spijt van hadden.. zijn toen maar weer richting auto gegaan en naar vlissingen gereden, daar ff over de boulevard gegaan en terrasje gepakt.. hier Rhody is eergisterenavond en gisteren behoorlijk aan diarree geweest.. tot 5 keer toe compleet moeten verschonen. hij was verer nog wel redelijk happy op de buikkrampjes af en toe na... vandaag was het al wat minder waterig gelukkig.. vandaag weer naar tilburg, moeder is vandaag jarig en broertje komt morgen terug uit afghanistan.. (is vandaag naar kreta gegaan en morgen verder naar NL) ziet onze Rhody eindelijk zijn oom ook eens.. eergisteren heb ik (weer) een tattoo laten zetten.. Van mijn lieve hondje Tara.. ze is over 2 mnd al een jaar dood en ik had nog steeds niks laten zetten.. moet wel zeggen dat dat komt omdat ik nog niet wist wat en waar.. heb nu haar naam in sierletters met een sterretje erbij.. en dat op mijn linkerpols, binnenkant, in de breedte... ben dr blij mee! geeft me echt rust op 1 of andere manier